Akér

18 1 0
                                    

Május 1-ét írunk

IL-2-es támadott meg minket,nem értettem de a pilóta vérszemet kapott mert újra és újra megtámadott minket.4x intézett ellenünk támadást de mindhiába mert nem ott voltunk ahova lőtt.
Anna és Elza magán kívül volt,teljesen megzavarodtak én nem törődtem vele mert éreztem ,hogy otthon valami baj történt. Mikor elértük a vonalainkat a senki nem mondott semmit és mintha gyilkos lettem volna elkerültek de Máté oda jött hozzám és mondta,hogy édesapám 1 hete küldött táviratott arról ,hogy meghalt Rózsi egy autó balesetben.De nem akarták ezt mondani mert félték attól ,hogy emiatt nem fogok olyan gyorsan meggyógyulni!

Mikor mondta nem tudtam elhinni..ugyan éreztem, hogy valami történt de ez minden képzeletemet felülmúlta.Válaszolni se tudtam de rögtön mondta nekem:
,,-András figyelj rám!Tudom ,hogy nehéz ezt elhinni meg ezt feldolgoznod de nem szabad elhagynod magad,láttam már ilyen helyzetben lévő katonákat még Isonzónál,azok a katonák,mind egytől-egyig öngyilkos akciókat hajtottak végre így nem kellett azzal a fájdalommal élniük.
Ezt nem szeretném ,mert jó társ vagy!De azt is tudom,hogy neked csak ő volt így teljesen remény vesztett vagy...
Aggodalomra semmi ok, 2.Magyar hadsereg embereinek az állam ad olyan lehetőséget,hogy lehessen egy levelezőtársa. A 109-esekkel felvettük a kapcsolatot egy volt iskolatarsaddal. Megkeresésünk re ő azt válaszolta ,hogy szívesen levelezne veled!"

Ezen mégjobban megdöbbentem és mikor válaszolni tudtam volna Máté úgy ahogy megjelent eltűnt.

Kedves naplóm!Where stories live. Discover now