Dalam kereta, waktu pagi sebelum sampai sekolah........
"Adeh.... Stress aku dengan kau Jungkook oi! Apa sal fangirls kau tak habis habis nak jerit2 setiap kali jumpa eh? Cuba kau cerita kat aku macam mana aku boleh tahan ngan semua ni?" - Tzuyu
"Aku layan je lah. Nak buat macam mana? Aku ni kacak sangat sampai satu sekolah ni jatuh cinta dengan kekacakan aku." - Jungkook
Tzuyu hanya gulingkan matanya dan kata dalam hatinya {Mula dah atuk tak sedar diri ni.}
"Boleh tak. 5 tahun je. Kau tak yah nak ikut2. Kalau kau takde. Aku pasti takde acara 'mak2 nak kejar promosi' dekat sekolah ni.
" Pfft.... Bawahahahahahha. Mak2 kau panggil diorang."
"Ye lah! Tak ke? Macam lebih kurang je. Kau promosi, diorang mak2."
"Kalau aku promosi, aku rasa takde seorang pun mampu bayar aku. Sebab kekacakan aku ni terlalu mahal untuk orang biasa kecuali......"
"Kecuali?"
"Kecuali kau. Aku rasa kalau kau jadi mak2 yang kejar aku, kau tak yah datang pun kat aku. Aku baling diri aku dekat kau. Biar kau seorang je yang dapat kekacakan aku ni."
"Pastu bila aku dapat aku baling dekat tong sampah. Kau ni. Kalau ya pun aku mak2, takde nye aku nak kejar kau. Aku lari kan diri adalah. Tak sanggup aku nak tengok makhluk 'promosi' tu."
"Boo...tak best ah kau ni. Orang bagi pickup line cair hati. Kau tidak. Kau gi tembak pula hati orang yang bagi pickup line kat kau tu dengan panahan racun. Pastu mula lah jelingan maut kau tu."
"Haih* kalau lah jelingan aku betul2 boleh buat maut. Dah lama aku jeling kau banyak kali. Biar mati banyak kali."
"Kurang asam punya perempuan. Edehhh.. Kekadang aku ragu kau ni perempuan ke lelaki eh?"
"Aku? Hmmmm. Kau lah bagi tahu. Orang kata fizikal aku macam perempuan tapi sikap kau lagi parah dari lelaki. Tapi... Kekadang aku rasa aku bukan manusia."
"Aik? Apa fasal pula? Kalau kau bukan manusia, kau apa?"
"Itu kau bagi tahu aku. Ada orang kata aku setan sebab perangai aku sejahat-jahat setan. Ada orang kata aku pola bear sebab aku suka tidur bila ada masa. Ada orang kata aku pisau. Sebab kata-kata aku tajam sampai boleh tikam hati. Ada orang kata aku ais. Sebab tatapan aku lagi dingin daripada ais. Tambahan pula kau dah panggil aku pikachu. Kau panggil je lah aku Apa pun aku tak peduli. KECUALI! PIKACHU! AKU TAK TERIMA!"
" Boleh pula macam tu. Hahahhah. Tapi yang bab pikachu tu aku tak boleh guarantee."
Terus dapat jelingan tajam bak pisau daripada Tzuyu
"apasal kau gelak. Betul ke apa? Napa? Kau rasa tak ke?"
"Kalau aku cakap apa aku nampak dalam diri kau, ada kemungkinan kau akan kata aku stalker tapi sebenarnya tak. Aku tahu sikap sebenar kau dari mata kau sahaja."
"Ha?"
Tzuyu yang tak faham pun sengetkan sikit kepala dia sambil membuat muka innocent dia tu.
Jungkook yang nampak pun blush sikit.
"Ha. Apa2 je lah. Tapi kau ingat tau! Nanti buat sesuatu fasal fangirls kau tu. Silap hari bulan boleh pekak aku jadinya. Tak nak aku muda2 dah pekak gara2 manusia kurang siuman."
"Hahaha. Ye lah. Ye lah. Nanti aku buat sesuatu. Ha dah sampai. Kau keluar cepat. Aku nak gi parking kereta jap."
"Hmm"
Tzuyu pun keluar...
{Akan tiba satu hari nanti, aku akan tolong kau. Aku dah tak sanggup pandang kau macam ni} - Jungkook
Hahahahaha. Sorry tau readers lama tak update. Busy pula tahun ni😅. Jangan marah tau. Sorry lah bosan sikit Part ni. Takde idea. Tengah writer's block ni..... sorry. 🥺🥺🥺. Jangan marah tau. Nanti cepat tua. Kalau ada apa2. Tulis lah dalam comment. Ok lah bye!
Jangan lupa.
Vote!
Comment!
Follow!Bye!!!
YOU ARE READING
Mr Popular and The Tough Girl
Sonstiges🔮 [Slow update!!] 🔮 🔮Semoga enjoy! 🤗 🔮 Tzuyu seseorang yang mempunyai ibu bapa yang kaya dan hanya megesahkan kekayaan menyebabkan Tzuyu terpaksa ikut cara mereka. Terpaksa dia pakai Makeup, skirt dan sebagainya serta zaman waktu kecil yang men...