Witam was w tym ostatnim fakcie!
Dobra, z okazji tego że to ostatni rozdział tej książki, to będzie tu kilka faktów, a nie tylko jeden.W poniedziałki i w piątki od godziny 14.15 do godziny 15.15 chodzę w szkole na SKS czyli Szkolny Klub Sportowy.
W środy chodzę od godziny 17.15 do godziny 18.00 na lekcje pianina.
Za to w sobotę na godzinę 10.30 do godziny 12.00 chodzę na korepetycje z matematyki.
Mieszkam na dosłownym zadupiu. To jest naprawdę zadupie, po po pierwsze to jest na wsi a po drugie na polu.
Jestem wrażliwą osobą i nawet potrawie się poryczeć na animowanych filmach gdy główny bohater umiera.
Mam tablet firmy Samsung a na nim mam chyba z 45 gier.
Lubie grać w warcaby i szachy.
Nienawidzę mojego kuzyna, bo mnie wkurza. Tylko czasami jest fajny.
Lubie puchate rzeczy XD.
Mam piżamę z Harry'ego Pottera.
Często oglądam pierdyliard razy ten sam film lub serię.
Przykładem jest seria : Przyjaciele, którą oglądałam już cztery razy i znam każdy odcinek.Zadania domowe z matematyki, robię z kalkulatorem XD.
Lubie szkołę i wolę ją od wakacji.
Powodem nie jest to, że lubię naukę tylko to, że lubię się spotykać z moimi BFF i widzieć mojego Crusha i Senpaia.Nienawidzę kawy.
Koło mojego domu jest wieelkia piramidka z drewna, na którą kocham się wspinać.
Mam niebieski i czerwony miecz świetlny ze Star Wars.
Lubie tańczyć i śpiewać, ale nie potrafie.
Na komunię dostałam Drona, ale przez mojego tatę poleciał w krzaki koło torów (które są naprzeciwko mojego domu) i się zgubił.
Potem dostałam drugiego Drona na święta, ale się zepsuł.
A trzeci dron, którego też dostałam na święta, ma zbyt mocne skrzydła i nie nadaje się do urzydku, bo może nas zabić.Nie mam przebitych uszu i NIE CHCE mieć.
W przyszłości chciałabym zostać weterynarką albo pisarką, ale wątpię czy mi się to uda.
Oglądałam Tynanica i się na nim poryczałam.
Mam żółtą kurtkę w której według mojej przyjaciółki wyglądam jak musztarda XD.
Chłopacy z mojej klasy zapomnieli, że dziś jest Dzień Kobiet i wymyślili sobie, że będziemy go obchodzić w poniedziałek. Za to w środę właśnie z tej okazji, całą klasą idziemy do kina na film : Sonic. Szybki jak błyskawica.
Data założenia mojego konta tutaj to : 24 kwietnia 2019 roku, czyli już niedługo będzie rocznica XD.
Dobra, niestety to na tyle w tym rozdziale.
Bardzo serdecznie wam dziękuję, za to że czytaliście tą książkę i że ją komentowaliście i gwiazdkowaliście.
Jesteście naprawdę wielcy i nawet nie wiem jak mam wam za to dziękować!
Jest mi smutno, że to już koniec ale niestety kiedyś to musiało nastąpić.
Jeszcze raz wam za to wszystko bardzo dziękuję i mam nadzieję, że będziecie dobrze wspominać tą książkę.
I wogóle, życzę wszystkim kobietom (i sobie też XD) wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet!
Tymczasem, ja się już z wami żegnam i dozobaczenia!
Papa!Nicqus