Λοιπόν αυτό είναι ένα fan fiction για τους Boys and Noise ελπίζω να σας αρέσει, δεν ξέρω αν θα βγει ωραίο ή μεγάλο αλλά θα προσπαθήσω και για τα δύο.
[Α - Ρ -Χ - Η ]
Περπατούσαμε στον δρόμο
και γελούσες σαν παιδί
Μμμμμμμ
δεν φοβόμασταν το κρύο
δεν μας ένοιαζε η βροχή
Άναβαν τα σ'αγαπώ μας
σαν φωτάκια ηλεκτρικά...
Χτυπούσε το ξυπνητήρι μου δυνατά κάνοντας με να ξυπνήσω , έχω σχολείο πάλι σήμερα.
Σηκώνομαι από το κρεβάτι και πλησιάζω το κινητό μου που ακόμα παίζει το τραγούδι τους.
Αχ ναι το νέο τραγούδι των αγοριών, των αγγέλων που μπήκαν ξαφνικά στη ζωή μου και τώρα έχουν γίνει κομμάτι της. Που τους αγαπώ τόσο πολύ.
Πρέπει να αποφασίσω να το κλείσω, σκέφτομαιΠατάω το κουμπί στο κινητό μου και το τραγούδι σταματά.
Πηγαίνω στο μπάνιο και μετά γύρισα στο δωμάτιο να βρώ ρούχα , μετά από λίγο ψάξιμο καταλήγω τελικά σε ένα φαρδύ τζιν και ένα τζιν πουκάμισο και από πάνω ένα ροζ κουφετι πουλόβερ και τα μαύρα μποτάκια μου.
Αφού ετοιμαστώ πηγαίνω στη κουζίνα και αφού φτιάξω να φάω παίρνω την τσάντα μου, τα κλειδιά μου και το κινητό μου και πάω να φύγω όταν ακούω το χαρακτηριστικό ηχώ μηνυμάτων μου
- Λε λε λε -
Αχ δεν θα το συνηθίσω ποτέ αυτό!Ανοίγω και βλέπω μνμ από την κολλητή μου την Βάλια.
Αααα ξέχασα να σας συστηθώ! :-Ο
Λοιπόν με λένε Αριάδνη είμαι 17 χρονών πηγαίνω 2η Λυκείου με νέο σύστημα και αχχχ , έχω 2 κολλητές που τις υπερλατρευω την Βάλια και την Κλειώ είναι και οι δύο τρελές Νοισερς σαν και εμένα *~*. Για όποιον δεν κατάλαβε το συγκρότημα που μου αρέσει είναι οι Boys and Noise .
Εγώ έχω μια μικρή αδυναμία στον Βαγγέλη , η Βάλια στον Άρη και η Κλειώ στον Jimmy ,ευτυχώς γιατί αλλιώς θα τσακωνόμασταν συνέχεια :-Ρ
Τέλος πάντων ας γυρίσουμε στην πραγματικότητα τώρα ανοίγω το μήνυμα και βλέπω
'' Τάξε μου, δεν έχουμε σχολείο σμρ, κάνουν κατάληψη, ετοιμάσου σε 10 είμαι σπίτι σου πάμε για καφέ βαριέμαι ΧΧΧ D ''
''Άντε πάλι έλεος με τις καταλήψεις'' τις στέλνω
Μέσα σε δεύτερα μου ήρθε απάντηση