Obaja sa na seba pozerali a neprerušovali očný kontakt. Trvalo to niekoľko sekúnd, toľko to teda Raelyn prišlo, v skutočnosti to bolo niekoľko minút, kým jeden z nich kontakt prerušil. A Raelyn to nebola, bol to Bastian.
Dievča, ktoré na ňom ešte stále obkročmo sedelo, bozkávalo ho a ruky dávalo všade, kam dočiahlo, jednoducho chytil za pás a spoločne s ňou sa postavil, potom jej zavrčal do ucha, aby odišla a ona sa urazene otočila na podpätku a odpochodovala preč. Bastian sa tromi krokmi dostal až k Raelyn a rukou si prehrabol vlasy. Ona si musela zahryznúť do pery pri pohľade na neho. Bol tak neskutočne sexy a on si to uvedomoval. Áno, aj Raelyn si všimla, že mu sebavedomie nechýbalo, no práve to ho robilo ešte príťažlivejším.
Zohol sa k nej a perami jej prešiel po uchu.
,,Tak čo, kvetinka? Ideš si zatancovať?" Raelyn po celom tele nabehli zimomriavky a on si to samozrejme všimol. Následne nečakal na jej odpoveď a potiahol ju za ruku, čím ju donútil postaviť sa. Preplietol si s ňou prsty a ťahal ju medzi dav hýbajúcich sa ľudí.
Niekde v strede sa Bastian zastavil a tým sa zastavila aj ona. Otočil sa smerom k nej a pritiahol si ju bližšie. Ruky jej položil na pás a začal sa s ňou vlniť do rytmu.
,,Ja neviem tancovať," prehovorila po chvíli, čo mu na tvári vyčarilo široký úsmev.
,,Hej," zasmial sa, ,,všimol som si." Raelyn nad ním prekrútila očami, no kútiky úst sa jej nadvihli v nepatrnom úsmeve.
,,Nebolí ťa, eh, veď vieš," zvážnel a mierne sa od nej odtiahol. Jej došlo, na čo naráža a jemne pokrútila hlavou. Naozaj ju koleno nebolelo. Tabletky zaberali, takže nič ako bolesť nepociťovala, len nedokázala rovnomerne chodiť. Pri pohybe, ktorý momentálne vykonávala jej však nijako neprekážalo.
Bastian si ju opäť pritiahol k sebe a jednou rukou sa jej hral s pramienkom vlasov, ktorý jej padol do tváre.
,,Ako sa ti to stalo?" opýtal sa jej, no očný kontakt nenadväzoval. Raelyn razom prešla tá celkom dobrá nálada, ktorú mala. Dnes to bol už druhý človek, ktorý sa jej to opýtal a ju to rozčúlilo. Bastian si všimol ako stuhla a ako sa jej zrýchlil dych.
,,Pokoj, človeče. Nemusíš mi to vravieť, ak nechceš. Nejako príliš ma to nezaujíma, len som bol zvedavý."
Nevedela, čo povedať. A tak len pokračovala v niečom, čo sa tancom nazvať nedalo.
,,Preboha. Ty sa naozaj nevieš hýbať, dievča!" povedal po pár minútach a začal sa smiať. Raelyn to však neurazilo, vedela že to bola pravda. Namiesto toho, si do neho podrypla aj ona.
,,Neboj sa, ani ty nie si ukážkový tanečník." Bastian sa však nezasmial, len sa opäť naklonil k jej uchu.
,,Možno v tancovaní úplne neexcelujem, no sú veci, v ktorých som naozaj dobrý," perami sa jej dotkol ucha a následne sa odtiahol. Telom jej prešla triaška a pootvorila ústa. Bastian sa vyrovnal a venoval jej široký úškrn. Presne taký, pri ktorom sa mu všetky ženy dobrovoľne hádžu k nohám.
,,Páni, si naozaj vysoký," povedala mu a on celkom nechápal, kam tým mierila.
,,Vraví sa, že vysokí chlapci ho majú veľkého. Ty budeš zjavne výnimka, však?" Nevedela, kde sa v nej vzala taká trúfalosť, nikdy nebola, teda vlastne už nebola ten typ, ktorý by potreboval vracať údery a používal takýto typ narážok. Pri ňom sa však skrátka nevedela ovládnuť.
Bastianova hruď sa začala mierne nadvihovať z toho, že sa začal smiať, no potom sa na jeho tvár opäť vrátil vážny výraz a pritiahol si ju na hruď. Rukami zišiel na jej zadok a stlačil ho v rukách, na čo jej ústa opustil jemný vzdych, ktorý nevedela udržať a dala si za neho v duchu facku. On ho však postrehol a pomaly, frajersky sa usmial.
,,Škoda, že sú to len domnienky a ty si ich nikdy neoveríš," povedal a následne už teplo jeho tela necítila. Pustil ju, otočil sa a stratil sa jej z očí. Ona tam ešte chvíľu stála a snažila sa zistiť, čo to, sakra, malo znamenať.
.
.
.
,,Rae, dnes máš žiaka až o jednej. Je to úplný nováčik, takže s ním začneš všetko od začiatku. Má myslím trinásť alebo tak nejako, takže ho, prosím ťa, nevystraš. Je to syn jedného nášho sponzora, takže ťa naozaj prosím," prišiel za ňou Rick asi o deviatej, keď umývala jednu motorku.
,,Keď sa tak bojíš, že ho vystraším a tým odplaším toho tvojho sponzora, prečo ho nedáš niekom inému?" opýtala sa ho otázku, ktorú mala na jazyku, už mierne vytočená.
,,Pretože som ho pridelil tebe. Nikto iný nemá čas."
Raelyn sa s prekrútením očami opäť vrátila k umývaniu krosky a sama pre seba si nadávala. Len dúfala, že to nebude ďalšie rozmaznané decko, ktoré s ňou bude papuľovať, lebo ani ona na neho príjemná nebude, tým si mohli byť všetci istí.
Keď prechádzala hlavnou halou, aby sa dostala do Rickovej kancelárie pri hlavnom vchode, kde sa mala stretnúť s tým nováčikom, stretla Lea. Vyšiel spoza rohu, kde išla ona zahnúť a takmer do neho narazila. Obaja sa od ľaku chytili za srdce. Raelyn ho chcela obísť bez jediného slova, no on ju chytili za ruku a otočil k sebe.
,,Pozri sa, neviem, čo za hru to na Lydiu a chalanov hráš a ani ma to nezaujíma. Nie je moja vec, prečo im klameš, no prestaň s tým. Lydia ťa má rada. Tak ju, prosím ťa, neodkopni ako mňa, keď ťa prestane baviť a hlavne prestaň s tými klamstvami," potom sa otočil a nechal ju tam stáť samú.
Mal pravdu, vedela to. Klamala Lydii, osobe, ktorá jej začínala byť blízka. Vedela, že s pravdou bude musieť vyjsť skôr či neskôr na povrch, no ešte nebol ten správny čas.
Krívajúc došla na miesto, kde mala pred tým, než ju Leo zastavil namierené a takmer od prekvapenia zastala, keď uvidela, kto tam stojí.
,,Tak tu je," Rick rozhodil rukami a pozrel sa na ňu, na čo sa jej smerom otočili aj dve osoby stojace jej chrbtom.
,,Chlapci, toto je Rae. Ona sa o vás postará, ja sa bohužiaľ ponáhľam." Rick sa potom rozlúčil a zmizol za dverami svojej kancelárie.
,,Ahoj, Rae. Ja som Spencer," usmiala sa na ňu verná kópia svojho staršieho brata. Spencer k nej natiahol ruku a ona ju po malom zaváhaní prijala.
,,Rae, toto je Sebastian, môj brat. Priviezol ma sem. Neboj sa, on tu neostáva. Našťastie. Niekedy dokáže byť poriadne otravný a určite by ti začal liezť na nervy a ešte-"
,,Spenc, to stačí," prerušil ho Bastian. Raelyn musela priznať, že ju to pobavilo a v tom momente si uvedomila, že Spencer určite nebude rovnaký arogantný kretén ako jeho brat.
,,Nechaj ho rozprávať, zatiaľ vraví len pravdu," ozvala sa.
,,Dnes si nejaká vtipná. Alebo si tým len vynahrádzaš nedostatok sexu," povedal a zatváril sa, že premýšľa.
,,Ty si tiež na mne vybíjaš svoje komplexy z toho, že máš malého vtáka, takže asi sme na tom rovnako."
YOU ARE READING
Nič lepšie už nepríde
RomanceRaelyn je všetko, len nie slabá. V živote si prešla vecami, ktoré ju dostali na kolená, no je pripravená nechať minulosť minulosťou. To však nie je také ľahké, nemôžete pred ňou utekať. To je niečo, čo Raylen musí pochopiť, pretože teraz sú v stávke...