12. Fejezet :Házi Farkas

619 20 2
                                    

/Alex/

Reggel korán indultunk Oliviával, Jack mindent rendben talált, de nagyon sokat kell pihennie. A ház amit vettünk a közeli kisváros legszélén ált.
Kétszintes pont elég volt mindannyiunknak. A vadászok tudják mik vagyunk, ezért vadásznak ránk, nem kimondottan megölni szeretnének, elfogni tovább adni vagy meg szelíditeni. Persze ez borzasztóan hangzik, a falka összes tagjának meg tiltottam, hogy Olivia tudomására hozzák! Mire a házhoz értünk elöször én szálltam ki, körbe néztem nehogy bárki is az utcán sétálva, vagy az egyik szomszéd meglássa Oliviát. Le se tudom tagadni, hogy ő farkas.
Mikor úgy ítéltem tiszta a terep  óvatosan ki vettem Oliviát és gyorsan be vittem a házba. Persze a többiek Nickel az élen le támadták (persze farkas formában), én is csatlakoztam persze mindenkit óva intettem, hogy a szokásosnál is óvatosabban közeledjenek Oliviához. A csengő ütesem dallama rántott ki minket a csoportos örömből. Mindenki Olivián kívül emberé változott. Olivia a konyhába ment Lizával. Én pedig az ajtohoz mentem, lassan nyitottam, de rögtön rossz kedvem lett.
Egy magas olyan 40-es férfi állt velem szembe mögötte egy fiatalabb. Éreztem ugyan azt a szagott mint azokon akik meg támadták Oliviát és Nicket.
-Üdv. Új lakók?. - hatalmas mosollyal az arcán egyik kezét a nyitott ajtóra rakta, mintha attól tartana rá csukom.
-Jó napot! Valami olyasmi! - semmit mondó hangom szemmel láthatóan nem tetszett neki.
-Tudják a környéken rengeteg farkas van, jobb ha vigyázznak, de én rajtuk tartom a szemem!. - mondata végén rám mutatott.
-Ezt vegyem fenyegetésnek!. - annyira el szállt az agyam, tudta kik vagyunk..
-Semmi esetre se, ha bármire szükségük van nyugodtan keressen meg. - abba a pillanatban átváltoztam, nem érdekel ki láthat meg az utcán. Rá vettem magam, erösen vicsorogtam a képébe. Nick is ki rohant aki próbált le húzni róla.
-Tünjetek innen! Ha vissza jöttök vagy bármelyik társatok, nem fogjátok túl élni!. - hallottam Ninck hangját és a nagy hangzavar miatt a többiek is ki jöttek. Köztük Olivia is, megbabobázva bámulták már a kapuból. Ő csak oda jött hozzám én végig nyaltam puha arcán.
-Félek Alex!. - drága kincsem, minden erőmmel meg foglak védeni.
-Nem kell! Ne idegeskedj tudod árt a kicsiknek!.-közbe toltam vissza a házba még mindig farkasként.
Tudtam, hogy ennyivel nincs vége és a bonyodalmak csak most kezdődnek...


Sziasztok! Minden héten egy részt hozok! Lassan vége az első évadnak!

Farkasok az Esőben. Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz