《4 rész 》

1.6K 75 6
                                    

Másnap siettünk a Malfoy-kúriába.
Sohasem fogom az otthonomnak nevezni a helyet.Nekem az otthonom a Grimmauld téri házunk.Cissy elvitt ide néhanapjám,volt amikor csak egy napra,viszont néha több napra is.Én apám szobájában aludtam,Narcissa pedig Reguluséban.
Ki tudjátok találni,hogy milyen nap van MA?
SZEPTEMBER 1
Bizony,fáradtan kikászálodtam az ágyból és ránéztem a faliórámra,7:40-et mutatott.
Elővettem aznapi ruhámat és lófarokba kötöttem sötétbarna(szinte fekete),hullámos hajamat.A fürdőben megmostam az arcom és lesiettem.Utazóladámat már Cissy levitte a szalonba.Dracoék szokás szerint nem vártak meg így én és Narcissa külön hopponáltunk.Egy félreeső sarokba hopponáltunk majd elérve a 9-es és 10-es vágány közötti részt,egyszerre futottunk át a falon.Egy gyönyörű helyen találtam magam.
Egy fekete-pirosas mozdony állt és előtte varázslócsaládok búcsúzkodtak.Kiszúrtam a Weasleyeket és odamentem hozzájuk,én sem tudom miért.Cissy követett.
-Jónapot!Mrs.Weasley?-kérdeztem illedelmesen,mosolyogva mire a gyerekei is rám kapták a tekintetüket.Az egyik szemtelenül megszólalt,látva,hogy Narcissa megállt mellettem.
-Nincs szükségünk gúnyos megjegyzésekre, Malfoy!-szemei parázsként égtek
-Ugyan,George!Ő nem Malfoy!Lucy Phyllis Black?-kérdezett vissza miután alaposan megnézett
-Személyesen!-végignéztem a társaságon.
Négy fiú és egy lány állt az anya mellett.Gyanítom,hogy az egyik nem lehetett a gyerekük,mert annak éjfekete haja volt.
A lány szomorkás arcáról lesült,hogy még nem iskolás.
-Te elsős leszel,ugye?-kérdezte a legfiatalabb vöröshajú fiú.
-Úgy!-bólintottam
A mozdony sípolt,mi pedig sebesen felszálltunk.A Weasley fiúval és a másik fiúval kerestünk egy ÜRES kupét,majd beszélgetni kezdtünk.
Azután kiderült,hogy a Weasleynek Ron a  neve és,hogy három(fiú) tesója van még.Sokat beszélgettünk,mondta,hogy neki a felmenői évek óta Griffendélesek.Most éppen a családunkról beszélgettünk.
-Apum Weasley,Anyum Prewett szóval aranyvérű vagyok..-kezdte de én leragadtam a Prewett szónál.
-Várj!Az én anyukám is Prewett volt.Phyllis Prevett.Róla kaptam a második nevem.-csodálkozva befejezte a mondókáját.
-Lehet hogy rokonok vagyunk?-tette fel a jogos kérdést
-Meglehet!Pedig az a Fred fiú egész helyes!-nevettem fel,mire egy kérdő pillantással jutalmazott meg
-Jólvan,na!Csak vicc volt!-mostmár együtt hahotáztunk.
Aztán kiderült,hogy a neves Harry Potter barátunk volt a második fiú.A büfésboszorkánytól vásároltam mindenízű drazsét,csokibékát és hasonló édességeket.Rajtam kívül még Harry vett mindenféléből.Aztán valami Hermione vagy Harmonia azt már nem tudom,kereste Neville varangyát,Trevort.Nemsokkal később átvettük a talárjainkat és vártunk.A vonat lassan megállt,és a diákok(mi)leszálltak és minket elsősöket Rubeus Hagrid,a vadőr csónanokon szállított el az iskolához,míg a felsőbb évesek fiákerrel mentek fel,amiket amúgy thesztrálok húztak.Én egy csónakba kerültem Harryvel,Ronnal és Susan Bonessal.Utunk végén kiszálltunk a csónakokból és követtük Hagridot.Megálltunk egy nagy tölgyfaajtónál.Beléptünk és egy szigorú tekintetű,zöld talárt viselő,szemüveges nővel találtuk meg.Fején süveg volt,arcát az évek redőkkel vésték tele.
-Köszönöm,Hagrid!-mondta és biccentett az említettnek
-Szívesen,McGalagony professzor!-ekkor a nő(alias McGalagony professzor) elsietett majd egy régi süveggel tért vissza.Benyitott a Nagyterembe és mi követtük.A süveget ráhelyezte egy háromlábú székre és az énekelni kezdett.Miután vége tért a dala,a professzor egy méretes pergament vett elő és olvasta a neveket:
-Black,Lucy
Nem hittem volna,hogy első leszek,de bátran elősiettem és a tanárnő a fejemre helyezte a süveget:
Ó,egy Black.Kiváncsi,kedves,ravasz.Bátorságod figyelemre méltó.Apádra ütöttél.Nincs más mit mondjak,mint:GRIFFENDÉL

UTÓD  |Harry Potter ff.|Where stories live. Discover now