"Daye behna sêva te". HALEPÇE KATLİAMI
Alvina az önceki kızla şimdiki kızın bir olduğuna bir an karar veremedi. Affalanmış bir şekilde sadece genç kıza bakıyordu.
"Alvina şimdi ne yapıcaz."
Gozel sorduğu soruya cevap almayınca Alvina'nın daldığını gördü. Sesini yükselterek. "Alvina burada mısın?"
Kendine gelen Alvina şaşkınlıkla "E evet ne oldu."
"Şimdi ne yapıcaz diyorum."
"Şey geç oturalım ve Prensi bekliyelim."
Gozel önde Alvina arkasında odaya geçip oturdular.
Alvina bişey söylememek için kendini zor tutuyordu ama dayanamayıp "Senin evin nerede."
Gozel bunu söylemek istemiyordu ama nerede olduğunu öğrenmek içinde eline güzel bir fırsat geçmişti.
"Benim evim Gona bölgesine yakın bir yerde."
"Yani o Timur halkıyla yakınsınız"
Gozel bir şeyler sezmiye başlamıştı ama kendini bozmadan devam etti.
"Bu oda muhteşem gerçekten. Tek kelimeyle bayıldım."
Biraz kıskanma hormonları devreye giren Alvina "Evet Prensimiz herşeyin en iyisine sahip tıpkı etrafında ki insanlar gibi."
"Sen nesi oluyorsun Prensin."
"Ben onun amcasının kızıyım ve tabi en yakın dostuyum."
"İkinizin babası aynı sarayda mı kalıyor yani İran'da her büyük insanın kendine ait sarayı vardır."
"Hayır benim babam ölünce Hazard Kralımız beni yanına aldı."
Duyduğu isimle şok olan Gozel, aniden ayağa kalkarak "Ne dedin sen."
Ondan birkaç saniye sonrada Alvina ayağa kalkarak "Nasıl ne dedim."
"Yani sen Hazard denen pisliğin yeğeni misin ve oda oğlu mu?"
Alvina daha önce de Gozel'in laf söylediğini duymuştu ama bu ağır lafı söylemeye nasıl cüret edebilirdi.
Sesini yükselterek"Sen kendini ne sanıyorsun. Nasıl cürret edip Kralımız hakkında bu şekilde konuşabilirsin."
"Elime geçse kellesini kopartıcam sen ne diyorsun."
Daha fazla dayanamayan Alvina, Gozel'e elini kaldırdı ama Gozel onun elini hızlıca indirip arkasında kavradı.
"Bana bak! Ben öyle senin gibi değilim şimdi kırarım kolunu eline veririm görürsün ne demek istediğimi."
Alvina kolundaki acıyla beraber bağırarak kapıdaki Geray'dan yardım istedi.
Gelen bağırışlarla içeri giren Geray. Karşısındaki manzaraya şok olmuş bakıyordu.
Gozel Alvina'nin kolunu sıkıca tutmuş ve onu duvara yaslamıştı.Alvina kendisini kurtarmayan Geray'a bağırarak "Ne bekliyorsun kurtarsana beni bu cadının elinden."
Geray kendine gelerek kız kavgasının içine girdi ve zorda olsa Alvina'yı Gozel'in elinden aldı.
Gözyaşlarına boğulan Alvina masum rolu takınarak. "Beni öldürmeye çalıştı o. Bana saldırdı birden bende anlayamadım."
Duyduğu bu yalanlara dayanamayan Gozel "Neden yalan söylüyorsun herşeyi anlatsana. Merak etme o zamanda senin tarafında olurlar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAH-MAT
General Fictionİran'nın zalim hükümdarı Hazard Kral'ının ve yıllarca oğlu bildiği Cegerxun'un savaşı. Cegerxun'un intikamı