Vader:Laat me met rust!! Ga weg!
Moeder: Wat heb ik fout gedaan
Vader: ik kan het ni meer volhouden
Moeder:wat bedoel je
Vader: Jullie ,deze familie ik heb er nooit om gevraagd! Ik krijg veel stress door jullie godverdomme!! Ik ga weg ,
Moeder: Wacht nee alsjeblieft , en Renee dan wat gebeurt er met haar alsjeblieft blijf we kunnen dit niet doen! *begint te huilen*
Vader: Heb ik gevraagd om een kind? Nee t'is uw kind !
Moeder: *geschokeerd* Dus je hebt nog nooit van deze familie gehouden?! Elke nacht naar werk gaan ,geld verdienen voor deze familie, en alles doen voor deze familie en dan boos op mij worden omdat we een kind hebben! Ga uit mijn huis !! Nu!! GA WEGGG!! GAAAA!!
Renee is het beste wat mij is overkomen, en daar heb jij een hekel aan..huh..vertrek maar!
*pakt spullen een gooit het buiten*
Vader: Godverdomme deze kut wijf,ge kunt niks doen hoor ,ik ga!
Moeder: Wat jij altijd deed was drinken en thuis komen..ik weet wel dat je met verschillende vrouwen om ging achter mn rug!!
Vader:Hoe durf je!!
Moeder: Ik bleef samen voor Renee,om onze familie samen te houden. T'enigste wat jij deed was als een sloerie thuis komen! GA WEGG! Je doet mij pijn en RENEEEE! *schreewt*
*Deur dicht gesmeten*
Moeder: *begint te huilen*
Moeder: Sorry Renee , het spijt me dat ik dit doe,mama wou deze familie samen houden,m m maar nu hebben we jou ook nog pijn gedaan..
Renee: *krijst
*paar maanden later*
Moeder:Lang zal ze leven lang zal ze leven lang zal ze leven in de gloria in de glori-a in de glo-ri-a , hip hip hip hoera hip hip hip hoera!
Sorry Renee ik kon geen taart kopen mama zit strak met haar budget.. het spijt me.
*nacht*
Moeder: huh waar zijn mijn pillen, ik kan mn pillen niet eens betalen..
Een maand is voorbij
Trying tringg!
Annelies: hallo met wie spreek ik?
Moeder: Uhh zus ik ben het
Annelies: Andrea? Wat is er wrm klink je zo ziek en sip?..
Moeder: oh ik heb mn pillen niet genomen
Annelies: Ben je ziek? Zal ik je helpen thuis met Renee dan kan jij lekker uitrusten
Moeder: Dat zal hee fijn zijn,dankje voor de hulp *tranen*
Annelies: zus, gaat het ??
Moeder: uhh ja het gaat ik kan nu gewoon ni zo goed denken , het spijt me..
Annelies: je klinkt zeer ziek, ik kom direct ga jij alvast maar uitrusten.
Ding dong ding dong
*deur gaat open*
Annelies:Hallo zus
Moeder: hallo
Annelies: nou wat kan ik doen om jou te helpen
Moeder: Ik moet straks nog naar werk dus kan jij oppassen op Renee
Annelies: ben je zeker je ziet er verschrikkelijk uit! Ik zeg wel af..
Moeder : nee het gaat wel ...
Annelies: heb je soms geld te kort? Zus??..
Moeder: *tranen* ik kan niks .. ik kan niet een goed zorgen voor mijn kind! Ik ben nutteloos..
Annelies: Zus..je bent altijd een opvoeder voor mij geweest, vroeger was je er altijd voor mij om naar mij te luisteren en je hielp me altijd. Vergeet dat niet je bent de beste zus die ik maar kan wensen.
Moeder: sorry ik kan niet meer zo goed denken, ik heb gewoon te veel stress..
Annelies: Het maakt niet uit, ik ben er voor je.
Moeder:dankje
Annelies: Goed , ik ga nu koken voor Renee,rust jij maar uit.
Moeder: Ik voel me nu wat beter, dus ik kan gewoon gaan werken.
Annelies: Als jij het zegt.
Moeder: *stapt van de trap*
Annelies: Hier Renee mondje open, hier komt de vliegtuig!
Moeder: Mijn eigen zus is een betere opvoeder dan mij..uuh ik ga maar of ik kom nog te laat.
Moeder: Ok ik ga maar of ik kom nog te laat op mijn werk.
Annelies: Daag
Renee: daag
*deur gaat toe*
*S'avonds*
Moeder : Annelies? Renee
Annelies: shh Renee zit te slapen..
Moeder: oww je bent er. Nogmaals dankje om op Renee te passen
Annelies: geen probleem,je hebt al veel stress dus ik wou je helpen. Bel me morgen maar ook,dan kan ik nog eens oppassen.
Moeder: ok als jij het wilt is het goed voor mij.
Annelies: Ja natuurlijk het was heel leuk om op Renee te passen.
Annelies: ik ga dan maar.. tot morgen
Moeder: tot morgen..
S'middag
Annelies: hallo? Is er iemand? Ze is vast al vertrokken naar werk.
*brief op de tafel*
Annelies: hmm ik zal deze brief maar open maken misschien is het van andrea.
Moeder: Liefste zus, dankje dat je me help met Renee, ik heb het heel moeilijk gehad. Er zijn veel slechte dingen gebeurd dees jaar. Toen ik jou gisteren bezig zag met Renee zag ik een betere toekomst voor haar zelf. Ze moet niet weten dat haar vader haar verliet omdat hij haar niet wou,dat zal veel pijn doen. Ze moet ook niet weten dat ik haar moeder was die niet eens goed voor haar kon zorgen. Dus ik wil dat jij Renee opvoed. Ik weet dat ik veel vraag maar doe het alsjeblieft voor Renee. Ik verdien haar niet als mijn dochter. Zorg alsjeblieft goed voor haar. Sorry als je me niet kunt bereiken,ik ga ergens anders verhuizen zodat ik haar niet meer pijn doe. Het spijt me .
Groetjes Je zus Andrea
Annelies: *tranen*
Dit kan niet waar zijn.. zus alsjeblieft je kunt dit niet doen!..
Annelies: *probeert Andrea te bellen*
Annelies: neem op neem op!! *voicemail*
Andrea t'is je zus, ik snap dat je het heel moeilijk hebt maar doe dit niet tegen Renee ze zou er kapot van zijn als ze dit weet wanneer ze later wat ouder is . We moeten het ooit wel vertellen. Alsjeblieft kom terug
Moeder: *voice mail*
Moeder haar gedachte:Dit is het beste voor Renee.
JE LEEST
Verloren gevoelens
RandomHeb je ook soms het gevoel dat niemand je begrijpt,dat je met iemand moet praten over je gevoelens maar je het niet durft.. nou Renee een 13 jarige puber die daar heel veel last mee heeft , zit met veel stress om te gaan. Haar ouders zijn gescheiden...