1. fejezet

23 1 2
                                    

-Gyorsan!!! Menjünk innen!! ÁÁÁÁÁÁ!!!-sikoltotta Ben az eltévedt kisfiú, barátjának. A tárgy mintha életre kelt volna léptenként közelebb, és közelebb került a fiúkhoz mígnem a végén már elötte állt. -Mit akarsz tőlunk!?-kérdezte George. A tárgy (amely egy könyv volt) kinyílt. A fiúk látták, hogy az égegyadta világon semmi sincs benne. Most mindenki azt hinné, hogy varázslatos módon szöveg "íródott" bele, de nem. A fiúk csak álltak és vártak, ezzel élesítve a csapdát. Féltek, nem tudva még, hogy életük legrosszabb napját élik meg.
-Ge-ge-george! Valami van mögöttünk! Háromra hátra nézünk o-oké?
-Jó! 1, 2, 3!-A két barát hátranézett, de csak a hosszú, fekete és sötét folyosót látták amit maguk mögött hagytak. Mire visszanéztek, a könyv eltűnt. Fejük fölött egyre hangosodó csikorgás hallatszódott. Mire a fiúk felnéztek, egy éles hangú lány behúzta őket egy szobába. A szobában sötétség volt. Mindenhol büdös, állott szag és mintha valaki már évezredek óta bent lenne. Egy hangos kattanással becsapódott az ajtó. A fiúk próbáltak kiszabadulni de nem tudtak, a sötétség miatt az orruk hegyéig se láttak. Egy fél perccel később gyenge világítás jutott be a szobába. Már világos volt számukra, itt halottak vannak és nem akármilyen halottak. Régi ismerőseik akiknek az arcukra fagyott az ijedtség. A lány megfogta a két fiú lábát és feltépte rajtuk a bőrt. A fiúk a fájdalomtól sikítani vagy segítségért kijáltani se tudtak. A lény akiről tudták már, hogy démon, a könyvbe volt rejtőzve évtizedekik. A két barát egymásra nézett, és némán próbálták megértetni egymással, hogy ez még nem lehet a vég! A démon belerúgta öket egy székbe amelyből óriási tüskék álltak ki. A fiúk nem tudtak kiszálni mert a lábukból folyó vér már tócsában állt, így kishíján halottak voltak. De a szörnynek ez nem volt elég. Tovább kínozta őket, még a haláluk utolsó percét is kifacsarva belőluk. Amikor végzett velük leharapta a végtagjaikat és úgy hagyta őket a vérrel teli szobában.
A démon így tért vissza 30 éves nyugovójára.

Sötét ÉjszakákWhere stories live. Discover now