2020.03.07. Szombat
Betty
Reggel mikor felkeltem elvégeztem a szokásos reggeli rutinomat. Siettem mivel találkozni fogok Romeoval a pasimmal. Nagyon jóképű a fekete hajával zöld szemével. Gyorsan felkaptam egy fekete farmert, fehér pólót, egy sötétkék pulcsit és a vansemet. Lementem elköszöntem a szüleimtől aztán beültem a Ford autómba. (igen 17 évesen van egy autóm).
Útközben felhívtam Romeot, hogy éppen hol tart,de nem vette fel. Oda is értem a törzshelyünkre a POP'S-ba.Bementem és körül néztem hátha látom valahol Romeot, de nem. A pultostól kértem egy pohár limonádét majd leültem a szokásos helyünkre.
Vártam még egy kicsit aztán felhivtam Hortensiát. Beszélgettem vele kb.30 percet aztán ki jelent meg előttem?
Hát nem más mint Romeo.-Végre idetoltad a képedet?!-mondtam idegesen, mert nem szeretek várni és nem is nekem kéne.
-Ne haragudj de egy kicsit elaludtam.-mondta megbánóan.
-A lényeg, hogy itt vagy.
Rendeltünk magunknak reggelit. Én csokis epres gofrit és egy vaníliás turmixot, míg Romeo vajas pirítóst, gyümölcs salit és egy csokis turmixot. A reggelit csöndben és békésen elfogyasztottuk aztán beszélgettünk és fizettünk.
Beültünk a kocsimba aztán elmentünk a moziba.
-Mit nézzünk? kérdezte a Romeo.
-Nemtom mondjuk marvel?-kérdeztem.
-nekem jó, de melyiket?
-Mondjuk hangya?-kérdeztem majd bólintott és vettünk két jegyet aztán vártunk mert még volt 10 perc kezdésig.
Beálltunk a sorba és vettünk 2 colat 1 nachost és 1 popcornt. Kis idő után beengedtek minket.
Mikor vége lett ismét beültünk a kocsimba és elmentünk Romeoékhoz.
Romeo
Mikor felkeltem meglepődve láttam hogy 10 óra van és én 9:30-ra beszéltem meg találkozót Bettyvel.
Gyorsan felöltöztem és közben hívtam egy taxit. Szerencsére nem kellett sokat várnom. 10 perc alatt odaértem és beléptem az épületbe. Megláttam Bettyt gyönyörű szép barna haja ki volt engedve kék szemei pedig a telefont bámulták.
A találkozás teljesen feldobta a napomat hiszen Betty gyönyörű.
Mozi után hazamentünk hozzám. Leültünk a fekete bőr kanapéra és elkezdtünk beszélgetni. Majd megszólalt a telefon, de nem foglalkoztam vele.
Pedig ha tudtam volna hogy miért keresnek egyből felettem volna.
Na sziasztok
Remélem tetszik az első rész. Megpróbálok 2-3 naponta új részeket felrakni de nem ígérek semmit.
Legyen szép napotok. 😘😀❤️
YOU ARE READING
Gyűlölöm Hogy Beléd Estem (Befejezett)
RomanceEgy teljesen átlagos kedd délelőtt teljesen megváltoztatta a barátaim és a saját életemet is.