All Might pov:
Dziś tak jak zawsze rano poszedłem do toalety wziąść szybki prysznic oczywiście jak to ja musiałem zaliczyć glebę wstając z łóżka ale miałem to w dupie i szybko wstałem udawając, że nic się nie stało.
Gdy wszedłem do toalety i spojrzałem w lustro to aż kżyknołem ze strachu bo zobaczyłem tam takiego brzydala jakiego nigdy wcześniej nie widziałem i po chwili zorjentowałem się, że to ja.
Szybko zdjołem ubrania i wskoczyłem do prysznica gdy odkręciłem kran to znowu zacząłem piszczeć jak baba bo woda była tak zimna, że pingwin by się nawet zamroził... no a potem się tak wkurwiłem, że wyłączyłem prysznic i ubrałem się w mój żółty garnitur nauczycielski aby w szkole dyrektor znów nie przyczepił się, że mam na sobie piżamę, a po za tym co to za problem w końcu ganitur a piżama nie mają żadnej różnicy prawda? Pewnie się ze mną zgadzacje.*********
W szkole:Bakugou pov:
Szedłem sobie do szkoły oczywiście wkurzony jak zawsze.
Tylko coś pzykuło moją uwagę a raczej ktoś.A mianowicie zobaczylem All Mighta pewnie nic dziwnego no ale on od jakiegoś czasu zachowuje się jak jakiś pedofil serio raz nie chciało mu się klasy mopem wyczyścić bo oblał wodą podłogę... nie pytajcie jak.
Pewnie zastanawiacie się o co chodzi już wam mówię ten debil zamiast zetszeć to mopem to wylizywał to z podłogi. Cała klasa się śmiała a on miał to w dupie.
Dobra wracając do żeczywistości to All Might szedł,a raczej biegł z jakąś walizką i nagle się potknął o własne nogi XD.
A ja zamiast mu pomóc to się na niego patrzyłem z takim "wtf" na twarzy.
Po chwili do niego potrzedłem i pomogłem wstać.- Dzięki młody Bakugou. - powiedział All Might.
Ja jedynie parsknołem na odpowiedź jak to zawsze robię i gdy chciałem podnieść jego walizkę to ten debil zaczął się drzeć jak debil i tańczyć jakieś wygibajtusy. Znaczy machał rękami ale to wyglądało jak by tańczył.
- Co ty takiego tam masz pedofilu?- zapytałem tego banana.
- Coś napewno nie dla ciebie młody chłopcze. Powiedział banan.
Ale ja miałem to w dupie i jak najszybcij zdołałem otworzyłem walizkę I WIECIE CO W NIEJ KURWA BYŁO WIECIE CO?!
TA WALIZKA CAŁA BYLA OPCHANA CHAMBURGERAMI Z MCDONALDA!!!
NOOO WTF WTF?!?!- Ymm to... dla mnie jak będe mieć okres- powiedzial nauczyciel po czym szybko zamknął walizkę wziął ją i zaczą tak szybko biec że zniknął w 1 sekundę.
A ja tam dalej stałem jak debil i 10 razy zastanawiałem się co się własnie stało. No bo kto o zdrowych myślach upycha torbę Mcdonaldem xD.
All Might pov:
Japierdziele ten jeż chciał mi ukraść zapasy. Prawie dostałem zawału jak zobaczyłem, że gapi się na moje żarcie prawie je zerzarł w całości!?!?! Nie no ja tego tak nie zostawie.
Szybkim ruchem schowałem walizkę pod moje biórko nauczycielskie i udałem się do dyrektora ukarać Bakugou za próbowanie obrabowania mnie! Skandal po prostu skandal.
Zapukałem do dzrzwi dyrektora jak Anna z krainy lodu i zacząłen śpiewać "ulepimy dziś bałwana" po chwili usłyszałem -prosze!
- Dyrektorze! Dyrektorze!
-?-
- Ten.. Ten Bakugou chciał mnie okraść otworzył moją walizkę i chciał dosłownie wszystko wziąść!
- Panie All Mighcie ile razy jeszcze będziesz do mnie przychodzić ze skargami na uczniów. Naprawdę robisz się coraz bardziej denerwujący nie wiem co ci się stało ale z łaski swojej opuść moje bióro.
Nie wierzyłem własnym uszom (XD) dyrektor tak po prostu to zostawił ptzeciesz prawie mnie okradziono. No dobra najwyrzej zjem to jak najszybciej aby ten jeż tego nie zjadł.
Po przemyśleniu sprawy wyszedłem z pomieszczenia i udałem się na lekcję do klasy 1A.
Wszedłem a tam normalnie stado dzikich dzieci z śerocinca. Próbowałem ich uciszyć ale to było na nic więc miałem własny sposób a mianowićie.
Stanąłem na biórku i krzyknąłem ile sił w gardle
- Kto będzie cicho przez całom lekcję tostanie chamburgera!!!
No i tak to się robi od razu cała klasa się uciszyła ^^
Po chwili zacząłem uczyć jak to ja jestem zajebisty gdy po chwili odezwał się...
_________________________
To moja pierwsza książka^^
Mam nadzieję że wam się podoba napiszcie czy pisać dalej bo nwm czy ktoś wogle to czyta.Jak mam jakieś błędy to bardzo przepraszam bo w ortografii nie jestem najlepsza XD
Mam nadzieję że macie zdrowe umysły i wam ta książka nie zaszkodziła XD
Życzę miłego dnia ; *
CZYTASZ
All Might jednak nie jest normalny...
HumorCzytasz na własne ryzyko ta opowieść jest dla ludzi z debilizmem tak jak ja xD w tej książce (o ile to można nazwać książką) All Might nie jest sobą ale zupełnie kimś innym... czyli debilem.