Merhaba benim adım,Lina. Ailem bir büyücüydü . Ama yakın bir zaman önce vefat ettiler.Ve şu anda nefret ettiğim üvey ailem ile kalıyorum. Gerçekten çok zor dönemlerden geçtim ama artık bu dönemler bitiyor. Eski dönemi silip baştan başlayacağım hayata.
Bir programa katıldım burada büyücü olan,olmayan herkes var. Ve bilin bakalım daha kimler var! K-Pop gruplarından ünlü sanatçıların neredeyse hepsi. SUPER JUNİORDAN tut yeni açılan gruplara kadar ama unutmayın hepsi çok ünlü gruplar.
Neyse o zaman gidelim bakalım nasıl maceralar ile karşılaşacağız.•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Tek tanıdığım akrabalarım olan Anneannemler beni 'Büyü Okulu'na götürüyorlar. Gerçekten heyecanlıyım.
'Anneanne ne zaman varacağız?'
'Çok sabırsızsın sadece 5 dakika kaldı. Sabretebilirsin değil mi?'
'Evet...evet edebilirim'
Anneannemin o sıcak gülümsemesiyle karşılaşınca bende istemeyerek de olsa gülümsedim. Dedem'in hiç mi hiç sesi çıkmıyordu. Neden böyle davranıyordu.
Anneannemin de dediği gibi 5 dakika sonra varmıştık Büyü Okuluna. Arabadan indim anneanneme sarıldım ve aynı şekilde Dedem'e de sarıldım. Arabadan uzaklaşırken yan gözle Dedem ve anneanneme baktım. İkiside çoktan göz yaşlarına boğulmuştu bile.
Görmemiş gibi yaparak okulun bahçesine ilk adımımı attım. Kalbim hiç atmadığı kadar fazla atıyordu. Belliki çok heyecan yapmıştım, ya da , gördüğüm çocuk yüzünden de olabilir...
İkinci kitabımız hayırlı uğurlu olsun. Bunu hastayken yazdım umarım güzel olmuştur.
👋🏻👋🏻
YOU ARE READING
🌟Magic School🌟 K-POP
AdventureKpop idolleri ve fanları ile bir programa katılırsa ve fanları arasında idolleri paylaşamama sendromu var, kızımız Lina'nın başına neler geldi acaba hadi gelin birlikte öğrenelim!