21°

212 13 0
                                    

Ten večer som domov odišiel s ďalšou ženou. Bola to moja iniciatíva, aj napriek tomu, že sa ma Ruby chcela niečo naučiť. Možno som nakoniec potreboval len nakopnúť, aby som sa pohol z miesta.

Dnes je opäť piatok a ja celý deň trčím s chalanmi v hale. Dnes bude ďalší zápas a ja sa nemôžem dočkať. Druhý a určite nie posledný v mojom živote. Adrenalín je návykový.

Chalani mi dali asi dvojhodinovú rozcvičku a potom som si mal dať cvičný, neagresívny, zápas voči Ryanovi.

Keď sme začali boxovať, uvedomil som si, že som ešte na začiatku cesty. Chcem sa tomu venovať, ale bude mi trvať, kým zo mňa bude dobrý boxer. Dal som si cieľ, že sa budem za každým zápasom zlepšovať a poučím sa zo svojich chýb. Je ľahké takéto niečo povedať, horšie je vykonať.

,, Koho nám sem čerti nesú? " opýtal sa Will, ktorý nás tým vyrušil.

Obaja sme sa otočili za jeho hlasom. Periférne som si všimol, ako sa Ryan rozbehol k Ruby, ktorá sem, pre mňa nečakane, prišla a objal ju.

Ja som tak isto zoskočil z ringu na zem a otočil sa, nič netušiac, na Willa.

,, Nemá to tu byť čo najtajnejšie? To si sem každý vodí každého? "opýtal som sa nechápavo.

,, Ona je súčasť našej rodiny." odpovedal mi a ja som sa zamračil.

,, Presne tak, Alex. Pracovala tu kedysi za Stelu. "povedal mi aj Ryan, s ktorým sa prestali objímať. Mali naozaj blízky vzťah.  Poznala sa s nimi všetkými.

,, Ale vy, chlapci, ste mi nespomenuli, že máte nového bojovníka." ozvala sa s úsmevom Ruby. Mal som pocit že sa usmieva poriadne len pri Ryanovi.

,, Nestihli sme. Alex je šikovný a vybral ho šéf." prehovoril Bill.

,, Tak to som zvedavá. Predveďte sa mi! " usmiala sa provokačne a my sme obaja ako na povel skočili naspäť do ringu.

Začali sme boxovať. V tej chvíli sa moja hlava vypla. Doliehali ku mne nejaké hlasy, keďže chalani s Ruby museli komentovať, ale neprikladal som im dôležitosť.

Box ma naozaj napĺňal.

,, A víťazom sa stáva...." skočil nám slávnostne do ringu Will a chytil nás za zápästia schované v rukaviciach.

,, Alex Coldwell!" zvolal a všetci sme sa zasmiali.

,, Gratulujem, Alex. Zlepšil si sa. Dúfam, že takto bude vyzerať aj tvoj dnešný zápas. Potom to pôjdeme všetci spolu osláviť. " usmial sa na mňa Ryan a podali sme si ruky. Porazil som svojho trénera! To niečo znamená, no nie?

Zoskočili sme z ringu a chalani sa začali vypytovať Ruby na názor.

,, Čo hovoríš na nášho nováčika?" opýtali sa.

,, Niečo by z neho mohlo byť. " pousmiala sa a o chvíľu si odtiahla Ryana bokom s tým, že sa musia porozprávať o niečom dôležito.

,, Odkiaľ sa tí dvaja poznajú? "opýtal som sa chalanov. Prišlo mi, že sú z rozdielnych svetov. Minimálne rozdielnych pováh. Neviem, kde sa ich cesty spojili.

,, To je nejaké ich tajomstvo. Nikomu to nikdy nepovedali. Ryan ju priviedol, keď s týmto začínal. Domes ju bez väčších problémov prijal, keďže vyzerá tak ako vyzerá. Veľmi dobre vieš  že ženy z ringu musia priťahovať pozornosť, a to ona bez väčších problémov zvláda. " odpovedal mi priamo Bill.

,, Navyše Ryan má s Domesom dobrý vzťah. Aj s mladším aj starším." pridal sa k nemu Will.

,, Spomeň čerta... " vyslovili naraz nie veľmi nadšene a ja som sa zamračil. Nepochopil som, o čom hovoria, až kým som sa neotočil. Hneď som to aj oľutoval.

Daisy s Milesom, synom Domesa, mierili s úsmevom k nám.

Kurva! Zanadával som v hlave a práve vtedy sa k nám vracal už aj Ryan s Ruby.

,, Ahojte. Alex, však? Ako ti to ide? " opýtal sa ma usmievavý súčasný priateľ mojej bývalej. Irónia, však?

,, Ide mu to super. Dnes sa mu podľa publika podarilo poraziť aj mňa." zasmial sa Ryan priamo vedľa mňa. Milesa však priveľmi zaujímala prítomnosť Ruby.

Neuniklo mi, ako sa naňho Ruby mračila. Akoby ho chcela pohľadom zabiť. Rád by som vedel, čo za tým je. Aj keď táto žena sa mohla jednoducho len zle vyspať, a preto sa tvári takto.

,, Rád ťa vidím  Ruby." pozdravil ju so, povedal by som, zlomyselným až nadržaným úškrnom a nevyjadril sa k tomu, čo zistil od Ryana. Ten jeho pohľad sa mi nepáčil. Veď má predsa po svojom boku priateľku!

,, Ja to isté povedať nemôžem. Ryan  prídem večer vás prídem pozrieť na zápas. Teraz odídem skôr, než tomuto manekýnovi vyškriabem oči. Neznesiem v mojej prítomnosti toľkú špinu." povedala,ošila sa, pozrela sa naňho so smrtiacimi bleskami v očiach a odkráčala.

Táto situácia bola všetkým viac než nepríjemná. Správaniu žien v tejto miestnosti som nerozumel. Ruby odkráčala, akoby jej Miles urobil kto vie akú hroznú vec, a Daisy, ktorá sa s Domesom mladším objímala okolo pása, pozerala so záujmom priamo na mňa odkedy prišli.

,, Aj ja sa ospravedlňujem, idem sa osprchovať pred zápasom. " rýchlo som sa chcel vypariť. Chlapi sa rozprávali, takže si moju neprítomnosť možno ani nevšimli.

Išiel som smerom k mojej súkromnej šatni  keď som zbadal za sklenenými dverami fajčiť Ruby. Zvedavosť mi nedovolila pokračovať. Musel som ísť za ňou.

Otvoril som dvere a sledoval ju ako elegantne výfukuje dym. K jej zjavu sa elegantnosť nanajvýš nehodila.

,, Čo chceš, Alex? "opýtala sa ma priamo. Ani jeden nemal rád zbytočné vytáčky.

,, Len jedna otázka. Čo ti spravil Miles, keď si naňho bola taká hnusná?" nechodil som okolo horúcej kaše ani ja.

,,Ver mi, viem byť oveľa horšia. Mne nič. Ale je lepšie, keď nebudeš vedieť s akými špinavcami robíš. Boxuj, ide ti to. Nerieš sračky iných. To je moja ďalšia rada pre teba." usmiala sa, zahodila špak a otočila sa na odchod.

Chytil som ju za zápästie a otočil naspäť na seba.

,, Ty mi dávaš nejako často rady. Čo keby si mi aspoň raz povedala ako veci v skutočnosti sú?" prehovoril som tvrdo.

Ruby sa na mňa otočila celým telom a vyslobodila si ruku z mojej. Jej pery ovládol úsmev. Pristúpila ku mne, jemne ma pobúchala po líci a priblížila sa k môjmu uchu.

,, Vidíme sa večer na zápase. Držím ti palce." povedala mi s úsmevom a zmizla z môjho dohľadu.

Čo hovoríte na nútené 2 týždňové prázdniny?🤔🤔

Ja som vďačná len za jedinú vec, teraz sa hádam s písaním dostanem tam kam chcem. ❤️❤️❤️ Už mám rozpísané len 2 príbehy! 😁😁😁

Mám pocit, že toto bude dlhší príbeh ako Nezastaviteľná... 😳😳😏😏 A to je čo povedať! 😂😂😂

BojovnýWhere stories live. Discover now