Jó buli volt belerobbantani a diákok pofájába. Úgy néztek, amikor beléptem, mintha bolond lennék. Főleg a “tanító néni”, ezért őt céloztam meg a gránáttal.
- Pff… hagyjuk már! Nyáron tanítani…
Utána becsuktam az ajtót, de a detonációba csak öten haltak bele, a többit le kellett puffantanom.
Nagyon vicces volt. Mind tőlem futott.
A vérükkel pedig kikentem a falat és a plafont. Rajzolni akartam valamit, de sajnos összefolytak a minták. Nem baj, ez bárkivel megesik.
A portást meghagytam, úgyis meg fog murdelni szívrohamban. Nem utolsó sorban a szőke vaddisznót is leráztam. Nagyon idegesített már, hogy egész úton, nem tud lekopni.
De most megyek és játszok valamit… mondjuk vadászosat.
Ezen a városrészen szinte minden második utca egy sikátor vagy szemétlerakó hely. Meglepő, hogy az előbbit választottam.
Szerencsére a környék összes embere az iskolához csoportosult, így nyugodtan mehetek, amerre csak akarok, a zsernyákok nem is tudnak róla.
Végigballagtam a kihalt sikátorban, szemeteskukák mellett és ha már ott voltak, beledobtam a pisztolyt.
A szürke félhomályban. Nem tudom mennyi lehet az idő, de már kezd sötétedni, az utcai lámpák fénye sem ér el idáig és a csövesek is mennek lassan aludni.
Ővelük azért nem jó játszani, mert nem sajnálja vagy siratja senki hozzátartozó, úgyhogy őket passzolom.
Kell keresnem egy egészséges példányt. Mert ezek csak módosult állatok. A vágóhídra az összessel!!!
Találtam is egy szerencsés mukit, amint a telefonján pötyög, közben előre halad, de látszik, hogy nem is figyel merre megy. A pasas elhaladt egy részeg hajléktalan mellett és tudomást sem véve róla telefonozott rovább.
Túl könnyű ez nekem!
Mellé léptem és elkaptam mind két kezét, hagytam, hogy a telefon a földre essen és darabokra törjön. Végül mosolyogva vártam, mit szól hozzá.
- Normális vagy ember? Ezt tegnap vettem és kurvára drága volt! Te neked kell kifizetni!
- Tényleg? És mivel fogod nyomkodni?
Hátracsavartam a karját és kirúgtam alóla a lábát, majd mikor már háttal nekem térdelt a piszokban, elkezdtem énekelni a mondókát.
- Ez elment vadászni, - megcsavartam a hüvelykujját és az roppant egyet, mire a telefonbetyár ordírani kezdett. Furcsa pózban próbált szabadulni, de kis vékonyka testalkata volt és nagyon gyenge. Nem okozott problémát.
És így törtem el mindegyiket az ének szerint:
- Ez meglőtte, - mutatóujj törés.
- Ez hazavitte, - ordítás.
- Ez megsütötte, - gyűrűsujj csavarás.
- Ez az icike-picike mind megette - fogtam a kisujját, a számhoz emeltem és leharaptam. Ha eddig ordított, most még jobban üvöltött, én azonban kiköptem az ujját és a távolba tekintettem.
Időközben a vadkan is felbukkant a kukák mögül. A szőke iszonyattal vegyes félelemmel nézte a jelenetet, de én még nem fejeztem be.
A szemébe néztem és véres fogammal rávigyorogtam.
Az előttem térdelő, nyöszörgő testen felvezettem az ujjaimat, mintha egy pirinyó ember araszolna felfelé egészen a nyakáig, és végigsimítottam a tarkóján.
- Kerekecske-dombocska, itt törik a nyakacska!
YOU ARE READING
Kétség - [BEFEJEZETT]
Horror➡+18 (Aki emiatt felháborodik, az pörgessen el innen.) ➡Tartalmaz erotikát, gyenge idegzetűeknek nem ajánlott. ➡Figyelem! Ne keress értelmet ott, ahol túlzás van! Tisztában vagyok a betegség tüneteivel, de tartsuk magunkat a műfajhoz! Ez egy fanta...