It was almost past 10 pm in PS household.
Jeeva had returned d bike & Meena was in so much fury .
She was verbally vomiting , whatever came to her mind , insanely.Just then ,KM had entered d hall . Jeeva raises his hand to slap Meena , when Mullai ,pulls up,Jeeva s hand ,to avoid slapping her .
Now ,
Meena s anger just shifted to Mullai .
She yelled at M as hell.Me : Avan yen purushan . Enna adipan ella araivaan . Engalluku kulla , aayiram erukum . Athuku ? Odanae avan kaiyya pudipingala ? Asingama Ella .
Enum palaya nenappu erukoo.
Athan mathiyaanam soningala ? Engalluku dailyum 'Thai poosam " thanu. Chee .....Mu : Was shocked . She had held J s hand , out of blue , to avoid him slapping Meena . But , then , Mee , turned back to shout at her .
Mullai felt too disgusted . Hearing this, she was astonished . A lady yelling at her , & bringing disgrace to her own hub & co sis .
She was dumbfounded . Cudnt utter even a single word.
Too much shocked , she literally ran , iinsideinto her room , with tears.Kathir who was standing in d hall , was equally shocked & astonished . But , he was equally angry as well .
He was about to , go to pacify his wife , but bfore that ....Bfore that , he wanted , to clarify few things , to Meena .
This s d second time, Mee , s speaking I'll of his wife & this time she needs a check .
She definitely needs it , to avoid further accusations thrown at Mullai .He can't let her down , at any cost, even if it means , his bro may be cross at him .
With controlled anger , he calmed his self& came near J - M.
J was literally broken & teary .
Ka hesitated a lil , but then , went on to what he wants to convey .
Ka to Mee : Namma kannu munnadi namaku therinchavanga , sanda potta , naamma , onu avangala samathanam pannuvoom , ellana , atha veedikka paapom .
Mullai ku , antha vakra buthi kedaiyaathu .
Yethu purushan pondati ,sanda than , aana , nadu veetla , intha raathri la satham pota ?
Naanga satham ketu than vanthom.Anne , ungala, epdi erukum bothu , Ella , epadi erunthalum , adikka , Kai oonginathu thappu.
Yaar pakkam nyayam erunthalum adikkrathu thappu.Athan , Mullai , Annan kaiyya thadutha . Anichaiyya , kai pidicha . Aana , athuku evlo kevalamana avala pesitinga .
Mullai antha maari ponnu kedaiyaathu. Ava manasu lla , vakramo , palaya nenappu Ella.
Epo nu Ella , kalyanam mudinchathulernathae , apadi Ella.
Naanga kattaya kalyanam pannikittavanga than . Oruthar koruthar pidikaama than kalyanam pannom .
Aana , antha kalyanam Oru NITHARSANAM .
Athu than ,NEJJAM.Pudikaatha purushan naalum , naa than avalukku purushan , Ava enoda pondati .
Yenna veruthaalum , Jeeva annan mela , avalku yentha ennamum erunthathu ella _ yen Kai thaali vaangina apuram .Athu enaku theriyum .
Ava manasulla , yethum kedaiyaathu.
Namma purushan Ella pondati ku , kudukra periya mariyaathaiyae , avanga Mela namma vaikra Nambikai than .
Na avala paripooranama namburen .Thayavu senchu , enimel , intha maari Oru vaarthai kooda ,solli kaayapaduthaathinga.
Athu ,Jeeva annanukum than asingam .
He curtly leaves d hall.
KM Room :
Mullai sits in bed & fuming inside. She cudnt digest Meena s words . How can someone throw such demeaning words at her . Her own hub & co sis . It dug out all her bad memories . Jeeva was no where in her thoughts anymore .
He wasn't there , since d moment she knew , he was in love with another woman .
Since then , she felt betrayed & stupid . Tats it . No more than , being a scape goat . Somehow , she didn't feel jealous on Mee too.
She was worried deeply for getting married to someone whom she disliked , but she never ever forgot that she is , that someone s ( K) wife.She had entered PS house as KathirVelan s wife . That's it .
She realized that she had been so since , d day he had tied d knot .
She was angry at K , mad at K. But not once , J had tranced in .
She cud break at any moment .
She took deep breaths & was trying to control herself when ,Kathir came in....
YOU ARE READING
UN IMMAIYENA NAAN
RomanceWhen Meena thrashes ,at Mullai , with words that test her dignity , a talkative Mullai , gets silenced with shock . Always known , as a man of few words , Kathir , takes up d responsibility , of defending his to Meena ,for her unacceptable talk . Wh...