🍱07

173 20 0
                                    

─────────·  ·  ✦ •  • ─────────

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

─────────·  ·  ✦ •  • ─────────

.

.

.

Hey lama tak updated kan💜

.

Dont be a silence readers please :)

.

.

Taehyung hanya memerhatikan azra yang sedang tidur disebelahnya. Wajah itulah membuatkan hati taehyung terpaut. Tetapi egonya mematahkan segalanya.

" apa kau buat dekat aku nie azra. " taehyung membelai-belai pipi azra.

Terasa sentuhan halus daripada Taehyung. Azra tersedar dari tidurnya . Dia tepis tangan taehyung lalu duduk dengan betul.

" jangan sentuh aku dengan tangan kau yang kotor tulah! "

Tanpa sedar azra tengkingnya dengan kata-kata kasar. Taehyung berdecit lalu pandang azra dengan tajam.

Matanya menunjukkan kemarahan dalam dirinya mula melanda. Taehyung senyum sinis dan tangannya tarik rambut azra dengan kuat menyebabkan dia meraung kesakitan.

" kau kata apa tadi! "

" lepaslah taehyung. Kau tu pembunuh, penyangap, perosak maruah perempuan! " satu tamparan hinggap dipipi azra.

Darah mengalir sedikir dihujung bibirnya namum, tidak dipedulikan langsung. Taehyung ketawa seperti psycho.

" orang macam aku nie lah jadi kegilaan manusia dekat luar sana. Aku mempunyai company yang besar. Perempua yang banyak. Dan kau salah satunya. " taehyung usap lembut dagu azra.

Azra tepis tangan taehyunh darinya lalu beranjak jauh sedikit. Air matanya tiba-tiba mengalir tanpa diundang.

Perasaan takutnya melanda diri. Taehyung perhatikan azra mula rasa sebersalah. Perasaannya bercelaru. Dalam satu masa dia kesian, tapi dia suka tengok azra terseksa.

Tanpa membuang masa. Taehyung beredar dari situ. Dia capai kunci kereta lalu keluar dari rumah.

" aku tak balik hari nie. Tengokkan azra. " pesan taehyung tanpa memandang ke arah Aisha . Dia hanya angguk dan naik ke atas.

Taehyung mendengus geram dengan sikap azra. Dia masuk ke dalam perur kereta dan memandunya dengan keadaan laju. Lampu merah ditempuhnya. Tidak hiraukan tentang keselamatan ornag lain dan diri sendiri.

Tangannya digenggam kuat pada stereng kereta. Sampai dihadapan club taehyung parking keretanya disitu. Pengawal ambil kunci kereta taehyung lalu bawanya ditempat parking .

" hey bro, lama tak nampak kau datang sini . Aku fikir lepas kahwin nie kau dah infas datang sini ." Jimin jalan ke arah taehyung lalu tepuk bahunya sekilas.

Taehyung duduk di atas sofa dibilik peribadi mereka. Dia sandarkan badannya disofa dan seorang gadis berpakaian ketat dan paras lutut itu datang ke arah taehyung.

" perempaun baru? Boleh tahan ." soal taehyung.

" kalau aku selalu dapat yang meletop." Balas jungkook . Dia letak air diatas meja tatkala taehyung ambil air tersebut lalu tarik tangan wanita tersebut supaya duduk diatas pehanya.

Pinggang wanita itu dipeluknya seraya taehyung menghidu bau kewangian pada leher wanita tersebut. Dia senyum sinis lalu letak airnya semula.

" aku pinjam perempuan kau kook! " tanpa dengar balasan jungkook. Taehyung bawa wanita itu disebuah bilik.

Jungkook senyum sinis tampak kelakuan taehyung ynag tak akan pernah berubah. Beomgyu datang dengan makanan ditangannya.

" weh biskut aku. " jungkook berdiri. Pantas beomgyu bawa lari biskut tersebut.

" mula dah! " seokjin memekak telinga sahaja.

Jungkook lari kejar beomgyu yang lari bersama botol kaca berisi biskut tersebut.

°•✮•°

Azra sejak taehyung tinggalkan dia sendirian dibilik tak lengkang pemikirannya fikir keberadaan taehyung sekarang.

" tapi, kenapa aku kisah kan! " kakinya dari tadi kehulur kehilir.

" walau macam pun dia tetap suami aku kan. " azra mengeluh panjang dan duduk semula dibirai katil.

Azra bermain dengan jari jemarinya. Dia rindu kehidupan lamanya. Kawan-kawan dia. Sekolah dia. Pelik jugak! Takde sesiapa cari dia ke?

" helena! Wait mana telefon aku? " azra mencari-cari dimerata tempat. Namun, tak jumpa.

Dia turun kebawah nampak aisha berada disitu sedang melayan movie.

" aisha! Ada nampak tak telefon saya. " pantas aisha berdiri. Dia beri hormat pada azra sebelum menjawab.

" takde puan. Kenapa? "

" um, pinjam telefon awak boleh? " aisha tak tahu nak jawab apa. Dia mampu mendiamkan diri sejenak sebelum menjawab.

" maafkan saya puan. Tuan taehyung tak bagi kebenaran itu. " aku menahan amarahku terhadapa taehyung. Dahlah tak bagi keluar rumah. Telefon pun tak beri ke!

" saya peliklah. Kenapa takde sesiapa yang cari saya? " aisha menunduk. Sungguh azra sangatlah innocent dalam hal nie.

Aisha mengeluh panjang lalu tukarkan siaran television kepasa berita terkini.

Azra terbeliak mata . Dia ternganga. Tak tahu nak berkata apa.

" mereka fikir saya dah meninggal? "




Tbc
Vote me
💜

【ɢᴜᴄᴄɪ : ᴋɪᴍ ᴛᴀᴇʜYᴜɴɢ】Where stories live. Discover now