Gökyüzü içimden bir sayı tuttum tahmin edebilir misin? Gökyüzü kaç insanın ölüme şahit oldun söyler misin? Sevgili gökyüzü ben çok küçüğüm beni bu dünyanın kötü insanlarını nasıl tanıyabilirim söyler misin?
Belki yeniden küçük olsaydım bunları sorardımgökyüzüne.her gün kahkalarla gökyüzünün altında oyun oynarken bunu sormalıydım kendime. işte belki ben o zaman bu dünyaya daha çabuk alışabilirdim. işte ben o zaman bu dünyaya kendimi daha çok ait hissedebilirdim ama olmadı işte ne ben sana soru sormayı akıl edebildim. ne de sen beni bunun için uyardın. sevgili gökyüzü şimdi bana söylesene ben ne yapacağım? Alışık olmadığım bu dünyaya nasıl ayak uyduracağım? Çocukken sokaklarda kahkalarla oynardım hiç bir şey sormazdım, merak etmezdim, çocukken üzülmezdim de unuturdum her şeyi. peki ya şimdi ne olacak? Ben nasıl eskiye dönebilirim söylesene gökyüzü? Sorularımı geç sormaya başladım biliyorum ama artık ben de soru sormayı öğrendim ve işte sana ilk sorum "nasıl çocukluğuma geri dönebilirim gökyüzü söyle çok mu geç kaldım her şeye..."
Neden cevap vermiyorsun sen de geç kaldığımı biliyorsun ama beni kırmak istemediğin için söyleyemiyorsun değil mi?
Ne kadar iyisin gökyüzü. oysa gözlerim o kadar kötü insanlar gördü ki artık her insandan kaçıyorum ama işe bak ki yine içinde milyonlarca insan barındıran sana sığınıyorum. ne kadar garip değil mi?
Belki de bu hayata yakışan en güzel kelimedir "garip" değil mi gökyüzü? Ben içimden bir sayı tuttum ve sayım bu dünyada senin gördüğün bütün iyi insanlar, benim tuttuğum sayı zalimlere baş kaldıran bütün direnişciler, benim sayım savaştan kaçarken ölen bütün masum çocuklar, benim tuttuğum sayı Filistindeki, halepteki, İdlipteki ve sayamadığım bütün afrika ülkelerindeki mazlumlar kadar şimdi söyle gökyüzü benim içimden tuttuğum sayı kaç?Umarım yazdıklarımı beğenmişsinizdir hepinize sağlıcaklı, güzel ve en önemlisi iyi insanlarla karşılaşabileceğiniz günler diliyorum
Not: Bu dünyada herkesin bir sığınağı olmalı ve ben çoktan sığınağımı buldum. Umarım herkes bu dünyada sığınağını bulmuştur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAZEN SADECE SUSARSIN
ChickLitİçimdeki bütün kızgınlıkları, bütün acıları, bütün sevinçleri size anlatacağım neden mi çünkü artık susmak yük olmaya başladı.