Deschide ochii

160 9 0
                                    

Adevărul este că cel mai greu lucru este să ții în tine tot, toți simțim nevoia să ne descărcam... dar cui? când persoana căreia să te descarci nu există..

Ca să nu mai vorbim de încredere și persoanele care judeca, unii spun să scrii într-un jurnal, dar nici nu se compară cu sentimentul acela când te ascultă cineva..

Și de aia ajungem să cheltuim averi pe psihologi care stau și se uită prin tine și au talentul de a da mecanic din cap ca să nu realizezi că vorbesti ca prostu' unui străin pe care îl plătești și nu da doi bani pe ce simți!

Bucură-te de prezent, conștientizează-l, găsește ceva bun în el ca măcar încrederea de sine, care e sub nivelul mării să ajungă măcar la suprafață, vorbește cu oameni despre ce simți, asumă-ți ce ești și ce simți, asumă-ți că ești un om și ai dreptul de a fi iubit, găsește curajul să te exprimi.. și cine o să te asculte o să-ți fie un viitor prieten, amic, iubit/iubită... care o să îți mai coloreze viața și dă la o parte orice om care judecă și nu uita să nu judeci nici tu niciodată chiar dacă uneori ai impresia ca ai trecut prin același lucru.. toți simțim diferit.

Nu e greșit să te plângi, greșit este să te plângi fără să schimbi nimic sau să greșești fără să înveți ceva, greșeala este o consecință a unui risc asumat și totodata o resursă din care înveți cum să faci acel lucru mai bine data viitoare dar nu este un sfârșit, omul este conceput să greșească.

Cea mai mare greșeală este să încerci să fii perfect, nu poți mulțumi pe toată lumea, dar te poți mulțumi pe tine și ca să faci asta trebuie în primul rând să ai o părere bună despre tine însuți și să te bucuri de faptul că ești unic, o altă "carieră" a sufletului este să fii independent de părerile omenilor și să nu te mulezi conform așteptărilor lor.

Dacă faci asta îți pierzi identitatea și începi să vezi cum oamenii se plictisesc de tine sau te considera o persoană superficială pentru ca îți pierzi acea vitalitate care vine din satisfacerea propriilot țeluri, așa că întotdeauna setează-ți țeluri și vise care nu depind de ajutorul sau implicarea celorlalți oameni, ca exemplu înlocuiește gândirea " vreau să mă placă și să mă accepte cei din jur" cu " o să i-au măsurile necesare să fiu un om carismatic pe care cine îl place e un om în plus! cine nu .. pierderea lui, e o lume a liberului arbitru".

Confesiunile unui DEZAMĂGITUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum