Thomas
Az osztályterem ajtaja kiszakadt a tokjából és a darabjai szétszóródtak, de ez semmi, ahhoz képest ami rajtuk volt.
Emberek! Halott emberek! A vérük még mindig folyt, pocsolyákba gyűlve csillogtak a padlón és a tetemek között.
A vér émelyítően fémes szaga belengte a levegőt és az egész szinte hihetetlen volt számomra. Az egykor fehér falakat vörösre festette, még a plafonon is volt belőle és csöpögött lefelé… rám.
Hat holttestet számoltam, mind egymáson rogytak össze a kijárat felé tartva, de ezek nem a robbanásban halhattak meg.
Vettem a bátorságot és közelebb léptem az egyikhez. Egy nálam alig egy-két évvel fiatalabb lány feküdt arccal a padló felé. Jobb ötlet híján a hátára fordítottam, hogy megállapítsam, mi okozta a halálát. Fekete haja ragacsos a vörös folyadéktól és a szeme még nyitva volt. Gyorsan lecsuktam és vizsgálódni kezdtem.
Egy lőtt seb pontosan a szívébe, egy centivel sem arrébb. A pisztoly! És ezek szerint az az ovális cucc egy gránát volt.
Az osztályba már be sem néztem, ott talán még rosszabb látvány fogadott volna, de nem is volt rá időm, ugyanis meghallottam a kintről beszűrődő tömeg zavart kiáltozásán át a rendőrautó szirénázását, de a mentősök sincsenek már messze.
Ha itt találnak engem, azt hihetik, én tettem mindezt.
A hátam mögül neszezést hallottam és bizakodva fordultam hátra, hátha Melinda az és megmagyarázza ezt az egészet, de csalódnom kellett. A hatvanas éveiben járó portás állt tőlem alig egy méterre harcias pózban, kezében egy poroltóval és veszélyes grimasszal nézett rám.
Közben szuszogott, lehet kifullasztotta a lépcsőzés, de becsületére legyen mondva nagyon bátor és elhivatott a szakmája felé.
Ez tuti azt hiszi, én voltam!
Egy pillanatnyi feszült csend után döntésre jutottam.Gyors mozdulattal kirúgtam alóla a lábát- a foci nagyon jó a lábizmoknak- és mást már nem is kellett tennem, mert a faszi leütötte saját magát esés közben, azzal az idétlen poroltóval és még földet sem ért, de én már futottam is a hátsóajtó felé (mert hát kell lennie egynek) és olyan szélsebesen sprinteltem, mint még soha, hogy a rendőrök előtt érjem el az ajtót.
A lépcsőn leérve, már hallottam őket, amint utasításokat adnak ki a behatolással kapcsolatban, de szerencsém volt és megláttam a nyitott kialakítású tornaterem melletti vészkijáratot.
Futottam, mint állat és megkönnyebbülve konstatáltam magammal, hogy nyitva is van. Kiestem rajta, - szó szerint - pontban akkor, mikor elől bezúzták az ajtót a rendőrök.
Feltápászkodtam a földről és elvegyültem a járókelők tömegében.
ESTÁS LEYENDO
Kétség - [BEFEJEZETT]
Terror➡+18 (Aki emiatt felháborodik, az pörgessen el innen.) ➡Tartalmaz erotikát, gyenge idegzetűeknek nem ajánlott. ➡Figyelem! Ne keress értelmet ott, ahol túlzás van! Tisztában vagyok a betegség tüneteivel, de tartsuk magunkat a műfajhoz! Ez egy fanta...