,,Tak? Páčilo sa ti to? Nemusíš odpovedať, viem že áno. Videla som, ako si si to užívala," Lydia do nej hravo drgla a Raelyn si poopravila svetlohnedé vlasy, ktoré jej padli do tváre. Musela priznať, že mala Lydia pravdu. Bavila sa. Najprv jej to prišlo divné a stupídne, tá hudba sa jej najprv nepáčila. No keď jej Lydia povedala, že konečne prídu The Woods, čiže skupina, kvôli ktorej sem vlastne prišli, dala tomu všetkému druhú šancu. Na pódium vybehli štyria chlapci v jej veku. Všetci boli oblečení v čiernom a musela uznať, že všetci vyzerali viac ako dobre. Už vedela, že hudba pravdepodobne nebude jediným a možno ani hlavným dôvodom toho, že majú toľko fanúšičiek. Keď tmavovlasý chlapec niečo skríkol do mikrofónu a následne všetci okolo nej začali vrieskať, musela si zakryť uši. Po chvíli však začali hrať a ona pochopila, prečo ich všetci naokolo tak žrali. Po tretej pesničke sa už neudržala a začala sa vlniť do rytmu, kývať hlavou, no rozhodne neskákala ako splašená.
,,Ušlo to," prehodila za účelom poškádliť svoju spolubývajúcu, ktorá ju niekam ťahala a týčila sa nad ňou, keďže bola takmer o hlavu vyššia. Tá to však vzala s humorom a pokrútila nad ňou hlavou. Úsmevy rozdávala na všetky strany a spolu sa ponáhľali niekam do neznáma. Ocitli sa v zákulisí a skôr, ako sa stihla nazdať už vtrhli do nejakej miestnosti.
,,Tu sú moji najobľúbenejší štyria chlapci!" skríkla Lydia, na čo upútala pozornosť každého v miestnosti.
,,A tu je tvoj najobľúbenejší z najobľúbenejších," zasmial sa jeden a okamžite ju vtiahol do objatia. Raelyn si nebola istá, no mala pocit, že to bol jeden z gitaristov.
,,Kurva, Lydia, si ešte viac sexy ako pred dvomi mesiacmi," podišiel k nej spevák a vtiahol ju do objatia. Takto sa vystriedali aj zvyšní dvaja a potom sa ich pozornosť upriamila na Raelyn. Tá tam zatiaľ len stála a pozorovala to, čo sa dialo pred ňou.
,,Dotiahla si kamošku, Dia? No, je to kočka," Raelyn presne nevedela ako zareagovať, no zostala ticho a zachovala si jej zvyčajný pokojný výraz.
,,Chlapci, toto je Raelyn. Moja spolubývajúca, o ktorej som vám vravela. Rae, toto sú The Woods. Najlepšia kapela široko ďaleko a moji úžasní, ale nie zas až tak úžasní kamoši. Toto je Aiden, majiteľ toho skurvene úžasného hlasu, ktorý si dnes počúvala. Tvári sa, že je drsný, ale v skutočnosti je to zlatíčko. Toto je Owen, gitarista. Dávaj si na neho pozor, pretiahne totiž všetko, čo nemá penis. Aj keď sa raz stalo, že zbalil transvestitu a potom odtiaľ vybehol ako splašený len v boxe-"
,,Dobre, Dia, to nepotrebovala vedieť," stopol ju spomínaný, no bolo neskoro. Všetci prítomný sa už dávno rehotali nad tou spomienkou. Teda až na Raelyn. Tá tam naďalej len stála a pozorovala smejko a všetkých.
,,To je JJ, bubeník. Je to fajn chalan, je najmladší, má devätnásť, no zjavne aj najrozumnejší," JJ sa na Lydiu zazubil, no ostatní členovia kapely si len odfrkli a pretočili očami.
,,A toto je Bastian. Je to môj bratranec a ako si si mohla všimnúť, krásu som v našej rodine zdedila ja," Lydia opäť zavtipkovala a všetci sa uchechtli, samozrejme až na Raelyn a tentoraz aj Bastiana. Dívali sa na seba skúmavými pohľadmi a ten jeho vôbec nebol príjemný.
,,No a v neposlednom rade je občas dosť neznesiteľný," dodala Lydia a tým ukončila túto zoznamovaciu frašku. Raelyn len na Lydiu kývla hlavou, ale chlapcom, ktorí ju zdravili nepovedala ani slovo.
,,Preboha, kde si ju vyhrabala? Veď vyzerá akoby bola nadrogovaná a utiekla z nejakého ústavu. No čo, kvetinka, hľadáš svojho ružového jednorožca?" Všetci razom stíchli a striedavo sa dívali na Raelyn a Bastiana, ktorý sa na ňu díval so skrčeným obočím.
,,Sebastian!" oborila sa na neho Lydia a držala sa, aby mi jednu nestrelila. Všetci však ďalej čakali na Raelyninu reakciu.
,,Šibe ti?" prehovorila po prvý raz a všetkým vyzerala dych. Nechápala, čo to malo znamenať, veď vyzerala normálne a to si mysleli aj ostatní prítomní. Nevedela, čo si týmto chcel dokázať, uraziť ju alebo ju zosmiešniť, no nevyšlo mu to. Raelyn už dávno na také a podobné narážky nereagovala.
Vládlo medzi nimi ticho. Všetci sa spamätávali z toho, čo sa stalo. Chalani aj Lydia vedeli, aký dokáže Sebastian byť, no hlavne Lydiu, ktorá Raelyn ako-tak poznala, prekvapila jej reakcia. Čakala hocičo, no určite nie toto. Prekvapilo ju to, no v dobrom slova zmysle. Jej ústa sa roztiahli do obrovského úsmevu a o sekundu na to jej ústa opustil hlasný smiech, na čo sa začali smiať aj ostatní. Iba Bastian vyzeral že gitaru, ktorú držal v rukách, rozmliaždi.
,,Tá ti dala, kamoško," vykoktal pomedzi smiech Owen a Bastiana jednou rukou pobúchal po pleci a druhou sa chytal za brucho.
O niekoľko minút na to sa všetci ocitli vo verejnej časti, kde už bola len malá časť ľudí z toho, ktorí tu boli. Usadili sa do jedného z boxov a Owen sa hneď postavil za účelom ísť objednať.
,,Tak, Rae, študuješ?" začal konverzáciu Aiden a všetci sa otočili smerom k Raelyn. Tá sa snažila odignorovať prezývku, akou ju oslovil a usúdila, že si na ňu bude musieť zvyknúť, lebo ju bude zjavne počúvať dosť často. Neodpovedala, len pokrútila hlavou na znak nesúhlasu.
,,Takže pracuješ?" pokračoval v otázkach Aiden. Raelyn mu však opäť namiesto ústnej odpovede pokývala hlavou, tentoraz na znak súhlasu.
,,A kde?" ďalšia otázka zo strany Aidena. Lydia si všimla, že nemá v pláne odpovedať mu a keď sa Raelyn už zdráhala k tomu myknúť plecami, ako to robila často, prehovorila ona.
,,Na motokrosovej dráhe," všetci, dokonca aj Raelyn, sa otočili smerom k Lydii, ktorá len mykla plecami a ich pohľady ignorovala.
,,Naozaj? A aj jazdíš? Pretekáš? Alebo?" táto otázka tentokrát prišla od JJa. Lydia sa však opäť rozhodla odpovedať za ňu.
,,Nie, nejazdí ani nepreteká. Je tam vlastne na to-" chcela dopovedať, keď bola prerušená Bastianom.
,,Lydia, nechaj hovoriť kvetinku. Pred chvíľou nám dokázala, že má vlastný jazyk, tak prečo ju nenecháš odpovedať na otázky. Nie si jej hovorca," Lydia stiahla pery do úzkej priamky a zostala ticho. Všetci opäť upreli zrak na Raelyn a tá sa neutrálnym pohľadom dívala na Bastiana, ktorý ju tiež sledoval.
,,Som normálny zamestnanec. Robím to, čo treba," odpovedala po chvíli a následne bola vystavená ďalším otázkam na ktoré odpovedala stroho, väčšinou jednoslovne. V hlave sa však pýtala samej seba, čo má ten potetovaný čiernovlasý kretén za problém.
BINABASA MO ANG
Nič lepšie už nepríde
RomanceRaelyn je všetko, len nie slabá. V živote si prešla vecami, ktoré ju dostali na kolená, no je pripravená nechať minulosť minulosťou. To však nie je také ľahké, nemôžete pred ňou utekať. To je niečo, čo Raylen musí pochopiť, pretože teraz sú v stávke...