Soobin'den...
Çocukları araştırmaya başladım.Bizim gibi grupça takılıyorlarmış.Liderleri Kim Namjoon'muş.
Kim Namjoon:19 yaşında.Grubun lideri.En akıllıları,dersleri çok iyi.
Kim SeokJin:19 yaşında.İyi yemek yapar vede yiyebilir.😄
Min Yoongi:19 yaşında.Uyukucu.Çok güzel piyano çalar.
Jung Hoseok:19 yaşında.İyi dans eder.Korkaktır.Mutlu bir kişiliği vadır.Herkesi eğlendirebilir.
Park Jimin:19 yaşında iyi dans eder.Futbol oynayabilir.Vücudu esnektir.
Kim Taehyung:19 yaşında.Gıcık biridir ama içten ise iyi biridir.Cesurdur.İyi sporcudur.
Jeon Jungkook:18 yaşında.Çok güzel resim çizer.Güzel şarkı söyler.Piyano çalabilir.
Eun Su'dan...
Ben:Aslında kafa denkleriler.
Ji Eun:Bence de.Anlaşabiliriz gibime geliyor.
Soobin:Bence anlaşamayız.
Hyuna:Bence her erkekle anlaşılır.
Min Ji:İyi bir kişilikleri varsa neden olmasın.
Ben:HADİ UYUYALIM!!!
Soyang:Bence de yaa benim uykum geldi.Hadi!
Yazardan...
Kızlar Ji Eun'un odasına toplandılar.Masal okumadan uyuyamazlar.Ji Eun kırmızı başlıklı kızı okumaya başlar.Herkes uykuya dalar.Ji Eun da uyuduklarını görüp hepsini öper ve oda uyur...😴
Sabah Olur.
Min Ji'den...
Sabah kalkıp saate baktım.Dersin başlamasına 10 dk kalmış.Kızları uyandırmaya başladım.Eun Su yu uyandırmak biraz zor oldu.Kızlar 5 dk içinde hazırlandı,evden çıktık.
Yazardan...
Kızlar hemen arabalarına bindiler.Okulun yolunu tuttular.Okula geldiklerinde geç kalmışlardı.Ders matematikti.Kapıyı çalıp girdiler.Hoca dan özür dileyip yerine oturdular.Hoca dersine devam etti.Tahtaya bir soru yazdı.Soruyu çözmelerini söyledi.
Soyang'dan...
Ben parmak kaldırdım.O sırada içeriye 7 çocuk girdi...
Yazar da bu bölümü burada bitirdi.İyi okumalar...💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biz Yedimiz (BTS)
Genç Kurguİlk başta birbirinden nefret eden sonrada yavaş yavaş birbirlerinden hoşlanmaya başlayan liseli öğrenciler