~
Jennie
Evin otoparkına park ettikten sonra el frenini çekip lisa'ya baktım, o da bana bakınca göz göze geldik" ne isteyeceksin"
-Güldük eğlendik şimdi cidden konuşma vakti.
Başımı olumlu anlamda salladım" haklısın, konuşalım tabi"
Koltukta bana doğru döndü" Beni bırakmayı nasıl düşünebilirsin?? Üstelik 5 para etmeyen baban yüzünden"
Duyduğum şeyle kasıldığımı hissettim" babam hakkında düzgün konuş"
Kaşlarını çattı" doğru konuşulacak bir tarafı yok, homofobik ve kızlarını harcayan herifin teki"
Direksiyonu sıktım" her şeye rağmen babam"
-Bana bak jennie.
Başımı çevirip suratına baktım" babanın kızı mı olacaksın yoksa benim sevgilim mi? Gerçekten karar vermelisin."
-Seni istiyorum ama ailemle iletişimimi kesemem.
-Sana ailenle iletişimini kes demiyorum ki, babanın etkisi altına girmişsin ve kendini düşünmüyorsun. Kardeşlerin gelip konuşmasa lay denilen herifle saçma evcilik oyunun devam edecekti.
-Dürüst olayım mı manoban.
-Canımı yakacak mı?
Göz temasını kesip koltuğa yaslandıktan sonra başımı ovaladım" erkek olman işime geliyordu, evet senin mutlu olman daha önemliydi ama bir tarafım o şekilde kalmanı istiyordu. Çünkü babam bize onay verecek ve mutlu bir şekilde yaşayacaktık."
Gülüşünü duyunca tekrardan yüzüne baktım" bu konuşmadan şunu anlıyorum, asla babanı karşına almayacaksın. İlişkimiz baban ve saçma sapan kuralları yüzünden sürekli sarsılacak. Senin için o kadar şey yaptım ama hepsini boşa çıkardın, o sevmediğin suzy bile bunun için çabaladı. Sonuç ne oldu peki, koskocaman bir sıfır."
Gözlerim dolunca yutkunmaya çalıştım, boğazımda ki garip his geçince konuşmak için ağzımı araladım" daha yeni barıştık ama ayrılık konuşması mı yapıyorsun"
-Seni seviyorum, hatta uzun zamandır seviyorum. Sen beni sevmezken bile seviyordum. Ama sen beni benim sevdiğim kadar sevmiyorsun, öyle olsaydı her şeyi bir kenara bırakıp bana koşardın.
-Bunu yapamam, her şey o kadar kolay değil.
Kapının açılma sesini duyunca kolunu yakaladım" nereye gidiyorsun"
Kolunu çekti" bizim için çok kolay ama sen uğraşmıyorsun"
Arabadan çıkınca bende çıkıp peşine takıldım" lisa!"
Bağırınca durdu, bana dönüp ellerini ne var anlamında kaldırınca yanına yürüdüm" benime dalga mı geçiyorsun, bir kaç dakika öncesine kadar kucağındaydım. Bunları söylemek için mi benimle buluştun, sabahtan beri iyi davranıp umut veriyorsun ama şimdi yaptığına bak"
İfadesiz bir şekilde beni dinlediğini görünce iyice sinirlendiğimi hissettim, sakin kalmam gerek.
-Diyeceğimi dedim, ya babana haddini bildirirsin ya da sonsuza dek ayrılırız. Umarım babanın kuklası olmaya devam etmezsin.
Tekrar yürümeye başlayınca yumruklarımı sıkıp gidişini izledim.
•••
Babamın ofisine girince şaşkınlıkla suratıma baktı" jennie?"
-Müsait misin?
Gülümseyip koltuğu gösterdi" sana her zaman müsaitim kızım, gel otur"
Koltuğa oturup huzursuzca kıpırdandım" şey diyecektim.. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Change~Jenlisa
Fanfiction*TAMAMLANDI* Soyeon"gerçekten onun için değişecek misin lisa" Başımı olumlu anlamda salladım" onun için her şeyi yaparım" Jin"cinsiyet bile değiştiririm diyorsun" Gülümsedim"evet bunu yapacağım. Ama onun için değil kendim için." 1# girlxgirl 1#jenli...