─────────· · ✦ • •─────────
Azra duduk disofa dengan tenang . Dia hanya mampu duduk disitu tanpa membuat apa-apa. Hatinya puas berkata untuk tinggalkan tempat nie. Tapi, tempat nie dikelilingi oleh semua guard.
Gadis itu pura-pura batuk untuk memecahkan kesunyian.
Uhuk!!
" puan! Puan tak apa-apa ke? " dua orang bodyguard datang ke arah Azra dengan panik. Gadis itu hanya memandang tempat lain.
" um, korang nie memang takde kerja ke? Asyik ikut aku je ." Soal Azra. Mereka tunduk hormat sebelum menjawab.
" puan lah kerja kami. " okay faham. Azra mengeluh lalu naik ke atas. Itupun diikuti oleh mereka.
Sampai dihadapan bilik. Azra berhenti secara tiba-tiba menyebabkan seorang daripada bodyguard itu terlanggar bahunya . Dengan pantas dia meminta maaf seraya menundukkan badannya berkali-kali.
" takpe-takpe . Um , sampai sini jelah kot . Sebab saya nak masuk ke dalam takkan nak masuk juga? " soal Azra . Kening dijungkitkan tanda soal .
" kami takkan masuk ke dalam . Tetapi hanya akan berdiri disini. Puan " azra menggulingkan biji matanya tanda rimas . Dia terus masuk ke dalam . Tidak lupa jugak mengunci pintu.
-
Taehyung sedang duduk dengan kaki disilangkan. File-file dihadapan matanya membuatkan hatinya membara. Genggaman dikuatkan saat membaca segalanya.
"Agh!" Barang kerjanya ditolak kasar sehingga semua jatuh. Yang lain terpusu-pusu masuk ke dalam untuk tengok keadaan Taehyung.
" macam mana kita boleh kehilangan kewangan dan kerja sama dengan pihak dia! " soal Taehyung hampir menjerit. Semua hanya menunduk tidak berani memandang padanya.
Pistol diambil dan Taehyung menembak salah seoranh daripada mereka. Semua terperanjat dengan tindakkan namja itu.
" maafkan kami, mereka telah membawa Kai jauh dari sini. Kami baru dapat tahz bahawa mereka bekerjasama untuk menjatuhkan tuan. " dengan bersungguh-sungguhnya pekerjanya menjawab. Dalam keadaan ketakutan .
Taehyung mula naik berang. Picu dibetulkan dan peluru-puluru di dalamnya tepat terkana pada semua orang di dalam bilik itu.
" Hoseok! Bawak semua nie keluar dari bilik aku sekarang. " suara lantangnya tepat didengari oleh Hoseok. Lelaki itu terpusu-pusu masuk ke dalam dengan beberapa orang yang lain untuk membawa 'mayat' itu keluar.
Taehyung capai kunci keretanya dan keluar dari situ. Jam jenama gucci dibetulkan dan dia beredar dari situ. Setelah namja itu keluar semua menghela nafas lega.
Taehyung memang benci kehilangan sesuatu.
Usai sampai di parking lot Taehyung terus menuju ke clubnya . Dengan muka dingin itu dia tekan minyak sehabis -habisnya untuk sampai dengan pantas .
Lampu merah yang menandakan untuk berhenti itu tidak di endahnya . Namja itu teruskan juga perjalanannya ke sana.
Nampak sebuah club yang besar di bandar. Taehyung baling kunci keretanya pada security dan masuk ke dalam. Mula bengisnya membuatkan semua orang gerun.
" mana kawan-kawan aku? " soal Taehyung seraya masuk buka pintu utama bilik VIP mereka.
" mereka dah lama tunggu dekat dalam. " balas bodyguard di pintu itu seraya pintu dibuka tatkala tangan sebelah menyunding ke arah sana.Taehyung angguk .
-
" puan, makanlah. Dari petang tadi lagi puan zak makan. Nanti sakit pula. " pujuk pembantu disitu Azra hanya setia berkurung di dalam bilik.
" taknak. Merajuk! " balas Azra . Dia sebenarnya nak telefonnya kembali. Tapi, tak boleh tanpa keizinan Taehyung.
" puan, janganlah macam nie. Nanti Tuan Taehyung marah kami. " hati Azra mula sayu. Dia baru teringat akan suaminya Taehyung.
" taknak lah . Takpe , nanti dia tanya jawab jela yang saya dah makan apa susah !" Balas Azra . Dia membuka tv yang berada di dalam bilik tersebut .
Kemudian , suara-suara pujukkan mereka mula terhenti. Azra memandang ke arah pintu bilik . Lalu memandang ke arah tingkap .
" Taehyung takde . Aku rasa sampai masanya aku larikan diri ."
Tbc
Vote me
💜
YOU ARE READING
【ɢᴜᴄᴄɪ : ᴋɪᴍ ᴛᴀᴇʜYᴜɴɢ】
Fanfiction『 ARIANA AZRA 』 membunuh ? Slave ? Perkara biasa bagi dirinya . Diakan mafia ! ______ ❝ i guess i will make you scream my name babywife ❞ ❝ youre mine and only mine !❞ .. ❝ hidup aku musnah semua disebabkan kau , kim taehyung. ❞ Status : slow-upda...