Όσο τρέχαμε σαν τους τρελούς διασχίζοντας την πλατεία, εκεί όπου ήταν το άγαλμα του λοχαγού, έλαβα ένα μήνυμα από τον Chan που έλεγε να τον συναντήσουμε στο γήπεδο. Πήρα ξανά τηλέφωνο τον Jisung να τον ρωτήσω που είναι και πόσους έχει μαζέψει. Η γραμμή όμως δεν συνδέθηκε. Αντί να απαντήσει μου έστειλε ένα μήνυμα το οποίο έμοιαζε να ήταν βιαστικό.
Hip Hop Σκίουρος:
Μην πάτε στο γήπεδο.Κρύος ιδρώτας με έλουσε μόλις αντίκρισα το μήνυμα. Απότομα σταμάτησα να τρέχω και ο Jeongin έπεσε πάνω στην πλάτη μου εξαιτίας της ξαφνικής μου στάσης. Η σύγκρουση ήταν μικρή και ευτυχώς δεν βρεθήκαμε κάτω στο πεζοδρόμιο.
"ΒΛΆΚΑ JEONGIN ΤΟΥΣ ΚΥΝΗΓΆΝΕ ΕΊΜΑΙ ΣΊΓΟΥΡΟΣ!" του φώναξα αγχωμένος.
"Τι;" με ρώτησε τρομαγμένος.
"ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΆΚΟΥΣΕΣ! ΜΟΥ ΈΣΤΕΙΛΕ ΜΉΝΥΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΆΕΙ ΣΤΙΣ ΚΛΉΣΕΙΣ ΜΟΥ." του ξαναφώναξα δείχνοντας του το μήνυμα.
Έτσι δοκίμασα να πάρω τους υπόλοιπους αλλά όλοι σχεδόν είχαν κλειστά τα κινητά τους. Πήρα ξανά τον φίλο μου αλλά και το δικό του κινητό ήταν πλέον κλειστό. Όταν πήγα να πατήσω τον τελευταίο αριθμό που ήταν του Woojin στην οθόνη του κινητού μου με σκοπό να τον καλέσω ένα χέρι με σταμάτησε.
"Κάτι δεν κολλάει εδώ." μονολόγησε ο μικρότερος προσπαθώντας να πάρει ανάσες και να αντιληφθεί την κατάσταση.
Γιατί κανείς δεν απαντάει; Γιατί πρέπει να αποφύγουμε το γήπεδο ενώ ο Chan μας είπε το αντίθετο; Φοβόμουν τόσο πολύ που ήθελα να κλάψω. Έπρεπε να το φανταστώ ότι τα καθίκια θα έβρισκαν τρόπο να βγουν από την φυλακή μόλις είδα τον κισσό έξω από το σπίτι μου. Η Jiyeon και ο Jisung με προειδοποίησαν εγκαίρως αλλά εγώ άργησα να αντίδρασω. Αν απαντούσα στις κλήσεις του Seungmin εκείνο το βράδυ, αν ξυπνούσα νωρίτερα τώρα θα ήμασταν όλοι ασφαλείς. Θα ήμασταν όλοι χαρούμενοι. Εγώ φταίω που δεν ήμουν αρκετά υπεύθυνος, αρκετά πρακτικός, αρκετά γρήγορος. Μα πάνω από όλα εγώ φταίω που δεν ήμουν σωστός φίλος. Δεν είχα συνειδητοποιήσει πως έκλαιγα μέχρι που ο φίλος που τον έχω σαν αδερφό μου με παρηγόρησε και έβαλε το χέρι του στην πλάτη μου.
"Πρέπει να τους σώσουμε, αμέσως τώρα!" του αποκρίθηκα μέσα από τα αναφιλητά μου.
"Μάθε να είσαι προσηλωμένος και να μην παρασέρνεσαι. Μας έστησαν παγίδα. Θέλουν να πάμε πάση θυσία στο γήπεδο όπως έκαναν οι άλλοι. Έχουν χρησιμοποιήσει τον Seungmin ως δικαιολογία για να μας βγάλουν έξω από τα σπίτια μας και σίγουρα έχουν χρησιμοποιήσει το κινητό του Chan για να μας μαζέψουν και να μας πιάσουν όλους αυτή την φορά. Πάρε κατευθείαν στο τηλέφωνο του Seungmin. Μάθε τι θέλουν." μου είπε ο Jeongin.
ESTÁS LEYENDO
Καληνύχτα || H.H.J || Ολοκληρωμένο
Fanfic❝ Με το πρώτο φως του ήλιου θα σου είμαι μια γλυκιά ανάμνηση μόνο. Καληνύχτα Hyunjin. Σε αγαπώ. ❝ ✌️ Υψηλότερη θέση: #8 Stray Kids ✌️ Υψηλότερη θέση: #1 JYP ✌️ Υψηλότερη θέση: #1 Chan || Minho || Changbin || Hyunjin || Jisung || Felix || Seungmin...