15. - Taehyung

449 33 0
                                    

Ihned po tom, co jsem se zavřel v koupelně, jsem se v duchu proklínal. Jak jsem mohl dopustit, aby se do mě udělal bez kondomu? Jak se to sakra mohlo stát?

Snažil jsem se ze sebe všechno smýt. A tušil jsem, že mě čeká dost vysvětlování.

Oblékl jsem si na sebe jen župan a vylezl ven. Yoongi seděl na posteli a díval se na mě se zvednutým obočím.

Povzdechl jsem si a posadil se vedle něj.

"Musím ti něco říct," zamumlal jsem. Otočil se na mě celým tělem. Nebylo mi to moc příjemné. To jak se do mě jeho pohled doslova zakusoval.

"Víš, neříká se mi to snadno, ale... mohu otěhotnět." Přiznal jsem. Sklopil jsem pohled a odmítal se na něj podívat.

"A proč jsi mě neupozornil, že si mám vzít ochranu? Víš, jak blbě jsem se cítil, když jsi jen tak odešel do koupelny? Myslel jsem, že ti něco je." Odpověděl. Přikývl jsem. 

"Jsi kluk, neměl bys mít tu schopnost otěhotnět," zamumlal. Popotáhl jsem. Ani jsem si nevšiml, že mi tečou slzy. 

"Narodil jsem se s tím. Měli jsme se narodit dva, to druhé jako holka, ale něco se nepovedlo a mám tu schopnost otěhotnět. Chtěl jsem ti to říct, už před svatbou, ale neměl jsem odvahu. Věděl jsem, že by ses ke mně choval jinak. A nechtěl se mnou nic mít," plakal jsem a mluvil, takže mi nejspíš ani nerozuměl. Uslyšel jsem jeho povzdech a následně ucítil, jak si mě k němu přitahuje. 

"Chápu, proč jsi mi to neřekl, ale mohl jsi mi to říct před tím sexem, alespoň," ujišťoval mě. Přikývl jsem a dál se zavrtával do jeho hrudi. Až teď jsem si všiml, že neměl tričko. A příjemně voněl. Po sexu. 

"Jasný, abych zkazil atmosféru?" Protočil jsem očima a odtáhl se. 

"Jdeme spát, sice je teprve sedm večer, ale jestli nepůjdeme spát, tak nevstaneme a uletí nám letadlo," pobídl mě. Přikývl jsem. 

"Už se těším na sakury a nádherné parky. Doufám, že půjdeme na jejich výborné sushi, víš, jak ho miluju," udělal jsem na něj své psí oči. 

"Samozřejmě, ale teď už spi," objal mě. A já se nechal. Dělali jsme polohu na lžičku. Tedy, já byl malá lžička. Kompletně jsme do sebe s Yoongim zapadali. A mně se to líbilo. 

Probudil mě budík, který oznamoval, že se máme připravit na dlouhý let. Tedy, jen dvě a půl hodiny. 

Dojeli jsme na letiště, nechali se odbavit, a o chvíli později už jsme seděli v soukromém letadle na cestě do Japonska. Těšil jsem se. 

"Taehyungie, vstáváme. Jsme tady," probudil mě Yoongiho jemně chraplavý hlas. Protáhl jsem se a rozhlédl se kolem sebe. Stáli jsme někde na soukromém letišti a venku na nás čekala limuzína. Vstal jsem z velmi pohodlné sedačky a vzal si své věci. 

Nastoupili jsme do limuzíny a nechali se odvézt až do hotelu. Naše kufry už tam byly. Vybalili jsme si věci a já si vlezl na balkón. Yoongi ihned za mnou. 

Užívali jsme si výhled na Tokio. Bylo tu nádherně. Najednou Yoongimu zazvonil telefon. 

"Promiň, to je Hoseok. Nevím, co chce. Nemůže mě ani nechat si užít líbánky," zasmál se, políbil mě na tvář a odešel. Všiml jsem si jeho krabičky cigaret, kterou tady nechal. Sáhl jsem po ní, a když jsem zjistil, že tam má dost cigaret, jednu jsem si vzal. Jemným zatlačením na filtr jsem práskl kuličku, která tam byla a tím dodal cigaretě mentolovou příchuť. Ještě jsem vzal zapalovač a zapálil si. Na jazyku se mi rozlila chuť mentolu a tabáku. A já si to užíval, i když jsem věděl, že to není pro mé zdraví dobré. 

"Tsss, a já věděl, proč tu krabičku tady nenechávat." Uslyšel jsem Yoongiho a následně cítil, jak si omotává ruce kolem mého pasu. 

"Víš jak se to říká, ne? Kuř a bude ti kouřeno," mrkl jsem na něj a zasmál se. 

"Tak to abych si zapálil." Odpověděl. 

"Co chtěl Hoseok?" Zeptal jsem se ze zvědavosti. 

"Prý se nějak pohádal s Jiminem a Jungkookem. Však spolu spali jenom jednou a to ještě v opilosti. Nevím, co řeší," protočil očima. 

"Ale no tak, nebuď na svého nejlepšího kamaráda zlý." Jemně jsem ho praštil do hrudi, típl cigaretu do popelníku a pověsil se na něj. 

"Jsem unavený, daddy. Postaráš se o mě?" 

"Cokoliv si moje baby přeje," zasmál se, vzal mě do náruče a hodil na postel. Následně jsme se mazlili a já mu usínal v náručí. 

Nikdy jsem se necítil šťastnější. 

___________________________________________________________________

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

___________________________________________________________________

Dobré ráno. ♥ No, spíše dopoledne, ale to nevadí. :))) Dneska snad ještě přibudou nějaké díly, uvidím. ♥ 

Arranged MarriageKde žijí příběhy. Začni objevovat