15.bölüm

4K 134 100
                                    

jungkook: bong cha sen kansersin.
şuan beynimden vurulmuşa döndüm .inanamıyorum ben ölecekmiydim yani ?
Bong cha: N-ne?... hayır ya bana lütfen bunun bir şakadan ibaret olduğunu söyle lütfen jungkook sana yalvarırım n-nolur.
Jungkook: üzgünüm bong cha keşke Gerçek olmayasaydı ama üzgünüm gerçekler bunlar .

Bong cha : j-jungkook ben ö-ö-lecek miyim ?Yani .
Jungkook: HAYIR! Saçmalama öyle birşey olmayacak sen tedavi göreceksin ve gerekirse de yüksek dozda ilaç kullanacaksın ama sen yine de bunu atlatacaksın.
Bong cha : jungkook gerçekten sana ne kadar teşekkür etsem az . Sen istersen evine git ben kendi başımın çaresine bakarım bana gerçekten yardım etmene gerek yok .

Jungkook: saçmalama bong cha ben sana her zaman için yardım edeceğim gerekirse de senin tedavi masraflarını da ben karşılarım . Lütfen bana bir daha böyle şeyler söyleme lütfen ben sana her şekilde yardım edeceğim .
Bong cha : teşekkürler beni yanlız bırakmadığın için sana tekrardan çok teşekkür ederim ..

~1 hafta sonra ~
Jungkook'tan.
Bong cha günden güne daha da iyi gözüküyordu. Sanırım iyileşiyordu.
Bu gün yine tekrardan fizik tedavi için hastaneye gideceğiz .
İnşallah yine güzel haberler bizi bekliyor olacak .

~ 3 saat sonra ~
Jungkook: bong cha biraz daha kendini iyi hissediyor musun?
Bong cha : aslında kendimi düne göre daha halsiz ve yorgun hissediyorum nedenini bilmiyorum ama sanırım bana verilen yüksek dozlu ilaçtan dolayı kaynaklanıyordur.

Jungkook: aynen yorgun hissetmen çok normal ben kantine ineceğim kantinden birşey ister misin ?

Bong cha : ımm su alabilir misin ?
Jungkook: tabi tabi alırım ben hemen geliyorum .

Bong cha : tamam .

Dedikten sonra jungkook kantine gitti bende yine bu yatakta gözlerimi dinlendirmek adına gözlerimi kapattım .
Ve kapatıp açmam bir olmuştu çünkü içeriye jungkook girmişti.

Jungkook: bong cha bong cha suyunu getirdim al

Bong cha : teşekkür ederim jungkook
Jungkook : birşey değil afiyet olsun .
Bong cha : teşekkürler .😊

Jungkook : bong cha kendini iyi hissediyor musun biraz daha ?

Bong cha : evet evet iyiyim . Şey jungkook beni evime bırakabilir misin ? Serumum bittikten sonra ?

Jungkook : tabi tabi bırakırım .
Bong cha : teşekkür ederim jungkook .
jungkook : birşey değil bong cha her zaman

Yaklaşık yarım saat sonra ...

Bong cha : jungkook serumum bitti çıkabiliriz.

Jungkook : hah tamam hadi ben sana kalkman için yarım ediyim.

Jungkook bong cha yı yataktan kaldırır.

Bong cha : teşekkür ederim jung- ahh!!

Jungkook : bo-bong cha iyi misin ? Ne oldu?!

Bong cha : ba-başım döndü de sıkıntı yok şimdi iyiyim ben .

Jungkook : bak iyi misin ? Tekrardan soruyorum .
Bong cha : ben iyiyim jungkook sadece biraz başım döndü o kadar birşeyim yok yani iyiyim ben .
Jungkook: ohh be içim rahatladı .

Bong cha : neyse çıkalımartık bu hastane kokusundan özellikle de bu hastaneden bıktım .

Jungkook : tamam hadi çıkalım ben seni evine bırakıyım.

Bong cha : tamam .

Dedikten sonra jungkook benim elimden yardım amaçlı tuttu ve bana arabaya kadar yardım etti .Ve arabanın kapısını açtı .

Bong cha : teşekkür ederim .
Jungkook : Ne demek her zaman bizim kadınlara yardım etmek görevimiz.

Dedikten sonra jungkook benim emliyet kemerimi taktı ve kendisi de sürücü koltuğuna geçerek arabayı çalıştırdı ve benim evime doğru sürmeye başladı .

Yarım saat sonra...

Bong cha : teşekkürler Herşey için jungkook sana minnettarım . Tekrardan bana çok yardım ettiğin için sana tekrardan çok teşekkür ederim.

Jungkook : önemli değil kim olsa aynı şeyleri yapardı .

Bong cha : peki görüşürüz jungkook iyi geceler .

Jungkook : sanada iyi geceler bong cha kendine çok dikkat et .

Bong cha : teşekkür ederim jungkook sende kendine çok dikkat et .

Jungkook : görüşürüz .
bong cha : görüşürüz.

Dedikten sonra arabadan indim ve eve girdim .

Kendime noodle hazırlamak için mutfağa gittim ve kendime noodle hazırlayıp masaya oturup noodle mi yedim ...

Yedikten sonra bulaşıkları bulaşık makinesine yerlerştirdim ve soğuk bir duş aldım .

Üzerimi değiştirip yatağa yattım ve kendimi o derin uykunun kollarına teslim ettim...

Bittiğğğğğğ!!
Arkadaşlar 15. Bölümü de burada bitirmiş bulunmaktayım...
Arkadaşlar özür dilerim bayadır yeni bölüm atamıyorum çünkü müsait olamıyorum .

Fakat bu gece yazabildim.

Ve saat şu an 03:12...😂😂

Arkadaşlar bir sonraki bölümde görüşmek dileğiyle sizleri Seviyorum kendinize çok çok iyi bakın 💚
Byy🖐🖐

💜I PURPLE YOU!!💜



🍻MY TEACHER JJK (zoraki Evlilik)🍻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin