Era vara, eu cu prietenii mei ne gandeam sa mergem intr-o excursie in padure, in capatul orasului exista o padure care avea o legenda infioratoare, se zice ca acolo traieste un demon care poate lua forma de om si isi face victimele sa se sinucida fara nicio explicatie, dar noi nu credeam in aceste legende prostesti asa ca am decis sa imprumutam rulota parintilor mei si sa mergem, eram 7, aveam toti loc. Am cumparat mancare,tigari, lemne de foc, tot ce aveam nevoie pentru doua nopti in padure. Ajunsi acolo am inceput sa ne instalam, nu ne-au ajuns lemnele de foc cumparate asa ca am decis sa trimitem pe cineva sa mai adune, l-am trimis pe Jeo, in timp ce statem cu ceilalti baieti si asteptam am vrut sa ma uit dupa Jeo si am vazut in intuneric o persoana care aduna lemne de pe jos si cealalta care se uita la cel care aduna lemne , ma gandeam ca s-a mai dus cineva sa il ajute dar cand m-am uitat la rulota, eram 6 cu tot cu mine, m-am uitat iar la Jeo si de data asta n-am mai vazut decat o persoana, n-am vrut sa le spun baietilor despre asta pentru ca m-ar fi crezut fricos si paranoic. Dupa ce Jeo s-a intors cu lemnele am facut focul, am mancat si voiam sa ne culcam.
Am auzi de afara un zgomot puternic, ca si cum ar fi cazut un copac, era 02:00,ne-am trezit toti speriati si am mers afara sa verificam si nu am vazut nimic, am intrat inapoi, in rulota aveam o lumina mica care ne ajuta doar sa vedem umbre si sa ne orientam, nu prea ne ajuta, am vrut sa ma uit la ei si sa ii numar 1,2,3,4,5,6,7... si pe mine nu ma numarasem... eram 8 in rulota dar noi am plecat 7 ... am tipat foarte tare, ei s-au speriat si au vrut sa iasa din rulota, ne-am inghesuit sa iesim si in momentul ala puteam sa jur ca am atins pe cineva care avea o mana subtire, uscata si rece. Dupa ce am iesit afara ne-am numarat... eram doar 6, lipsea Michael, am luat o lanterna si tremurand am intrat in rulota, nu am vazut pe nimeni dar cand am intrat in baie am gasit trupul lui Michael... avea venele taiate, era mort.Am iesit repede afara si i-am vazut pe baieti cum strigau " Jeooo Jeoooo", mi-au spus ca a luat-o razna si a inceput sa fuga spre padure, vestea ca Michael s-a sinucis in baie ne-a socat, dar nu stiam de ce a facut asta sau de ce a fugit Jeo. Eram toti panicati, stateam unul in spatele celuialt in fata rulotei, nu stiam ce sa facem, nu puteam sa plecam pentru ca era Jeo era singurul care avea carnet si el trebuia sa ne duca acasa, nu puteam sa ramanem ,asa ca am decis sa mergem sa il cautam pe Jeo. Unul dintre noi trebuia sa ramana sa pazeasca rulota, asa ca cineva a ramas iar noi restul am plecat, dupa 30 de minute de mers prin padure ne-am pierdut. Eu eram cel mai mare dintre ei asa ca eu stateam in fata, cand am vrut sa ma uit in spate la ei am vazut 4 baieti...noi trebuia sa fim 4 cu mine... ultimul era ascuns dupa cel din fata sa, nu puteam sa il vad asa ca am alergat spre el dar nu mai era acolo ... doar eu il vazusem. Speriati am incercat sa ignoram asta si sa continuam drumul dar nu l-am gasit pe Jeo . Grabiti sa ajungem inapoi la rulota unul dintre noi a ramas putin in urma, ne-am intors sa vedem ce s-a intamplat si l-am gasit spanzurat de un copac ...am ramas socati , ne-am dat seama ca e cineva sau ceva ce se joaca cu vietile noastre si ca e posibil sa nu iesim cu viata din padure. Dupa o ora am reusit sa ajungem la rulota unde l-am gasit pe cel care trebuia sa o pazeasca ars de viu... am mai ramas doar 3, era 05:00 si incepea sa se lumineze afara, in indepartare langa un copac era un copil care ne facea cu mana de parca ne multumea ca ne-am jucat cu el. Eu si ceilalti doi baieti care am ramas am inceput sa fugim spre iesirea din padure, dupa o ora am reusit sa iesim si sa dam de semnal la telefon, atunci am sunat la politie si am explicat tot, toate cazurile prietenilor nostri au rezultat ca suicid dar noi stiam ca nu e adevarat.
YOU ARE READING
Demonul dintre noi
Horror7 prieteni se duc cu rulota intr-o excurise la o padure din zona, cand se intuneca afara ei isi dau seama ca se mai afla cineva cu ei in rulota, din acel moment incep sa apara sinucideri misterioase si lucruri paranormale.