Cap.1 - Petrecerea

167 5 1
                                    

Hey lume!!!Primul meu fic..Mi-am permis sa le schimb putin pe Rukia si Sakura.Spor la citit!!

Rukia POV.

Ma uitam socata la fata care lingea bara,isi desfacea cracii,si crea fantezii barbatilor...Apoi...

- Rukia? facu sora mea Hinata speriata,trezindu-ma din visare.

- Ce?Scuze Hinata,ma gandeam...Sakura si Ino tot n-au venit???

- Nu,intarzie...ca de obicei!!!!

- Fir-ar,cred ca am eu idee...

- Stai asa...Azi nu trebuia sa vina Sasuke,fratele n...

Dar n-apuca sa-si termine fraza,caci un Bip!!! ne trezeste..

"Ne vedem la orfelinat pentru inscriere in mafie,la 15:30,maine!!!"

- Hinata,mi-au trimis locatia ora si data..Dar pana atunci,hai dupa fete...

   °Peste 10 minute°

- Hei Sakura,uite-le...Au ajuns ^_^…

- De ce n-ati sunat???fac eu nervoasa.

- Lasati asta!!La 18:30 sa fiti aici pentru machiaj!!!Pronto!!!!Si imbracate frumos...

- De ce? intrebaram eu cu Hina...

- Pronto!!!!

Fuck,asa face mereu..In fine.

In drum spre casa,ochii mei roz luceau..La fel si ai lui Hina,care ii are gri.Sasuke albastri.Hanabi caprui.Ciudata familie,nu?

Parul meu negru,lung pana la talie era lasat liber.In schimb,Hinata il are mov pana la talie.Dar,eu si Hinata avem aceeasi inaltime..(1,80).Sanii la fel de mari,si corpul la fel de bine facut.

Ajunsa acasa,mi-am facut un dus.Mi-am pus lenjerie neagra,si o rochie roz,cu 5 cm mai lunga distanta dintre ea si fund.Pantofi cu toc de 15 cm albi.Si un colier cu numele meu pe el.

Am iesit din camera,iar Hinata a iesit,imbracata cu o rochie mov,iar accesoriile ca ale mele.Am plecat la 18:20,nu inainte ca Hanabi sa ne imbratiseze....

   °La casa lui Ino°

Am ajuns si ne-am lasat machiate de Ino.Se pricepe...

- Gata fetele?facu Sakura bucuroasa..Veniti!!!

- Ok!!

La capul scarilor am incremenit..Toata scoala era acolo!!!!Sakura ne-a luat de mana,si ne-a condus la baieti.

Eu si Hinata l-am imbratisat pe Sasuke.Ino pe fratele sau,Ichigo,si Sakura pe fratele ei,Naruto.Apoi,Ino a fugit cu iubitul ei,Sai,iar Sakura l-a "furat" pe Sasuke,lasandu-ne pe mine si pe Hinata cu Naruto si Ichigo.I-am apropiat pe Hina si Naruto si am plecat la bar.

     °La bar°

- Ce doriti domnisoara? imi facu cu ochiul barmanul si zambi,lasand sa I se vada dintii albi.

- Un cocktail,va rog?

- Ok,dar ma puteti servi si pe mine cu ceva?

- Hm???C-cum...

- Cu nr. tau de telefon...

- Scuze amice,e luata!!!

Vocea aceea m-a facut sa tresar.Era a lui.....

Hei!!!Lasati-va parerea la comm,si spuneti-mi daca vreti sa continui...Bye!!!!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 29, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Anime love story®Ichiruki..Naruhina..SasusakuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum