Part..(🖤❤️)

1.4K 105 38
                                    

Fell in love deeply~~~🖤❤️

"Perth..ျပန္လာပီလား"

အခန္းတံခါးေဘာင္ကို မွီရင္းမတ္တတ္ရပ္ေနေသာ Perthအား လွၫ့္ၾကၫ့္ၿပံဳးျပပီး ေရ႔ွတၫ့္
တၫ့္ျပန္လွၫ့္သြားေသာ Saint...

Perthေရာက္တာၾကာပီ ျဖစ္ေပမဲ့ စာကိုပဲ စိတ္ႏွစ္ပီး လုပ္ေနေသာ ...သူ႔အားသတိမထားမိေသာ...ေက်ာျပင္က်ယ္ကို ေငးၾကၫ့္ေနမိျခင္း...

အရင္ကလဲ..သူဒီေက်ာျပင္က်ယ္ကို ေငးဖူးပါသည္..အဲ့တုန္းက ငယ္က P'Bow တေယာတီးတာကိုနားေထာင္ပီး ငိုေနခဲ့တာ....အင္း..ဒါဟာလဲ
Baifernဆိုတဲ့ P'နဲ႔သက္ဆိုင္ပါလိမ့္မယ္...

ခုေကာ....ငယ္ တကယ္ပဲ သူမကို ေမ့သြားပီလား....ေမးဖို႔မလိုေအာင္ သူသိေနေပမဲ့ တခါတေလလဲ သူေၾကာက္ပါသည္...အခ်စ္ဦးကို ဘယ္သူက ေတာ္ရံုေမ့ပါ့မလဲေလ....

"ဘာရပ္လုပ္ေနတာတုန္း"

အသံနဲ႔အတူ ဘယ္တုန္းကအနားေရာက္လာလိုက္မွန္းမသိတဲ့ ငယ့္ ကိုယ္လံုးျပၫ့္ျပၫ့္ေလးဟာ သူ႔ရင္ခြင္ထဲတိုး၀င္ခိုကပ္လာေတာ့ တခ်က္ၿပံဳးကာ ႏွာဖ်ား၀,နားက ဆံသားအိအိေလးေတကို နမ္းလိုက္မိသည္.....

ရင္ခြင္ထဲေရာက္ေနတာကိုပဲ စိုးရိမ္ေနသလား Perth tanaponဟု ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ ေလွာင္ခ်င္မိသြားသည္.....သူ႔ရင္ဘတ္ေပၚ ကပ္ထားတဲ့ ပါးေဖာင္းေလးက ၿပံဳးေနမွာကို ေတြးမိေတာ့ ကိုယ္လံုးေလးကို တိုးဖက္ရင္း မခ်င့္မရဲ ဖ်စ္လိုက္မိသည္......

သူ႔ခါးကို ဖက္ထားတဲ့ လက္ေခ်ာင္းေဖာင္းေဖာင္းေလးေတဟာ အၿမဲရဲေနတတ္တာ ေတြးမိျပန္ေတာ့ အခ်စ္ပိုရျပန္သည္....

တကယ္ပါ ငယ္ရဲ့အရာရာအားလံုးက သူ႔အတြက္ဆြဲေဆာင္မႈ သိပ္ရိွလြန္းေနတာကို ၀န္ခံပါသည္...။

"လြမ္းေနတာ... ငါ့ကို အၾကာႀကီးထားသြားတယ္ အမဲေကာင္"

နည္းနည္းေလး ဖီးလ္မလို႔ရိွေသး လူကိုမဲ့ရြဲ႔ပီး ရန္ေတြ့ျခင္း စ,တင္ပါပီ ...မနက္ျဖန္ စာေမးပြဲေျဖရမွာမို႔ maeက ဘုန္းဘုန္းဆီက အေဆာင္ေတာင္းေပးထားတယ္ဆိုပီးေခၚတာနဲ႔ သြားယူတာ ...

"တ‌စ္ရက္တည္းကို ငယ္ကလဲ"

"ေအာ္ ေအာ္ ဒါဆို ငါကပဲ တဖက္သတ္ အပိုေတလုပ္ပီး လြမ္းျပေနတယ္ေပါ့ ဟုတ္လား"

Be in love❤️🖤Where stories live. Discover now