#10 Jak ukryć coś przed rodzicami?

643 22 2
                                    

Cóż... Tutaj ukazuje się od strony, jak to mówią u mnie w szkole, buntowniczki. Napiszę parę porad jak ukryć coś przed rodzicami, choć nie namawiam was do tego. Ale wiadomo, każdy ma swoje sekrety.

•Sytuacja 1. (Ostatnio użyłam)
Twoi rodzice nie wyrazili zgody na dodatkowe dziurki w uchu? Skąd ja to znam... Ja i tak sobie je zrobiłam, mam teraz w uchu triple lobe. (Tak jakby ktoś był ciekawy) ale po tym wiadomo, przypał. Jak (przynajmniej przez jakiś czas) ukryć kolczyki w uszach? Nie polecam zwykłego zasłaniania uszu włosami, bo łatwo się zapomnieć i zgarnąć włosy za ucho. Natomiast świetnym rozwiązaniem będzie w tej sytuacji bandamka! Chyba nie muszę tłumaczyć jak się ją zakłada tak, by uszy były zakryte. Wyglądamy słodko z tymi chustkami, a na dodatek chowamy kolczyki przed rodzicami. Jak wiadomo czego oczy nie widzą, tego sercu nie żal ;-)

•Sytuacja 2.
Masz do ukrycia jakieś rzeczy? Pieniądze, pamiętnik, czy inne w miarę płaskie? Są trzy świetne sposoby na to:

1. Najlepszy z tych sposobów. Podkradłam go przyjaciółce. Jeśli masz w swoim pokoju pufkę, która na podstawie odpina się na rzep, po prostu ten rzep odepnij , schowaj swój skarb i zapnij z powrotem. Rodzice na 99% nie będą szukali nic w tym miejscu. (Uwaga!! Dotyczy to tylko pufek w których środek jest wypełniony)

2. Jeśli nie masz takiej pufki, ten sposób może być dla Ciebie. Masz łóżko fotel? Jeśli tak jak w moim łóżku, jedna jego część jest odpinana na zamek, odepnij go, włożcie rzecz, zwróć uwagę, by po złożeniu łóżka nie było jej widać i zapnij zamek z powrotem.

3. Najbanalniejszy sposób. Jeśli masz łóżko, którego nie da się złożyć, po prostu włóż tę rzecz (jeśli jest płaska) pod materac.

Tak, wiem. Wszystkie trzy są do siebie podobne. Ale różnie bywa.

•Sytuacja 3.
Dostałaś banknot od babci (załóżmy, że to była babcia) i chcesz go ukryć przed rodzicami czy rodzeństwem? Wystarczy, że włożysz go pod obudowę telefonu. Nie etui ale obudowę. (Uwaga! Tylko jeśli klapka z tyłu się zdejmuje. Jeśli nie, to możesz zniszczyć telefon!)

Ten rozdział dosyć krótki, ale właśnie skończyłam ćwiczyć i muszę się wziąć za naukę więc nie mam czasu na dłuższy.

Kochane, nie zapomnijcie o pisaniu komentarzy i gwiazdkowaniu! To strasznie motywuje. Napiszcie też o czym byście chciały następne rozdziały.💛
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Chamska reklama:

Chciałabym was zaprosić do przeczytania mojego opowiadania pt. "Strażnicy Smoków: Narodziny Mrocznego Pana" jak i rownież dwóch opowiadań mojej przyjaciółki Jezdzaca_Konno pt. "Hunter" oraz "Hunter. Czas zmian" Będę bardzo wdzięczna, jeśli tam zajrzyjcie.

Poradnik NastolatkiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz