Ιωάννα:Είναι 17 χρόνων και πάνε Τρίτη λύκειου. Σαν χαρακτήρας είναι καλή και ευαίσθητη κάποιες φορές αλλά και κυρίως νευρική συνήθως σχεδόν πάντα. Ζει στην Ελλάδα και μένει στην Αθήνα. Εχει μια κολλητή που την λένε Αννα-Μαρια. Είναι φίλες 2 χρόνια. Ασχολείτε με την ιππασία και είναι το αγαπημένο της άθλημα και είναι φανατική mmer επίσης.(φωτο κάτω)
Αννα-Μαρια:Είναι 17 χρόνων και πάει Τρίτη λύκειου σαν χαρακτήρας είναι καλη αλλά νευριάζει εύκολα. Ζει στην Ελλάδα και μένει στην Αθήνα και Έχει μια κολλητή την Ιωάννα και γνωρίζονται από την πρώτη λυκείου δηλαδή είναι φίλες 2 χρόνια. Ασχολείτε και εκείνη με την ιππασία και είναι φανατική mmer επίσης. (φωτο κάτω)
Marcus:Είναι 18 χρονών πάει Τρίτη λυκείου, σαν χαρακτήρας είναι πολύ καλός, ευγενικός, ευαίσθητος και αστείος. Είναι από την Νορβηγία και μένει στο Trofors έχει έναν δίδυμο αδερφό τον Martinus και μια μικρότερη αδερφή την eMMa. Είναι Διάσημος τραγουδιστής μαζί με τον Martinus και λατρεύει το ποδόσφαιρο (φωτο κάτω)
Martinus:Είναι 18 χρονών πάει Τρίτη λυκείου, σαν χαρακτήρας είναι πολύ καλός, ευγενικός, ευαίσθητος,αστείος και νευριάζει δύσκολα και σπάνια . Είναι από την Νορβηγία και μένει στο Trofors έχει έναν δίδυμο αδερφό τον Marcus και μια μικρότερη αδερφή την eMMa. Είναι Διάσημος τραγουδιστής μαζί με τον Marcus και λατρεύει το ποδόσφαιρο (φωτο κάτω)
Emma:Είναι 11 χρόνων πάει Πέμπτη δημοτικού σαν χαρακτήρας είναι πολύ καλή και ευγενική. Είναι διάσημη τραγουδιστρια έχει δύο μεγαλύτερα αδέρφια τον Marcus και τον Martinus. Της αρέσει να κάνει Tik Tok, να φτιάχνει το δωμάτιο της,να κάνει sleepover με τις φίλες της και να παίζει με τον σκύλος τους τον Tico. (φωτο κατω)
Γειά σας είμαστε δύο άτομα που γράφουμε αυτή την ιστορία. Επειδή μάλλον θα εμφανιστούν και άλλα άτομα θα σας τα δείξουμε στην συνέχεια της ιστορίας. Ελπίζουμε να σας αρέσει!!!! ❤️❤️
Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο
Bye bye
YOU ARE READING
Μια δοκιμασία ένα όνειρο
FantasyΜια δοκιμασια... Δύο κοριτσια... Δύο διάσημοι... Και ένα όνειρο πραγματικότητα αλλά θα βγει αληθινό ή όχι? Θα συμβεί κάτι μεταξύ τους άραγε ή θα πάρουν άλλη τροπή τα πράγματα? Για να μάθεις πήγαινε διάβασε την ιστορία🤓📖