"הכל בסדר האנה?" סאם שאל אותה בלחש בזמן השיעור השני של הבוקר. האנה חייכה חיוך רחב מידי, מה שגרם לסאם לחשוד שהיא זוממת משהו.
האנה הנהנה בחיוב. סאם עמד לשאול דבר נוסף, אבל המורה הביט בו במבט זועם.
לאחר השיעור השלישי, סאם, האנה וטיילר הלכו לחדר האוכל.
"אתם יודעים, באמצע השיעור הייתה לי התגלות" האנה אמרה בטבעיות, כאילו זה הדבר הכי נורמלי בעולם.
"...אה..התגלות?" סאם שאל והביט בטיילר כדי לדעת אם הוא יודע משהו.
"יאפ! הגעתי למסקנה שאנחנו צריכים דת חדשה!" האנה אמרה בהתלהבות.
"...אני...באמת לא יודע איך להגיב האנה" טיילר מלמל.
"למה אנחנו צריכים דת חדשה?" סאם עדיין ניסה להבין מה עובר לה בראש.
"כי הדת הנוכחית פחות מתאימה לי, אז החלטתי לייסד דת טובה יותר" האנה משכה בכתפיה.
"אני באמת לא מצליח להבין אותך" סאם נענע את ראשו לשלילה.
"..אל תנסה להבין אותה. בשיעור הראשון היא לא הפסיקה לחפור לי על דתות..." טיילר אמר.
"...האל החדש יהיה גבינה!" האנה צעקה פתאום, מה שגרם לסאם ולטיילר להיבהל לרגע.
"את לא נורמלית!" טיילר אמר.
"מה?" להאנה לקחו כמה דקות כדי להבין על מה לעזאזל הוא מדבר.
"את... רוצה להגיד לי...שהאל החדש של הדת שהרגע ייסדת, זה גבינה?" סאם הביט עליה כאילו היא השתגעה לגמרי.
"יאפ!" העיניים של האנה נצצו בהתלהבות יתר.
"אני אפילו לא אשאל" טיילר אמר.
בהפסקה, סאם וטיילר ישבו במרחק מהאנה.
"...אתה מוכן להסביר לי איך הילדה הזאת הצליחה "לסחוף" אחרי מאמינים לדת הגבינה?" סאם שאל.
"...אין לי מושג" טיילר משך בכתיפיו.
מרחוק היה אפשר לשמוע את האנה צועקת משהו לא ברור.
"...היא לא שפויה" טיילר גיכח.
"אני יודע" סאם גלגל את עיניו, מה שגרם לטיילר לצחוק.
"נצא החוצה? אין לי עצבים אל האנה עכשיו" סאם אמר.
טיילר הנהן.
הם יצאו מהבניין. חצר הפנימייה הייתה יחסית ריקה, כך שסאם וטיילר יכלו לשבת על כל ספסל שהיה שם.
"אתם יודעים מה הבעיה עם האנה?" נערה התקרבה אל שניהם.
"היא המציאה דת חדשה שבה האל הוא גבינה" סאם וטיילר אמרו יחד.
"אז זה מסביר את השיר שהיא שרה לפני כמה דקות" הנערה לא הייתה נראית מודאגת.
"מתי היא הספיקה לכתוב המנון?!" סאם צעק.
"אלוהים! תרגע!" טיילר היה נראה די מופתע מהצעקה של סאם.
"....סליחה על זה. הייתי חייב להוציא עצבים על משהו" סאם מלמל.
"אני יכולה לשאול למה זה הפריע לך שהאנה ייסדה דת?" הנערה שאלה.
סאם נשם עמוק. "....יש לזה כמה סיבות: הראשונה, אני אתאיסט אז כל הקטע הזה של דתות לא מרשים אותי, והדבר השני זה שהאנה בחרה באוכל בתור אל...וזה מטריף אותי לגמרי" הוא אמר במהירות.
"...אתה מודע לזה שיש את מפלצת הספגטי המעופפת, נכון?" טיילר שאל.
הנערה צחקה. "זה הוויכוח הכי דפוק שאי פעם שמעתי"
טיילר וסאם צחקו.
אחר הצהריים, סאם והאנה לא הפסיקו להתווכח. בהתחלה, טיילר התעלם מהרעש והמשיך לעשות את המטלות שניתנו בשיעורים, אבל כשהאנה וסאם עברו לוויכוח בצעקות, הוא איבד ריכוז.
"אתם מוכנים להפסיק לצעוק לעשר דקות?! אני מנסה ללמוד פה!" טיילר צעק.
"זה אבסורדי...אתה אומר לנו לא לצעוק בזמן שאתה צועק בעצמך..." האנה אמרה בתוכחה.
בתגובה, טיילר זרק עליה כרית.
"ככה?!" האנה אמרה והרימה את הכרית מהרצפה במטרה לזרוק אותה על טיילר בחזרה.
"את התחלת" טיילר גיכח.
סאם צחק. "אתם ממש ילדותיי-" הוא לא סיים לומר את המשפט, כי האנה חבטה בו עם הכרית. "מה אני עשיתי?!" הוא ניסה להפסיק לצחוק.
דפיקה נשמעה על הדלת.
"זה פתוח!" טיילר אמר. לא היה לו כוח לקום ולפתוח את הדלת.
"סוף כל סוף מצאתי אותך! הדלת של החדר שלנו נעולה בגלל שלקחת את המפתח האנה!" הנערה ממקודם רטנה.
האנה נעמדה. "אופס... סורי. סופי. אלה סאם וטיילר"
סופי חייכה מעט. "ראיתי אותם בחוץ בצהריים, אני מניחה שהם ברחו מההמנון שהמצאת" היא אמרה.
"שתקי! זה המנון מעולה! חוץ מזה, הם לא יכולים לברוח ממני" האנה אמרה בהתגרות.
"אני נאלץ להסכים עם סופי. את שרה מזעזע האנה" טיילר צחק.
"תיזהר ממני!" האנה אמרה וזרקה עליו את הקלמר שלה.
מזל שסאם היה שם כדי לעצור את טיילר מלזרוק על האנה את הקלמר בחזרה. "אתם לא תזרקו שום דבר אחד על השני" הוא אמר בזמן שלקח את הקלמר מטיילר.
"...אתם מוזרים" סופי אמרה. היא הושיטה את ידה להאנה כדי לקחת את המפתח לחדר.
האנה העבירה לסופי את המפתח.
"...אוקי...תפסיקו להתעסק בשטויות! יש לנו כמות עצומה של מטלות לעשות עכשיו!" סאם אמר.
"סאם, אתה והאנה לא בדיוק "עבדתם" על השיעורים האלה" טיילר גלגל את עיניו.
"בכל מקרה, אני אקח את האנה מפה כי עוד מעט כיבוי אורות ואף אחד מאיתנו לא רוצה להסתבך עם ההנהלה" סופי צחקה.
YOU ARE READING
השקט של טיילר צ׳ייס
Non-Fictionלפני שלוש שנים, אחיו הגדול של טיילר צ׳ייס נהרג במהלך מבצע צבאי. מאז, טיילר הפסיק לדבר. הוא חי בבועה משלו, ואת הקושי שלו הוא מעביר בעזרת בלוג אינטרנטי שהוא כותב. סאם פרקר הוא נער שנולד בתור ילדה בשם סאמר שחווה בריונות בבית הספר. אבל יום אחד, שניהם נפ...