"...אתה מוכן בבקשה להרים את העיניים שלך מהטלפון הזה ולעזור לי פה?!" סופי הייתה עצבנית, והעובדה שטיילר לא הראה חשק לעזור לה בעבודה הגדולה בהיסטוריה, לא עזרה לה במיוחד.
"הממ?" טיילר ספק שאל ספק אמר. הוא היה עסוק בכתיבת הבלוג שלו, עד ששכח שיש לו עבודה להגיש עד שבוע הבא.
סופי נאנחה. היא חטפה מידיו את הטלפון.
"הי!" טיילר רטן בעודו מנסה לחטוף ממנה את הנייד שלו.
"אני אחזיר לך את זה רק אחרי שתעזור לי פה. אני לא אמורה לעשות את זה לבד" סופי אמרה בכעס.
טיילר גלגל את עיניו. הוא שנא לעבוד בקבוצות.
"אתם מוכנים לדבר קצת יותר בשקט? אני מנסה לעשות פה שיעורים" סאם אמר.
"...יכולת ללמוד בספריה" סופי אמרה.
"הספריה עמוסה רצח בשעות האלה" סאם ענה.
טיילר גיחך מעט. "...ברור שהספריה תהיה עמוסה...כולם יודעים שאתה נשאר פה רק בגללי"
"סתום!" סאם היה קרוב לזרוק על טיילר את ספר המתמטיקה.
".....אתם יכולים להפסיק להתנהג כמו ילדים בני שלוש?" סופי רטנה. היא רצתה לסיים את העבודה כמה שיותר מהר.
"לעולם לא!" סאם וטיילר אמרו יחד, מה שגרם לשניהם להתפקע מצחוק.
סופי נאנחה. היא הייתה תקועה עם שני מטומטמים באותו חדר, וזה לא מצא חן בעיניה.
"אנחנו אפילו לא בחצי של הדבר הזה" היא הצביעה לעבר המחשב.
טיילר הביט במה שהם כתבו עד עכשיו. "יש לנו זמן, אנחנו לא צריכים לגמור את העבודה היום" הוא אמר.
"היום יום שני, ולא ישאר לנו מלא זמן אם ימשיכו להפציץ בשיעורי בית!" סופי אמרה בעצבים.
"בסדר....ג׳יזס! ננסה להגיע לאמצע העבודה היום ונמשיך גם מחר" טיילר אמר קצת בבהלה.
סופי הנהנה בחיוב. "עכשיו אתה מוכן לעזור לי?"
כעבור כמה שעות, טיילר וסופי סיימו את החצי של העבודה.
"אה...אני לא רוצה לצאת מניאק, אבל...עשינו הכל לא נכון!" טיילר אמר.
"מה זאת אומרת?" סופי אמרה בשקט.
"עכשיו הסתכלתי על הדף הוראות, ומסתבר שכתבנו על אותם הדברים, אבל לא לפי מה שביקשו" טיילר מלמל די בפחד.
"אתה רוצה לומר לי, שאנחנו סתם כתבנו את כל הדבר הזה?" סופי קמה ממקומה.
טיילר נסוג לאחור. "לא הסתכלתי בדף הוראות עד עכשיו..."
"....חתיכת-" סופי התחילה לרדוף אחרי טיילר בחדר.
"...אם אתם רוצים לריב אז תריבו בחוץ, לא פה" סאם אמר בלי להרים את העיניים ממחברת המתמטיקה שלו.
"חשבתי שאתה בעדי סאם!" טיילר רטן, בעודו מנסה למצוא דרך מילוט מסופי.
"אני לא בעד אף אחד" סאם אמר. לא היה נראה שכל כך אכפת לו ממה שקורה.
"אלוהים! סופי! אני מצטער!" טיילר אמר.
מזל שבאותו זמן האנה נכנסה לחדר, כי אחרת טיילר היה מוצא את עצמו מוכה על ידי סופי.
"הי לכם" האנה אמרה בטבעיות כאילו כלום לא קרה. אבל אז היא קלטה את חברה שלה רודפת אחרי טיילר.
"הכל בסדר עם שני אלה?" האנה שאלה את סאם.
"הם עשו עבודה ביחד, וטיילר גילה שהם עשו את הכל לא לפי ההוראות. מה שאת רואה עכשיו זאת התגובה של סופי לעניין" סאם גיחכה.
"הגיוני" האנה משכה בכתיפיה.
"....את מוכנה להרגע להקשיב לי רגע?! אולי המורה תקבל את העבודה כמו שהיא" טיילר אמר.
"הסיבה היחידה שאתה לא מת עכשיו היא בגלל שאין לי כוח יותר לרוץ. ואני מסכימה עם מה שאמרת" סופי אמרה.
לסאם היה די ברור שמעתה, ארבעתם יהפכו לחבורה.
YOU ARE READING
השקט של טיילר צ׳ייס
Non-Fictionלפני שלוש שנים, אחיו הגדול של טיילר צ׳ייס נהרג במהלך מבצע צבאי. מאז, טיילר הפסיק לדבר. הוא חי בבועה משלו, ואת הקושי שלו הוא מעביר בעזרת בלוג אינטרנטי שהוא כותב. סאם פרקר הוא נער שנולד בתור ילדה בשם סאמר שחווה בריונות בבית הספר. אבל יום אחד, שניהם נפ...