14. - Yoongi [18+]

482 38 2
                                    

Warning: Smut, 18+, gay sex, dirty talking

Svatba probíhala v pořádku. S Taehyungem jsme si řekli své ano přesně v 11:23. Poté jsme měli hostinu a následně zábavu. Jen jsem doufal, že Hoseoka nenapadne ho unést. Nerad bych ho hledal po celém Seoulu. Ani jsem nevěděl, kde ho hledat.

Seděli jsme u našeho stolu, když se u nás objevil Hobi a požádal ho o tanec. Zčervenal, ale přikývl. Najednou si ke mně někdo přisedl.

"Bavíš se?" Zeptal se Namjoon.

"Jo, tvůj brácha je úžasný člověk. Mám ho rád." Usmál jsem se upřímně.

"To mám radost. Jenom, jestli mu něco udeláš, tak si mě nepřej. Nerad bych, abys měl zničenou reputaci tak, jako Tae srdce." Vyhrožoval.

"Neboj se, Joone." Řekl jsem. Poté se zvedl a odešel.

"Kde máš Taehyunga?" Zeptal jsem se Hoseoka, když se vrátil.

"Říkal, že jde hned za tebou," zamračil se. Tohle se mi nelíbilo.

"Namjoone, neviděl jsi Taehyunga?" Vyrušil jsem ho z líbání s Jinem. Zavrtěl hlavou.

Cítil jsem úzkost, která mě užírala. Bál jsem se.

Najednou mi cinkla zpráva na telefonu.

Přijď do našeho pokoje, mám pro tebe překvapení. Xx Tae

Usmál jsem se nad myšlenkou toho, že byl v pořádku.

Podíval jsem se kolem sebe. Všichni tancovali a dobře se bavili.

"Jdu za Taehyungem na pokoj, stejně odlétáme na líbánky ve tři ráno, takže bude lepší, když si půjdeme lehnout co nejdříve," usmál jsem se na mého teď už tchána, který si povídal s jednou služebnou.

"Dobrou noc, Yoongi. Vyspěte se." Podal mi ruku a já mu ji zmáčkl.

"Děkuji, mějte se," řekl jsem a odešel do hotelu, kde jsme měli zařízený pokoj.

Z pokoje se neozývaly žádné zvuky. Ale zaklepal jsem, pro jistotu. 

"Dále!" Ozvalo se jemným hláskem. Vešel jsem a zavřel za mnou. To, co jsem však uviděl, mě překvapilo. 

Taehyung ležel na posteli jen v bílém chundelatém svetru, bílých nadkolenkách a bílých krajkovaných tangách. Musel jsem naprázdno polknout. Ten kluk bude jednou moje smrt. 

"Myslel jsem, že si to necháme, až přiletíme do Japonska," řekl jsem a přiblížil se k němu. 

"Hmm, nechtělo se mi čekat. Stejně si za to můžeš sám," zasmál se. 

"A jak, babyboy?" Nadzvedl jsem obočí a olízl si rty. 

"Za to provokování tenkrát na hotelu. A děkuji, že jsi mi řekl, kam poletíme na líbánky. Celý týden to z tebe nemůžu dostat," nafoukl jemně tvářičky, ale usmál se. Přešel jsem k němu, zatímco jsem si uvolňoval kravatu. 

"Trošku si pohrajeme, dobře? Nebo chceš jít rovnou na to?" 

"Mmm, když já si rád hraju," přiznal. Zasmál jsem se. Naklonil jsem se nad něj a vzal si jeho rty do těch svých. Líbali jsme se dravě. 

"Jsi tak nádherný a jen pro mě. Jsem rád, že jsem si nechal nějaké věci vzít sem. Počkej tady na mě," zašeptal jsem mu do ucha. Pohledem mě sledoval, kam jdu. Vzal jsem do ruky dvoje pouta a došel k němu. 

"Lehni si a roztáhni nohy, jako hodný kluk," zašeptal jsem. Poslechl mě. 

Připevnil jsem mu obě ruce k čelu postele, aby se nemohl hýbat. Přejel jsem rukou přes látku nadkolenek až nahoru k jeho rozkroku. 

"Mmm, vlhký. Co by tobě na to řekl tvůj otec, kdyby nám sem náhodou vlítnul a uviděl tě takhle. Roztaženého a mokrého jen pro mě." Zamumlal jsem a sundal si kravatu. Rozvázal jsem ji, tu jemnou látku přiložil na jeho oči a vzadu ji zavázal. 

Ještě jsem zkusmo zamával rukou před jeho očima, abych se ujistil, že opravdu nic neviděl. 

"Tak už něco dělej, daddy," zavzdychal. 

"Dočkáš se. Chtěl sis hrát," zasmál jsem se jemně. Trhl pouty. Vyhrnul jsem jeho svetr až ke krku a jeho bradavky se ihned postavily závanem studeného vzduchu. Ještě jsem to podpořil tím, že jsem je jemně olízl a foukl na ně. Jeho reakcí bylo prohnutí zad a následný vzdech. 

"Ach, daddy," zakňučel. Líbilo se mi, jak lehce trpěl. 

Prstem jsem putoval od jeho nohou až k jeho ústům, aby ho navlhčil, a já si ho potom mohl roztáhnout. Mezitím, co mi prst kouřil, tak já ho hladil přes látku kalhotek po penisu. Byl tak vlhký. Následně jsem je jednou rukou sundal, i když mi pomohl tím, že se nadzvedl. 

Když jsem uznal, že mi prst navlhčil dost, přesunul jsem ho k jeho růžové dírce a jemně ho vsunul po první kloub. Sykl bolestí, ale sladkými nesmysly a polibky po celém jeho těla jsem ho uklidňoval. 

Následně jsem prst strčil dovnitř ještě více. Snažil jsem se, aby se Tae co nejvíce uvolnil. Pomohlo to. Použil jsem druhý prst a ve stylu nůžek si ho roztahoval. 

"Líbí se ti to, ty moje kurvičko, hm?" Zašeptal jsem mu do ucha a následně mu skousl ušní lalůček. 

"Ano, daddy, už mě ošukej, prosím," zakňučel. Ještě jsem si naslinil svou délku a pomalu do něj začal vstupovat. 

"Uvolni se, zlato. Potom to bude lepší," zašeptal jsem. 

"Mmm, daddy," vydal ze sebe, když jsem narazil špičkou na jeho sladký bod. Začal jsem své přírazy soustředit tam. Prohýbal se v zádech, zatímco jeho ústa opouštěly nadávky. 

"Daddy, u-už budu," vyjekl. Přirazil jsem hrubě naposledy, protože i mě zachvátil orgasmus. Ale větší, než obvykle. 

"Miluji tě," zašeptal. Nevěděl jsem, jestli to bylo sílou okamžiku, nebo to myslel vážně. Nebylo možné, aby mě miloval po čtrnácti dnech známosti. 

"Mmm," zamumlal jsem mu do krku a opatrně se z něj vysunul. 

"Sakra!" Vyjekl. Lekl jsem se. Rychle jsem ho uvolnil z pout a odendal kravatu. Vyskočil z postele a běžel do koupelny. 

Nechápal jsem, co se dělo. Koukal jsem na dveře, ve kterých zmizel v šoku. Uslyšel jsem vodu a různé nadávky. 

Tohle mi budeš muset vysvětlit, Tae. 

___________________________________________

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

___________________________________________

Smutík z pohledu Yoongiho. ♥ Snad se líbil dnešní díl. ♥ Na tom novém telefonu jsem skoro nic nenapsala, protože mi to nejde, než si zvyknu. :D Ale tak snad alespoň tenhle díl dneska postačí. ♥ 

Arranged MarriageKde žijí příběhy. Začni objevovat