Olivia /
Holnap megyünk a következő orvosi vizsgálatra, hasam egyre jobban nő, most fogok a 3. honapba lépni. El kezdtem érezni az apró mocorgásokat, Alex sokat változik emberré és csak simogatja a hasam. Imádja az apró rugások érezni, hatalmas öröm ül le ilyenkor az arcára. A falka vadászni ment egyedül Nick maradt velem, mivel rengeteg illegális vadász jelent meg a környéken, nem beszélve a vadörökről. Nick útba intett, hogy huzodjak vissza a barlangba mert hall valamit. Én is éreztem emberek jelenlétét, nagyon féltem. Sajnos el menekülni nem tudtam, lassú voltam a nagy hasam miatt, mindemellett a kicsik nagyon le szivták az energiámat. Tehát a menekülés felejtös. Nick hangosan morgott rájuk, mikor már elég közel voltak.
-Eric hátrálj! Ő nem az alfa lesz csak egy béta, biztos kölykök vannak és míg az alfa vadászni ment ő maradt vigyázzni a szukára/szukákra míg a falka távol van!. - hallatszott egy idősebb férfi hangja. Ennyire átlátszó lenne a tervünk, hogy ennyiből meg állapítja??
-Hozd a puskát!. - hallottam még egy fiatalabb hangott. Nick vonyitott, a falak tudtára adta a veszélyt. Majd hangos dulakodás hangját hallottam, hirtelen puska dörenést és nyüszitést.
Szívem majd kiugrott a helyéről azonnal ki rohantam, Nick első lábából erősen folyt a vér. Mérgesen nézett rám, az emberek is engem nézték elég rendesen meg voltak szagattva. Nem csalódtam Nickben.
-Ohh így állunk, még nincsenek kölykök. Csak a vemhes szuka! Kapjátok el!. - intett felém a legidősebb vadász, a két fiatal lassú léptekkel két oldalról közelitettek. Mind kettő kezében szorító bot volt, egy bot amire hurok van erősítve, ha bele dugják a fejem nem bírok szabadulni. Ha modulok le lövik Nicket, és azt soha sem bocsájtanám meg magamnak! Éreztem hogy szorul a hurok a nyakamon, hangos nyüszitésbe kezdtem, vergődtem.
Hirtelen Alex és a falka jelent meg, le támadtak az embereket és kíméletlenül meg ölték öket. Ahogy támadtak az emberek se voltak tételének engem huztak majd erősen hasba rúgott a fiatalabb vadász. Másodperceken belül ő is életét vesztette. Én csak erötlenül feküdtem a földön. Alex és a többiek emberé változtak Nicket csak surolta a golyó. Alex rögtön hozzám szaladt.
-Olivia!!. Ugye jól vagy??. - szinte kiabált, majd le húzta rólam a hurkot.
-A hasam nagyon fájt?. - üzenetem neki telepatikusan.
-Ne! Csak ezt ne..! - sírt, de nem esett szét fel kapott és rohant, vészhelyzet esete miatt egy közeli tisztáson hagytuk a furgont. Nick is velünk jött,hiszen ő is meg sérült.
A furgon hátsó ülésére rakott Alex majd gyorsan indult. Hamar el rázott az autó, és álomra hajtottam a fejem.Alex/
Örült tempóban hajtottam, sírtam igen, folyamatosan folytak a könnyeim, nem bírnám ki ha történe Oliviával és a kicsikkel. Nick hívta Jacket aki már várt minket.
Hamar oda értünk ki vettem Oliviát, Nick nyitotta, csukta az ajtott utánunk. Olivia el ájult hiába ébreszgetük. Ja k rögtön az ultra hanghoz nyúlt. Majd hosszasan, csak nézte amit a számomra zavaros felvételen látott.
-Azonal meg kell mütenem!. - hangja sok hatásaként ért majd el tolta Oliviát!
Az órák napoknak tüntek. Nick probált nyugtatni mind hiába.
2 óra múlva megjelent Jack, meredten nézet rám, azonnal fel álltam oda sietem hozzá.
-Sajnálom! Nem tudtam még menteni az egyik kislány elment!. - azonnal a földre rogytam, testem feladta.
Remegtem, kiabáltam csapkodtam majd átváltoztam és az erdő felé vettem az irányt! Ki kell szellőztetnem a fejem!
YOU ARE READING
Farkasok az Esőben.
FantasyOlivia egy hétköznapi 25 éves lány, mit sem sejt arról, hogy meg változik az élete. Egy átlagos emberből miképp lesz farkas, hogy illeszkedik be a falka mindennapjaiba, és legfőképpen hogy talál rá a szerelem. Egy hosszú történet tele kalanddal, ro...