"Sevdiğim adamı çaldın."

1.1K 83 2
                                    

Rose'den..
Şu an Baekhyun ile bahçede oturuyorduk. Bir şey söyleyecek gibi oluyordu ama söyleyemiyordu. Derin bir nefes aldı ve bedenini bana çevirdi.

Baekhyun : Chae, ben yani şey.. Uzun zamandır senden hoşlanıyorum.

Kaşlarımı kaldırıp, ona baktım.

Ciddi miydi bu?

Şaka yapmıyor ya Rose.

Ne diyeceğimi bilemiyordum. Ellerimle oynamaya başladım. Ardından kafamı eğdim.

Baekhyun : Biliyorum beni sevmiyorsun..

Dudaklarımı birbirine bastırdım. Sesi öyle kırılgan çıkmıştı ki ağlayacak gibiydi.

Rose : Hayır seni seviyorum ama öyle hoşlanmak anlamında değil. Üzgünüm Baekhyun, arkadaş olabiliriz ama sevgili olamayız.

Anlayışla başını sallamıştı. Ardından ayağıya kalktı.

Baekhyun : Peki o zaman, daha sonra görüşürüz.

Hafifçe mırıldanıp "görüşürüz" demiştim.

Hayır! Olamaz. Off, cidden regl olmak zorunda mıydım? Karın ağrısıyla kalktım. Okula gitmek istemiyordum. Yatağa tekrar yattım.

Yoongi : Rose, kızım kalksana!

Rose : Gelmeyeceğim.

Ayak seslerini duyuyordum. Kesin buraya geliyordu. Ve ne olduğunu soracaktı.

Kapımı tıklattı. Ah, nazik olmasını seviyordum. "Girebilirsin" dediğimde kapı yavaşça açıldı. Yanıma geldi ve yatağıma oturup yanağımı okşadı.

Yoongi : Neyin var, güzelim?

Rose : Karnım ağrıyor, şey kızsal bir durum da..

Başımı eğip, konuşmasını bekledim. Söylerken utanıyordum.

Yoongi : Anlıyorum, o zaman evde kal. Ben öğlenden sonra gelirim. Çok ağrırsa ağrı kesici al.

Ardından yanağıma öpücük kondurdu.

Rose : Tamam abiciğim, iyi dersler.

Kapıyı kapattı ben de hemen geri uyudum.

Eh, bir gün bir gündür dinlenmek güzel.

Jimin'den..
Kantinde hep beraber oturuyorduk. Bugün Rose gelmemişti. Hasta olmuş, aslında yanına gitmek istiyordum ama belki beni istemez diye gitmiyordum.

Lisa : Bize bir şey söylemedi. Ayrıca dün Baekhyun'la ne konuştu?

Jennie : Yoongi, sana bir şey dedi mi Rose?

Yoongi hyung kafasını kaldırıp Jennie baktı.

Yoongi : Hayır.

Jisoo : Kötü bir şey yok değil mi?

Yoongi hyung başını iki yana salladı.

Namjoon hyung, kolunu onun omzuna attı.

Namjoon : Yoongi, bir şey olduysa, bize söyle olur mu? Biz her zaman yanındayız.

Taehyung : Evet, bir şey olursa buradayız.

Jin : Seni yalnız bırakmayız dostum.

J-Hope : Aynen, hepimiz biriz ve beraberiz.

Jungkook : Aynı şekilde Rose için de geçirlidir.

Başımla onu onayladım.

Yoongi : Teşekkürler, hepiniz iyi ki varsınız.

Hepimize sıcak bir gülümsemeyle karşılık verdi.

Ardından zil çaldı.

Seulgi bugün gelmemişti. Zaten umrumda değildi. Çıkışta hep beraber Rose'yi görmeye gidecektik. Bay Kim derse girmişti ve onu dinlemeye başladım.

Rose'den..
Kapım çalmıştı. Abimin geleceğini düşünüyordum. O yüzden yataktan kalkıp aşağıya indim. Kapıyı açınca Seulgi'yi gördüm.

Rose : Ne işin var burda?

Seulgi : Hepsi senin yüzünden!

Rose : Ne diyorsun? Anlamıyorum.

Seulgi : Jimin senin yüzünden benden ayrıldı. Seni seviyor o! Beni sevmiyor ama seni seviyor!

O kadar çok kızgındı ki, ne diyeceğimi bilemiyordum.

Rose : Seulgi, sakin olur musun lüften?

Seulgi : Sevdiğim adamı çaldın benden. İğrenç bir insansın! Senden nefret ediyorum! 

Elini kaldırıp tam bana vuracağı sırada, bir el onun kolunu tuttu.

Jimin..

Selam millet! Ben geldim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selam millet! Ben geldim. Umarım beğenirsiniz. Hepinize iyi geceler dilerim.



JiRose Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin