Twenty One

7.1K 622 364
                                    

Hi everyone. Nasılsınız? Umuyorum ki herkes iyidir ve kendine dikkat ediyordur. Biliyorsunuz her yerde virüs salgını artıyor ve maalesef ülkemizde de var. Lütfen herkes önlemini alsın bu yüzden :( Ve millet 6k'yı geride bırakmışız :') Size minnettarım ve sizi seviyorum 💕💞

Bölüm şarkısını medyaya bırakıyorum 🤧🌙

İyi okumalar!

Lila'dan bir not: Eğer bu bölümü batırdıysam sizden özür diliyorum. Çünkü birazcık kalbim kırıktı yazarken.

"Love ya"

Jk- 17 Th- 19

Hafif meltemli olan haziran gününün akşam saatlerinde neredeyse boş olan parktan sadece salıncak zincirlerini sesi geliyordu.

Yan yana sallanan iki geç sessizdi, ikiside diyebilecek bir şeyleri olmadığını düşünüyordu çünkü.

Küçük olan alt dudağını dişleyerek gözleri kapalı şekilde sallanan hyungunu izliyordu.

O, şey, o cidden güzel görünüyordu.

Jeongguk bir an bu kadar dikkat çekici birisi olduğu için kıskandı. TaeTae'sinin sadece ona özel olmasını istiyordu.

Alt dudağını gerginlikle sert bir şekilde ısırdı. Son 2 yıldır aklında yer edinen o soruyu bir türlü cevaplayamıyordu.

Çünkü bunu kendi kendine yapamayacağından emindi.

Gözlerini sıkıca kapattı ve kendine destek verdi.

'Altı üstü bir soru soracaksın Jeongguk. Fighting!'

Cesareti sönmeden hızla seslendi.

"Hyung!"

Taehyung ona seslenen küçüğü ile tek gözünü açarak ona baktı.

"Hiç aşık oldun mu? Aşık olmak nasıl hissettirir merak ediyorum."

Duyduğu soru ile salıncağın dengesi bozuldu ve Taehyung salıncağı durdurarak diğer gözünü de açtı.

"Bunu neden merak ediyorsun şimdi?"

Jeongguk vereceği yanıtı düşünürken kıvrandı. 'Hyungnim galiba sana aşığım fakat bundan nasıl emin olacağımı bilmiyorum.' mu demeliydi? Hah!

"Şey sadece merak işte."

Teahyung kaldığı yerden yavaşça sallamaya devam etti. Bir yandan da aklından söyleyeceği şeyleri toparlamaya çalışıyordu. Ona 'Evet hatta sana aşık oldum.' mu demesi gerekiyordu?

Bunun düşüncesi ile kızardı.

"Aşık oldum Gguk. Hem de çok fena aşık oldum. Öyle ki aylar ve yıllar geçtikçe daha çok kapıldım ona. Bunun tam olarak nasıl hissettirdiğini sana açıklayamam ki. Aşkın bazen fırtınalar koparır göğsünün içinde, bazen de kiraz çiçekleri açtırır. Üzgün olduğunda bir gülümsemesi siler atar dünyayı, sonrasında saatlerce durup izleyebilirsin bunu. Durduk yere aklına gelir mesela, çoğu şey sana onu hatırlatır, 1 saniye bile ayrı olmak azap gibi gelir ve, ve o hayatında gördüğün en güzel şeydir. Kısacası aşk ve hissettirdikleri bir düşüştür, ona düşmektir Jeongguk. Ona düşersin ve o gelip elinden tutana kadar olduğun yerde ayağın kaymaya devam eder."

Taehyung son sözünü söylediğinde Jeongguk zorlukla yutkundu. Kalbinin derinliklerinde bir acı oluşmuştu ve nefes almak bir anda dünyanın en zor şeyi gibi olmuştu. O anda o kadar acı çektiğini hissetti ki, sanki birisi göğsünü yarsa ve kalbimi avuçları arasında sıksa daha az acırdı canı.

So Perfect ✔ Bangtan Fam. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin