~
Jennie
Neredeyse yatağın yarısını kaplamış bedenine bakıp üstüne tırmandım, kolları anında belime sarıldı.
Lisa"günaydın güzelim"
Başımı kaldırıp uykulu gözlerine baktım, o kadar güzel ki anlatacak kelime bulamıyorum.
Gülümseyip göz kırpınca huzurla gülümseyip başımı göğsüne yasladım" bana ne yaptın böyle"
Gülüşünü duydum" ne yaptıysam iyi oldu, çoğu kızı kesilmekten kurtardım"
Yeniden yüzüne baktım, şapşal..
Dudaklarımı yanağına bastırıp kokusunu içime çektim, kesinlikle bu kadına ölümüne aşığım.
-Beni böyle seviyorsun değil mi jennie?
Hafifçe geri çekilip göz teması kurdum" oteldeki davranışlarım için tekrardan özür dilerim, yanlış şeylerdi"
-Bir daha olmasın.
Kahküllerini okşadım" olmayacak güzelim"
Telefonum çalınca göz devirip komidinin üzerindeki telefonuma uzandım, sabah sabah neden arıyor ki?
Lisa" kim arıyor"
Yanına uzanıp telefonu açtım" efendim baba"
-Akşam eve yemeğe gel, şeyi de getir.. Şeyi..
Çenemi sıktım" lisa'yı mı?"
"Evet evet onu" hızlı hızlı konuşup telefonu kapattı.
-Ne diyor?
Başımı çevirip bana bakan suratına baktım" akşam yemeğine çağırıyor, ikimizi"
Şaşkın suratına baktım, lisa'nın üzülmesini istemiyorum. Umarım yanlış bir şey yapmazsın baba.
~
Lisa
Jennie kapıyı çalmaya yeltenince kolundan tutup durdurdum, yüzüme baktı" sakinleş Lisa, bir şey olmayacak" güven verici bir şekilde gülümseyip yanağımı okşadı.
Korkuyorum, babasının yargılayıcı bakışlarına maruz kalmak istemiyorum.
Kapıyı çaldıktan bir kaç dakika sonra açıldı, kapıyı annesi açmıştı.
Jennie'ye sarıldıktan sonra elini uzattı" tekrar hoşgeldin lisa" gülümseyince bende gülümsedim.
Şimdilik iyi gidiyor gibi..
Yavaş adımlarla içeriye girdik, babası beni görünce ayağa kalktı.
Yavaş bir şekilde üstümü süzdükten sonra göz teması kurdu, memnun görünmüyor.
Jennie" neden çağırdın?"
Babası" benimle böyle konuşmaya utanmıyor musun jennie?"
Jennie" sen lisa'ya böyle bakmaya utanmıyorsan bende bundan utanmıyorum"
Sol elimi kavrayıp hafifçe sıktı, babasının bakışları iyice öfkeli bir hal alınca kalbim deli gibi çarpmaya başladı.
Babası" buraya çağırmamın asıl amacı yemek filan değildi" aşağılayıcı bakışlarının altında ezildiğimi hissettim" annen ve babanla konuştum Lisa, şimdi bu evden git. Bir daha da kızıma ve aileme yaklaşma. Emin ol ailende bunu isteyecek"
Jennie" ne dedin sen" öfkeyle bağırıp elimi bıraktı.
Babasına yaklaştığını görünce kolunu yakalayıp kendime çektim, göz yaşları yanaklarından akarken hızlı bir şekilde sildim" ağlama, lütfen.. " boğazımda garip bir his var.
Onu kaybetmek istemiyorum, özellikle böyle biri yüzünden.
Jennie" özür dilerim, seni buraya getirmemeliydim"
Ne kadar babasının dedikleri yüzünden kalbim kırık olsada gülümsemeye çalıştım" sorun yok jennie, çözülecek"
"Defol git artık evimden ibne!" babası gürleyince elimi jennie'nin kolundan çekip bir adım geriledim.
Jennie annesine yaklaştı" bir kere de sesini çıkarsana anne, neden kızlarını savunmak yerine sessiz kalıyorsun. Acı çektiğimi görmüyor musun?"
Annesi başını eğince son kez jennie'ye baktım" gitmeliyim" daha fazla yüzsüzlük yapamam.
Yeniden elimi tuttu" o zaman bende geliyorum"
Babası" hiçbir yere gitmiyorsun jennie, birazdan lay gelecek"
Kalbime giren ağrıyla sevdiğim kadına baktım, onu daha fazla zor duruma sokmak istemiyorum.
Ellerini öptüm" burada kal, seni bırakmayacağım emin olabilirsin"
Göz yaşlarının arasından konuştu" seni seviyorum"
-Bende seni seviyorum.
Ellerini ellerimden ayırıp kapıya doğru yürümeye başladım, annem ve babamla konuşmalıyım.
•••
Bir saat sonraBabam ve annemi görünce yutkundum, eve geldiğimde yoktular. Beklerken biraz da olsa sakinleşmiştim ama şimdi onları karşımda görünce yeniden kötü hissetmeye başladım.
Annem hızlı hızlı üzerime yürüyüp kollarını boynuma doladı" elimden gelse seni hiç kimsenin üzmesine izin vermezdim" kollarımı beline sarıp başımı boynuna gömdüm.
Babam" o adam kötü biri Lisa, öyle insanların yanında durmanı istemiyorum. Zarar görüyorsun, gözlerin kıpkırmızı olmuş. Ben kızımı üzülmesi için bu yaşa getirmedim"
Annemin kollarından ayrılıp koltuğa oturdum, annem yanıma oturup ellerimi kavradı.
Babam da karşı koltuğuna oturdu.
-Jennie'yi bırakamam, ona aşığım baba.
Annem" Peki buna değer mi?"
Babam" ondan ayrılmanı bizde istemeyiz ama babası çok ahlaksız şeyler söyledi, seni kabul etmeyen insanların yanında durursan psikolojin kötü etkilenebilir"
-Jennie bana..
Jennie bana öyle şeyler söylemedi demek istemiştim ama sustum.
Çünkü söyledi..
Babam" ya o kızdan ayrılıp mutlu olursun ya da o kız babasından vazgeçer, yoksa bu ilişkiye onay vermeyeceğim"
Babamı ilk defa bu kadar ciddi görüyorum" merak etmeyin, jennie ne yapması gerektiğini biliyor."
Annem yanağımı okşadı" tek isteğimiz mutlu olman, başka bir amacımız yok"
-Biliyorum anne, teşekkür ederim.
~
Aynen jennie ne yapması gerektiğini biliyor :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Change~Jenlisa
Fanfiction*TAMAMLANDI* Soyeon"gerçekten onun için değişecek misin lisa" Başımı olumlu anlamda salladım" onun için her şeyi yaparım" Jin"cinsiyet bile değiştiririm diyorsun" Gülümsedim"evet bunu yapacağım. Ama onun için değil kendim için." 1# girlxgirl 1#jenli...