Ma sting incet

31 4 0
                                    

Perspectiva Dante

Am incercat sa pastrez distanta intre mine si Deborah. Am vrut sa imi inchid inima. Si sa ma opresc din a ma mai simti atras de ea. Dar, e greu sa uiti pe cineva care mi-a oferit deja atatea evenimente marcante in viata si pe care mi le amintesc iar si iar. Fara intrerupere. Sambata dimineata a sosit, si inca nu ma simt capabil sa cobor iar la parter. Si sa dau iar nas in nas cu fratii unui om pe care l-am distrus. Sa dau ochii cu oameni carora le furasem de langa ei pe cineva drag.

Un ciocanit usor in usa, m-a facut sa tresar. 

-Dante, dormi? aud vocea lui Lili. Si imi ridic atunci capul din perna. 

-Nu, deloc.

-Atunci ce tot pazesti? Hai sa mananci. Am pregatit deja micul dejun.

-Dar, cei doi frati...

-Nu-s acasa.

-Dar unde au plecat asa devreme? Abia de e trecut de noua si zece. 

-Ai idee ca am stat sa ii intreb? Cu spionajul in casa, se ocupa altcineva. Haide, coboara. Nu mai sta izolat aici. Nu ai de ce, crede-ma. Am cumparat un spray de camera! Vreau sa il testezi tu pentru mine.

-Voi muri?

-Depinde insa, daca esti obisnuit cu parfumul de lavanda, ori nu.

-Lavanda?! ingaim eu stins. Lili zambi atunci misterios si inchise usa in urma ei.

-Haide, nu e inca totul pierdut. Ai o multime de rezolvat.

Ma sting insa, incet. Chiar daca zambesc. Sunt asa singur. Si chiar ma simt depasit. De remuscari.

Cand am pasit in bucatarie, am tresarit. Radio-ul vechi din coltul blatului era pornit. Un tip urla cu vocea puternica. Si intona un imn al dragostei. 

-Ce tot spune acolo? intreb, dar niciunul nu imi raspunde.

-Sa nu o arzi si pe aceea, Liev! Parca ai zis ca te pricepi la gatit.

-Ma pricep! Stii bine! Dar e mai greu cu clatitele. Uita-te si tu, se lipesc, Lili!

-Deborah, fa tu ceva. Asta ne consuma toata faina, in zadar.

-Lasa-l sa incerce. Daca nu reuseste, voi prelua eu de urgenta castronul cu compozitia. Si nu e doar faina, Lili.

-Cui ii pasa, ce este? Doar sa mearga, atat! pufni scurt Lili. Hai ia loc, Dante! 

-Mai incet nu se poate? trona iar o voce serioasa. Inainte ca sa apuc sa ma intorc, Marcus trecu pe langa mine si inchise atunci aparatul. Ori inchis, ori mai incet.

-Era una din melodiile mele favorite! intona Lili cu obrajii acum rosii.

-Aceea e o melodie? ingana scurt Marcus cu mainile la piept incrucisate. Cred ca glumesti. E poluare fonica.

-Doar las-o sa o asculte pe aceea.

-Deborah, tu cu cine spuneai ca ai incheiat alianta?

-Cu niciunul din voi! Liev, nu asa! O tii prost.

-Ati pus prea putin ulei. Fiindca se tot lipeste. Rahat. il vad in treacat cum tranteste in forta cratita si cum o baga sub jetul de apa. 

-Aceea e a 10 clatita aruncata la gunoi. tuna trista Deb la vederea mormanului de clatite arse, nefacute sau lipite. 

-Daca il inchizi iar, te bat, Marcus. tuna Lili si o vad cum baga iar radio-ul in priza.

-Voiam sa discut legat de chirie. Cu voi. tuna el scurt. Pretul va mai scadea putin. Fiindca au sosit acum cei doi frati.

Pacatele lui Flavio RicciUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum