"Pane Min, váš otec si vás žádá ihned do své kanceláře." Zavrčel jsem nad služebnou, která klepala na můj pokoj.
"Řekněte mu, že tam za chvíli budu," oznámil jsem a vstal z postele. Do školy jsem nechodil, do práce také ne. Jen jsem dostával peníze od otce, který počítal s tím, že se jednou postarám o firmu. Chodil jsem do jeho kanceláře každou chvíli, jen aby mi ukázal, jak to tam chodí a co budu muset dělat.
Vstal jsem, hodil na sebe nějaké oblečení a následně vyšel z pokoje. Musel jsem si vzít prášek na bolest hlavy.
Včera jsem byl chlastat a trochu to přehnal. Tedy, Hoseok byl se mnou. Je to párty zvíře. Našel si tam nějakého Jimina, se kterým protancoval a prochlastal celý večer. Teda, kdyby nedostal pěstí od nějakého kluka, proč mu sahá na přítele. Musel jsem se mu smát. Nikdy nemá dost.
Najednou jsem se ocitl u dveří do kanceláře mého otce. Lehce jsem zaklepal. Snad každý hlasitější zvuk mě bolel.
"Dále!" Ozvalo se.
"Ahoj, tati," řekl jsem unaveně.
"Sedni si, musím ti něco oznámit," usmál se jemně. Nikdy mi nevynadal za to, jak jsem se choval. Chápal, že chci mít svůj klid.
"Dobře," posadil jsem se naproti němu a poslouchal.
"Víš, naše firma prosperuje, o tom žádná. Ale dostal jsem nabídku, jak zvýšit příjmy. Můj velmi dobrý kamarád, pan Kim, určitě jsem ti o něm vyprávěl, má syna." Odmlčel se na chvíli.
"Ano?" Vůbec se mi nelíbilo, kam to směřuje.
"Nabídl mi, jestli by sis nevzal jeho syna, Taehyunga. Měl by převzít práci po něm hned, jak dovrší dvaceti let." Oznámil.
"Když ti to udělá radost," protočil jsem očima.
"Počkej, to vážně? Nemáš s tím problém?"
"Když si ho musím vzít, je to tvoje volba. Já jenom dělám to, co se mi řekne." Zamumlal jsem. Nechtěl jsem odporovat. A hlavně přijít o peníze.
"Fajn, teď si jdi lehnout. A sbal si věci. Na víkend odjíždíš i s ním do jednoho hotelu nedaleko Seoulu. Auto tě vyzvedne zítra v šest večer a v osm budete na hotelu. Seznámíte se na pokoji," vysvětlil mi všechny detaily a já přikývl. Neodporoval jsem.
To poslední co jsem chtěl bylo, abych si z otce udělal nepřítele.
"Tak se měj," řekl jsem a zvedl se.
V pokoji jsem vzal do ruky telefon a napsal Hoseokovi, jestli nechce přijít. Potřeboval jsem přijít na jiné myšlenky. Hlavně si něco zjistit o mém budoucím manželovi.
"Co bylo tak naléhavé, že jsem nemohl strávit den se svými, ehm... příteli?" Řekl ihned Hoseok, když vešel do mého pokoje.
"Ty nemáš kamarády, kromě mě," řekl jsem upřímně.
"Mám. Včera, ten Jimin, jak byl opilý, tak přemluvil toho svého přítele na trojku. Hej kámo, nic lepšího jsem nezažil. Nejdřív mě Jimin kouřil, zatímco ho Jungkook šukal, a pak-"
"Dobrý, detaily si nech. Musím se ženit." Řekl jsem.
"Fakt? A s kým? Nenapustil jsi nikoho, že ne?" Vykulil své oči.
"Ne, otec mi to oznámil před chvílí. Nějaký jeho kamarád má syna, a bylo by to prý dobré pro firmu a bla bla bla." Protočil jsem očima.
"Jak se jmenuje?"
"Kim Taehyung," zamumlal jsem.
"Ten Kim Taehyung? Děláš si prdel?! Tak to je to nejlepší, co tě mohlo potkat! Prý je milý, říkali lidi teda." Zasmál se.
"Fajn, pomoc mi sbalit. Na víkend jedu k nim na hotel."
"Chceš s sebou i kondomy? Mám jich dost, hele," hodil po mě dva balíčky kondomů.
"Blbečku. Nech si to pro toho Jimina a Jungkooka. Pochybuji, že k něčemu takovému dojde." Vrátil jsem mu je zpátky.
Pomohl mi sbalit věci a pak odešel.
Jen jsem doufal, že ten Taehyung nebude nějaký sobec. Taky mám city. A rád je dávám najevo.
ČTEŠ
Arranged Marriage
Fanfiction"Vezmeš si Mina Yoongiho a tečka." "Vezmeš si Kima Taehyunga." Comedy kpop drama. Více se dozvíte v příběhu. hlavní ship: TaeGi další shipy: NamJin, HopeMinKook Warning: smut, mpreg