CBB-çanta

254 19 19
                                    

Bu kitaba arkadaşım nmaaaaa ile beraber başlamaya karar verdik. İkimiz arasında hep otobüs anılarımızdan doğan bir CBB muhabbeti vardı. Diğer arkadaşlarımız hep bunu çözmeye çalışırlardı. Ama kimse çözemezdi. Bizde böyle bir kitap yazmayı düşündük. Kendi eğlencemize sizleri de ortak etmek istedik :D

Bildiğiniz üzere CBB bir yaşam tarzıdır. Eğer otobüste bir kez bile bir amcanın laflarına ve davranışlarına maruz kalmadıysanız kusura bakmayın bir CBBlieber olamazsınız. Bu CBB adı verdiğimiz yaşlı bastonlu türler her zaman bir çanta muhabbetine girerler. Her sabah yaşadığımız bir durumdur bu. Hayatınızda bir gün bile "çantanızı çekin yavrum millet geçemiyor." lafı duymama ihtimaliniz yoktur. Ama bu tür, diğer çirkef orta yaşlı teyze türlerinden hep daha insaflı olmuşlardır. Her ne kadar çantalarımız yüzünden azar işitsekte onlar her zaman bizim kalbimizdedirler. Dönüp her ne kadar "napıyım bu çantayı nereme sokayım?" demek istesekte onların bastonlu ve tatlı halleri bizi bu lafı söylemekten alıkoymuştur. Çünkü gerçek bir CBBlieber olmak büyüklere saygı çerçevesinde kendini göstermektedir. Her sabah gördüğümüz CBBlar bizim içimizde yer etmiş ve olmadıkları zaman içimizde eksikliğini hissettiğimiz bir boşluk oluşmasını sağlamışlardır. İşte böyle bir histir. Bu bölümün konusu çantalardı. Son olarak diyorum ki çantamızı çekeriz biz yeter ki CBBlerimizin gönlü hoş olsun.

Bir CBB HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin