Reakcja #25

2K 14 11
                                    

Reakcja BTS gdy czytają polskie książki.

Jimin

Kochany ChimChim gdy opowiadałaś mu swoją ulubioną lekture szkolną słuchał bardzo uważnie. Mianowicie były to Kamienie na Szaniec. Ta o to książka "zainspirowała" go do przeczytania jej.

Popołudniem gdy ty byłaś w pracy on poszedł do bilblioteki majac nadzieję, że znajdzie to co szuka. Wszedł do biblioteki zapatrzony na regały (oczywiście miał na sobie maseczke i czapke z daszkiem). Po chyba piętnastu minutach szukania lektury wkońcu mu się to udało. Przeglądał ją tak pieczołowicie i starannie, że miało się wrażenie jakby zaraz miał ją pochłonąć. Ty nic nie wiedziąca gdzie podziewa się Jimin ujrzałaś go przez szybę gdy wracałaś z pracy. Postanowiłaś do niego podejść i zapytać co tutaj robi skoro on nigdy nie chodzi do takich miejsc. Stanęłaś koło niego tak cichutko, że nie usłyszał. Przyglądałaś mu się z uśmiechem na ustach. Sprawiało ci przyjemność to, że on tak się zaangażował w to co kochasz. Odeszłaś od niego i jakby nic się nie wydarzyło wróciłaś szczęśliwa do domku.

Jungkook

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Jungkook

Siedzieliście we dwójkę na kanapie. On oglądał TV, a ty czytałaś swoją książke z dzieciństwa przez co się strasznie dużo uśmiechałaś. Chłopak zainteresowany twoim zajęciem spojrzał na okładkę i starał się przeczytać tytuł. Coś mu się to nie udawało więc za niego powiedziałaś.

-Kochanie to się czyta Mały Książe.- zaśmiałaś się.

-Aaa oki. O czym to jest?- zapytał ciekawy.

-O małym chłopcu mieszkającym na planecie.- powiedziałaś wpatrując się z uśmiechem na okładkę.

-Ciekawe... Mogę poczytać?

-Pewnie jeżeli dasz radę.- podałaś mu rzecz. Kookie poradził sobie znakomicie! Od dwóch godzin nie odzyskałaś książki choć jest to krótka lektura to chłopak czytał już ją chyba piąty raz.

Taehyung

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Taehyung

-Nosz ja nie mogę co ten Tadeusz wyprawia?!- krzyczał Tae czytając jedną z książek z Polski które nu dałaś.

Reakcje BTS | ZAKOŃCZONE |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz