( キス : STARGAZING ✧.* )
- hylocereus, 2021.
☆
- riki, szállj le rólam, nehéz vagy!
elysia kiáltását még a tábor másik felében is lehetett hallani, de a rajta fekvő magas fiú rá sem hederített. bár még csak esteledett, riki azonnal ledőlt szúnyókálni, amint visszaértek a kabinjukba, hogy felkészülhessenek a kapd el a zászlóra.
- te meg kényelmes - motyogta félálomban.
a lány egy nagyot sóhajtott, majd ismét megpróbálta letaszítani magáról szobatársát, hiába voltak sikertelenek az ehhez hasonló korábbi kísérletei.
- sunoo! szedd le rólam rikit! - kurjantott, és nemsokára már ketten kísérelték meg arrébb lökni rikit, ezúttal győzedelmeskedve.
- hé! - a fiatal fiú elégedetlenül dörzsölte meg szemeit, miután a földön landolt. - így viselkednek a barátok egymással?
- ha az egyiket kilapítja a másik, akkor igen - forgatta meg szemét elysia, mielőtt még felkelt volna az ágyából, rutinosan kikerülve a padlón alvó társait. a hermész kabin mindig tele volt, így már megszokták a tumultust.
- mr. d. megint le fogja szedni a fejünket, ha ezek nem készülnek el - panaszkodott az egyik lakó, mire elysia megdobta a kezéhez legközelebb eső dologgal; sunoo hajpántjával.
- el, az a kedvencem! - szaladt tulajdona után az említett fiú, mit sem törődve a megdobott szobatársáról. - egyébként tényleg készüljetek el, mert megint hátránnyal fogunk indulni.
- majd jay beszél mr. d.-vel - mormolta riki, visszamászva elysia ágyára.
- jay arról is beszélhet mr. d.-vel, hogy te takarítsd egy hétig a mosdókat - hallatszott egy hang a kabinon kívülről, mely nem a három baráttól származott. a tornácon cora penner, az apollón kabin egyik rezidense állt türelmetlen arckifejezéssel. - gyerünk már! elkezdik nélkülünk.
míg elysia odalépett az ajtóban álló corához, majd a vállát átkarolva várakozott tovább, riki sietősen összeszedte minden szükséges holmiját. sunoo az imént érkezett lánynak többször is köszönetet mondva hagyta el elsőként a tizenegyes bungalót. őt követve indult el elysia corával karöltve, riki, valamint a ház többi lakója is.
YOU ARE READING
stargazing.
Fanfiction❝ RIKI, TEDD LE A SZATÍRT! ❞ enhypen x pc pjo!au ( DEDICATED TO: MY FAVE PEOPLE♡ )