"Mitä? Ei, et oo tosissas" Hwasa sanoo järkyttyneenä, ja laittaa kädet lanteilleen.
"N-Niin täällä sanotaan.. -rajat on kiinni ainakin seuraavat kaksi viikkoa, eikö yhtään lentoa oteta japanin rajojen sisään eikä yhtään ulos muihin maihin.." -Vastaa Hoseok kurtistaen kulmiaan kun tämä selaa uutista puhelimeltaan.
"Mitä helvettiä, ei meit voi lukita tänne kaheks viikoks! Meilhän on varaus tähän hotelliin vaan kolmeks päiväks eikä meil muutenkaan oo rahaa muuta ku näihin muutamaan päivään!" -Parahdan, ja asettaudun Hoseokin viereen nähdäkseni itsekkin tämän uutisen. Hoseok ei kusettanut, siinä tämä uutinen luki paikallis uutisten virallisella sivustolla.
Voi helvetin helvetin helvetti...
"Mitä me selitetään porukoille sit ku poissaoloja alkaa ilmestyy koulussa ja vanhemmille aletaan soittelee et missäs teijjän lapset on ku ei heitä oo koulussa näkyny?!" Jimin avaa suunss turhautuneena. Me kun olimme selittäneet vanhemmillemme että kyseessä olisi luokkaretki Osakaan..
"No, ehkä se ei oo tässä se isoin ongelma, vaan se missä me yövytään sen jälkeen kun rahat ja hotellihuoneen vuokra loppuu." Taehyung järkeilee. Poika on aina niin järkevä, osaa asettaa asiat tärkeysjärjestykseen ja suhtautua rauhallisesti asioihin,, ihana poikaystävä mulla<3
--------------
"Hei, mul on siihen asiaan ratkaisu!" Hetkeä myöhemmin Hwasa sanoo, nostaen katseensa puhelimen näytöltä meihin muihin päin.
"Kerro lisää" -Jimin utelee heti, ja käpyttelee Hwasan luokse, tytön pedin jalkapäätyyn."No, muistatteks te mun serkun? Hwasa aloittaa
"Aaaaaaa, tottakai mä sun serkun muistan!" Hoseok vastaa innoissaan, sillä he olivat tulleet aikaisemminkin hyvin toimeen.
"No, hänel on japani tour käynnissä parhaillaan, ja se yöpyy jossai isos kakskerroksises villagessa Kyotossa ja lupas majoittaa meijjät sinne!" Hwasa jatkaa innokkaana, ja kääntää puhelimensa näytön meihin päin, jossa heidän keskustelut näkyivät."No mut toihan on hyvä!" Taehyung vastaa ennen kuin itse kerkeän.
"Jep, mut eiköhän nyt lähetä sinne kaupungille syömään!" Ehdotan, ja hetkeä myöhemmin jokainen meistä oli saanut vedettyä kengät jalkaansa ja tepasteltua hotellimme ovesta ulos, aurinkoiseen, lämpimään säähän.
------
"Vittu varo vähän!" Hoseok huutaa nyrkkiään heiluttaen. Joku varomaton, sinisellä bemarilla ajava auto oli juuri meinannut ajaa päältämme, kun oltiin suojatietä ylittämässä. Vitun japskit..
"Mennää johonki lähelle syömää, mul on iha hirvee nälkä" Hwasa ehdottaa hetken päästä, kun olemme ylittäneet tien hengissä, ja saaneet Hobin hieman rauhoittumaan.
"Mä haluisin ramenia, tykkäätteks te?" -Tae kysyy ja kääntää päänsä meihin päin, paksut vaaleat hiukset heilahtaen samalla, pään mukana.
Miks pojan piti olla niin kuuma~"Joo, kananuudelikeitto on ihan super hyvää!"
"Itseasiassa tekis kyl mieli ramenia, mennää vaa!"
"No kyllähän me nyt kunnon japanilaista ramenia syödään kerta me täällä ollaan!"
"Sit vaa bongaamaan ekaa nuudeliravintolaa!"
-Siispä, aika yksitoikkoisesti valitsemme ruokapaikaksi ramen-ravintolan. Meillä kaikilla viidellä on suht saman lainen ruokamaku, joka auttaa tosi paljon, kun me yhdessä paljon hengataan.
____Ramen ruokapaikkoja tuntuu olevan ihan joka nurkassa täällä Japanissa, mutta olimme nyt valinneet noin 20 minuutin kävelyn jälkeen yhden tien kulmassa lojuvan ravintolan, josta tuo meidän pitkään ihastelema tuoksu tuli.
"Hei, osaaks noi tarjoiliat koreaa?" Hoseok kysyy kun olemme asettuneet mukavasti kuuden hengen pöytään, ja katselleet mitä ruokaa tilaisimme.
"Emmä usko, mut puhu englantia, sillä kuulemma pärjää." Hwasa kertoo.
Hoseok nyökkää vastaukseksi tytölle, jonka jälkeen tarjoilia astelee kohti pöytäämme päin.
"Olettekos te valmiita tilaamaan?" -Noin kolmekymppinen japanilaismies jonka hiukset on man-bunnylla kysyy meiltä englanniksi.
Nyökkään vastaukseksi, jonka jälkeen käännyn kavereihini päin.
"No, kuka tilaa eka?" kysyn matalaan ääneen, ja Hobi ilmottautuu tilaamaan ensimmäisenä.
"chicken noodle soup wit' a soda on the side, please." -Hoseok sanoo hymyillen, jonka jälkeen tilaamme kaikki muutkin, vuoron perään."Oli muuten ihan helvetin hyvää!" Taehyung sanoo, laskee syömäpuikkonsa kulhon viereen ja nojaa tuolinsa selkänojaan kylläisenä.
"Oli ihan super nannaa, jos tästä vaikka pyörisin hotellille." Heitän naurahtaen vastaukseksi tuolle pörröpäälle.
"Nonii TaeKook, nytte ku tekin etanat vihdoin ootte saanu syötyä nii eiköhän lähetä hotlalle, mä ainakin haluun nukkumaan." Jimin sanoo, ja niimpä nousemme jokainen tuosta pöydästä, ja lähdemme kävelemään kohti ulko-ovea, joka sijaitsee ravintolan toisessa laidassa.
"Otsukaresamadeshita!" Hwasa hihkaisee ovelta, jonka jälkeen saamme ystävällisiä katseita henkilökunnalta ennenkuin ovi perässämme sulkeutuu.
"Niin mikä oli?" Kysyn Hwasalta.
"Se on japania, ja tarkottaa kiitos. Emmä muuta osaa mut mun serkku opetti sen joskus mulle!" Hwasa vastaa ja hymyilee minulle.
"Toi kuulosti hauskalta! Siit sais hyvän biisin tehtyä!" Hoseok hihkaisee. Loppu matkan hotellille saammekin sitten kuunnella Hoseokin laulua, jonka poika oli juuri kehitellyt päänsä sisällä, ja sisälsi vain yhden sanan, kiitos.
"Otsukaareeeeeeeee, samadeshitaa'aa'aaaa, otsukaareeeee, samadeshitaa'aa'aaa! OTSUKAAAAAREEEEEEEEEEEEEEEEEE, SAMADESHITAA'AAA'AAAA! Otsukaareeeeeee, samades-"
"Hoseok, turpa kiinni!"---------------------------------------------------------
Moikka moiii, ootteks te ylpeitä, jo toinen osa kahen päivän sisään <:D, täst osast saatto tulla vähän tylsä, sori siitä. Ainii mut hei, 🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊KYSYMYS 🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊🔊: mul ois suunnitelmana alottaa uus bl fanfic, Woosan, jossa seikkailis kummiskin koko Ateez. En vaan tiiä onks tääl ihmisiä ketä kiinnostais sellanen Woosan ficci, joten ilmota ihmees mielipitees kommenteissa uwu!
Kiitän ja kuittaan~
ESTÁS LEYENDO
Rajansa kaikella./ ~Taekook
Romance•Satunnaisen epäaktiivisesti lukuja julkaisen •Luethan omalla vastuulla!