Както всяка делнична сутрин, се събудих в 6:30. С огромно нежелание се изправих от леглото и отидох в банята, за да изпълня сутришните си процедури. Когато приключих, се върнах в стаята си, за да си избера дрехи. Грабнах един чифт черни дънки, скъсани на колената и бяла, широка тениска. Облякох ги и застанах пред огледалото. Оправих косата си и си сложих лек ежедневен грим. Взех подаръка си от Джак и също си го сложих. Напръсках се с парфюм и обух кецовете си. Облякох якето си и взех чантата си. Слязох долу и отидох в гаража. Отключих колата си и влязох вътре. Запалих и потеглих към гимназията.
След половин час паркирах на училищния паркинг и слязох от колата си. Заключих я и тъкмо щях да тръгна към двора, но Камерън попречи на пътя ми.
-Здравей, Ванеса!-усмихна ми се той.
-Довиждане, Камерън!-отрязах го и минах покрай него. Чух как се засмя тихо и след малко пак се намираше до мен.
-Искаш ли да излезем довечера?-попита той и влязохме в двора.
-Имам си гадже!-отговорих.
-А аз имам златна рибка!-каза той и аз го погледнах объркано.
-Какво?-присвих вежди и спряхме на едно място.
-Мислех, че казваме неща, които не са от значение.-усмихна се отново, а аз извъртях очи.
-Ти не си от значение.-отвърнах му и усмивката слезе от лицето му.
-Има ли някакъв проблем, скъпа?-Джак се появи и преметна ръка през рамената ми, като ме придърпа към него и ме целуна.-А, Камерън и ти си бил тук! Момичето ми ли закачаш?
-Не, аз тъкмо си тръгвах.-измърмори Камерън и влезе в училище. Аз само погледнах към Гилински и се усмихнах.
-Ти си само моя и няма да позволя на някакви си мухльовци да те свалят.-каза той и аз се засмях.
-Аз не обръщам внимание на никой друг освен на теб!-отвърнах и поставих нежна целувка върху устните му.
-Знам.-усмихна се той и влязохме в училище.
***
След часовете с Гилински веднага тръгнахме към тайното място, за да обсъдим какво ще правим с майка ми. Не мога да разбера какво цели с това, като ни източи половината от парите и информацията? И как успя да пробие системата на Бруклин? Бруклин е най-добрата хакерка в града, как изобщо е успяла?
YOU ARE READING
He is the devil
FanfictionКой е Джак Гилински ли? Най-лошото и най-хубавото нещо, което ми се е случвало. Той е самото зло, но може да бъде и милостив, ако се държиш добре. Същински дявол слязъл от рая, за да превземе сърцето ми. Този човек промени живота ми изцяло.