S kamarádkami jsi se dohodla, že půjdete ven a budete probírat různý věci. Teda přesněji drbat jiný holky. Vždyť to znáte. Oblékneš si černé potrhané jeany a k tomu si vezmeš crop top s nápisem 'Lovely'. Na to lehkou černou mikinu a černé FILA boty na platformě. Tvůj velice oblíbený outfit. Vezmeš si věci, co budeš potřebovat a vyjdeš směrem k parku, kde máte sraz. Cestou si pustíš písničky do sluchátek a potichu si sama pro sebe zpíváš. Mezitím co koukáš do země, tak přímo před tebe někdo skočí. Ucukneš a s lehce vyděšeným výrazem spatříš svou kamarádku, která je celá vysmátá z toho že tě vystrašila. Jen se uchechtneš a na pozdrav se obejmete. ,,Linh už čeká v parku tak šup" Řekne Samantha a vypojí ti sluchátka ,,Nojo ona všude musí bejt první" zasmějete se obě a a ty si dáš sluchátka do kapes. Pak jdete rychlo chůzí do parku. Když uvidíte Linh začnete na ni obě zběsile mávat. A když si vás konečně všimne běží za váma a obě vás obejme, jakoby jste se neviděli tisíc let. ,,Holky co kdybychom šli nejdřív skouknout kluky na basketbalový hřiště" zašklebí se Sam ,,Tak jo, třeba dneska návnada zabere" zašklebíš se na holky ,,To si piš" chytne vás Linh obě za ruce a jdete společně k hřišti. Když tam dojdete, všechny tři si sednete na takovou zítku a koukáte na ty kluky tam. Tvoje oči zaujme jeden z kluků, který má na sobě šedou puma mikinu a má kudrnaté vlasy ,,Ale ale máme tu diváky" zašklebí se jeden z jeho kamarádů. Ten kluk se koukne s úsměvem na tebe. V tu chvíli máš pocit jak kdyby si byla z porcelánu a měla se každou chvílí rozpadnout. Zčervenala si do růžova a jemně se usmála ,,Tak svejm divákům předveď co umíš" Odpoví Sam. ,,Jak si přeješ kočko" odpoví ten kluk a začnou hrát ,,Hele holky.. Jak se jmenuje ten kudrnatý kluk s tou šedou mikinou?" koukneš nejdřív na jednu a pak na druhou kamarádku. Následně svůj pohled zaměříš a toho neznámého kluka. ,,Jo tak tady se nám někdo zaláskoval do Hobiho. To je dobrej kus" Pošťouchne tě loktem Linh s jemným úšklebkem ,,Ale prosím tě" dáš si stydlivě pramínek vlasů za ucho. Po zbytek jejich hry z něj nespouštíš oči a když se na tebe náhodou koukne tak se jen mile usměješ a vždy se můžeš roztéct, když ti úsměv oplatí.
.
Ach jo... neříkejte mi že jsem se snad zase do někoho zamilovala.