20

3K 202 48
                                    

Ajunsesera sa se vada de ori de cate ori puteau, si puteau des.
Trecusera deja trei saptamani de cand se vedeau.
Nimeni cu exceptia lui Jess, nu stiau ca Rachel se culcase cu Rowen. Toti din cartier aflasera ca Rowen se intorsese. Zeci de adolescente si femei pana in 30 de ani, si chiar si mai mari isi faceau rontul la cel putin 2 zile pe langa casa lui. Multe il acostasera direct, altele ii scriau pe retelele de socializare. Era valva mare.
Rachel fierbea la propriu de nervi. Ii era teama ca nu cumva sa fie piesa lui de umplutura. Piulita care sa ii unga şurubul pana gasea o alta mai buna.

Inca nu aflase de Noah si asta era un lucru bun. Dar numai Dumnezeu stie de cate ori evitase ca acestia doi sa se intalneasca. Odata pe strada, la magazinul cu inghetata, o data la super-market si de nu stia cate ori in curtea din spate, cea din față si la intrare in casa.

-Rachel! Ce faci acolo? O intrebase intr-una din dimineti cand Rachel tocmai iesise cu Noah sa il duca la gradinița. Il bagase inapoi in casa si trase repede usa dupa ea.

-Ăăăăă...nimic? Rowen o privi intrebator, ridicand o spranceana.

-Mă duc la cumparaturi. Da! Acolo ma duc!

-Okay.....ii spuse privind-o ciudat. Stia ca ii ascundea ceva. O fi ramas insarcinata?! Te duc eu atunci! Oricum ma duc cu niste treaba!

-Nuu!! Nu, nu! Stai linistit, du-te! Spuse speriata, tinand de manerul usii. Noah tragea sa iasa. Bine ca nu incepuse sa tipe dupa ea.

-Bine atunci. Ne vedem deseara! Ii sopti ultima parte aproape de fata ei, capturandu-i buzele intr-un sarut dulce. Zambi cand se departa de ea si pleca de pe veranda casei, urcand la volanul monstrului lui de masina si il vazu cum o scoase de pe alee si plecamai departe. Nu inainte sa uite spre ea si sa ii faca cu ochiul.

Noah atunci incepuse sa tipe si sa planga.
Huh...fusese cat pe-aci!

Rowen isi incepuse si el munca. Statea la birou aproape zilnic si rareori se ducea in inspectie.
Parintii lui venisera de saptamana trecuta acasa.
Relatia lui cu Rachel se imbunatatise vazand cu ochii. Se pare ca planul lui de razbunare se dusese pe apa sambetei imediat cum o primise in bratele lui. Si nu era doar sex. Vorbeau despre absolut orice si ii lipsea in unele nopti. Ar fi vrut sa o aiba langa el si sa o stranga in brate.

Dar cand planurile lui Rachel nu se intrepatrund cu cele ale destinului, are loc o mica ascensiune.

Noah venea impreuna cu bunicul de la gradinița si dadusera si prin parc. Statusera aproximativ o ora si apoi plecara usor spre casa.

-Bunicule, dar de ce e zi?

-Pentru ca Pamantul se roteste in jurul Soarelui! Ai sa inveti la scoala cand vei fi mai mare.

-Dar de ce pui intr-o placinta cu mere, mere?

-Pentru ca altfel nu ar mai fi placinta cu mere ci ar fi doar placinta. Zambi barbatul spre cel mic.

-Mie imi place placinta de mere! Copilul chicoti la randul lui si isi continua de rontait acadeaua.

La 52 de ani ce ii facuse anul acesta, simtea ca este iarasi tanar. Adora sa stea cu nepotul sau.
Ajunsera in fata casei si se intalni cu vecinii sai care tocmai isi aranjau gradina.

-Buna vecine! Ce faci? Il saluta Mark politicos udand gazonul proaspat tuns. Lea aranja niste flori ce doar le plantase.

-Eh! Am fost in parc. Nu-i asa, Noah?

-Daaa! Surase copilul.

-Oooo dar ce copilas frumos. Sa nu-mi spui ca e al tau! Glumi Mark pe seama lui, zambind.

Acesta rase si se uita spre cel mic.

-Nu, nu! E nepotul meu! Zise razand.

-Deja? Se trezi Lea vorbind. Ii zambi dulce baietelului si il analiza putin. Ii parea cunoscut dar oare unde il mai vazuse? Oare trecuse pe langa ea pe strada?

Toti rasera. Jerry evita subiectul.

-Mi-as dori si eu unul de la Rowen al nostru, dar el decide cand e momentul. Nu cred ca are nici iubita la cata munca are pe cap. Spuse privindu-si sotul.

-Bunicule, bunicule! Mancam inghetata?

-Noah, am mai discutat despre asta. Mancam inghetata dupa ce mancam mancarea lui buni, ok?

Copilul se imbufna si isi puse mainile in san. Nu-i placea ideea bunicului.

Adultii rasera de cel mic.
Mark deschise gura si vorbi.

-Dar ce chipes este voinicul asta! Cu cine seamana asa chipes? Spuse si il prinse de obrajori, punandu-se la acelasi nivel cu el. Copilul chicoti, Mark la fel.

Jerry zambi la reactia copilului pana cand vazu asemanarea dintre cei doi.
Incremeni.
Amanda isi facuse si ea aparitia si statea de vorba cu Lea.

-Amanda....spuse omul cu vocea tremuranda.

-Da...se apropie aceasta usor tematoare.

-Tu vezi ce vad si eu?! Nemernicule! Tu te-ai apropiat de fata mea! Tăbărî pe pe Mark care avu reflexe bune si se ridicase imediat in picioare. Il prinsese de gulerul camasii.

-Jerry!!! Ce ai? Da-mi drumul! Despre ce tot vorbesti?!

-Despre Noah! Tu esti tatal lui, nu? Tu probabil ai violat-o pe fiica mea de nu a spus nici in ziua de azi cine e tatal.

-Jerry, linisteste-te! Sotul meu nu ar face asa ceva niciodata! Rachel ar putea sa ii fie fiica. Sari Lea impacientata, incercand sa ii desparta. Noah mai avea putin si incepea sa planga de frica.

-Atunci de ce seamana asa tare cu el, ha?! Uita-te la cei doi! Ii scuipa cuvintele. Ii dadu drumul impingandu-l usor. Mark il privi urat aranjandu-si camasa.

-Daca ma uit mai atent, chiar e o usoara asemanare. Spuse Amanda ganditoare, luandu-si nepotul in brate si linistindu-l.

-Sa stii...ii confirma Lea banuielile.
Dar de ce?
Toti cazura pe ganduri, stand linistiti in cerc. Noah statea si ii privea in parte jucanduse cu parul blond si scurt pana la urechi al Amandei.

Nu fusera atenti atunci cand masina parca pe aleea din fata casei Williams. Tresarira toti si se uitara spre Rowen cand acesta ii saluta ridicand mana. Se pregatea sa intre in casa. Nu intelegea ca faceau acei 4 oameni afara si cu acel copil in brate. Poate se pierduse.

Toti parca fusera fulgerati si marira ochii de uimire.

-Rowen!!!! Strigara toti in cor si acesta se opri cu mana pe clanta.

-Da?

______________________________________
Salut gaşcă! Ziceam ca astazi nu apuc sa public nimic dar uite ca am facut-o. Ma doare deja capul. Deja intru in febra pregatirilor si am vazut astazi peste sute de modele de invitatii. DanaDinu9 stie cel mai bine despre ce vorbesc! 😂😂
Am batut-o la cap astazi pana si cu mesajul pe care vreau sa il pun pe invitatie. 😂😂

Astept comentarii cu parerile voastre despre carte dar si despre nunta daca vreti. Sunt deschisa! 😁😘😘😘❤❤❤





Jocul destinului - Învață-mă să te iubesc din nou...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum