○Iubirea○
Iubirea nu e ceva trecător sau întâmplător. Iubirea e ceva ce se manifesta diferit la unii,asemănător la alții. In cărții ni se prezinta ca fiind ceva usor si la un moment dat îți vine sa zici:Hmn da ce eu sunt incapabil/a sa iubesc?Ce eu nu ma pot întâlni cu un baiat in club si puf ma lovește iubirea ?Nu,nu e primul venit primul iubit!Da vezi cupluri peste tot ce se iubesc ,dar gândește-te cat timp a durat sa se cunoasca pana sa spuna te iubesc.Cât de mult le-a luat sa se cunoasca îndeajuns.Nu îți ajunge o viață întreagă sa cunoști o persoana și nu spune nimeni sa aștepți atât ,dar trebuie sa știi cand sa te oprești inima îți dicteaza cand sa spui acele cuvinte daca nu simți acel impuls înseamnă ca nu este aceea persoana potrivită .
Cineva ma intrebat crezi in dragoste la prima vedere?Nu pot spune ca cred sau nu.Nu se poate numi iubire,cum am spus si pana acum ,cred ca la prima vedere se poate intampla sa apara atractia,curiozitatea de cunoastere,nu iubirea.Iubirea apare tarziu ,dar cu un motiv daca toata lumea ar spune de la primul contact vizual te iubesc unde ar mai fi farmecul celor doua cuvinte ce îți facă inima sa sară din piept?Hă?Nimeni nu te poate învăța cum sa iubești.Unii spun ca sunt incapabili sa iubească si totuși la un moment dat cand gasesc persoana potrivită iubesc si iubesc cum ar fi ultima zi din viata lor.Nu persoana iubita te invata sa iubești tu știi in adancul inimii tale sa iubești trebuie doar sa apara persoana potrivită ce te face sa îți deschizi inima chiar daca nu întotdeauna îți dai seama.Asta e doar parerea mea despre iubire și am vrut sa împărtășesc asta cu voi, poate am unele greșeli dar lumea din greșeli învață.Sper sa va placa cuvintele cernute de mine aici.
CITEȘTI
Tu si mintea mea
LosoweAici imi deschid inima Nu te astepta sa vorbesc cu perdea Ia ☕ sau tigara Așază te comod si daca îți place nu ezita sa comentezi parerea ta