48.BÖLÜM

2K 181 256
                                    

30k olmuşuz ayrıyeten girlxgirl de birinciyiz, teşekkürler gençler💜🥕

~

Jennie

Bardağı hışımla masaya koyunca lay ve babamın bakışları bana döndü, o kadar öfkeliyim ki daha fazla bekleyemeyeceğim.

"Bu kadar muhabbet yeter" lay'e döndüm" neden geldin?"

Gülümsedi" baban çağırdı, hem seni de özledim"

Göz devirdim" ben başkasını seviyorum lay, hiçbir zaman seninle olmayacağım"

Kaşları çatıldı" o zaman neden hoşlandığını söyleyip beni öptün"

-Kafam karışıktı..

Babam" yakında çözülür, jennie benim sözümü dinler. Değil mi jennie?" göz teması kurunca sinirle ayağa kalktım.

-Bu sefer değil, beni bu konuda sıkıştırmayı kes.

Babam da ayağa kalktı"her şeyini elinden alırım jennie, bunu yaparım"

Kapı çalınca rahatladığımı hissettim, yaklaşık yarım saat önce rose ve ryujin'e mesaj atmış buraya gelip bana destek olmalarını istemiştim.

Rose ve ryujin içeriye girince lay'e baktım" gidersen ailecek konuşma yapacağız"

Babam" artık o da aileden kalabilir"

Rose babama baktı" gitmesi senin için iyi olabilir, kötü yüzünü görmesini istemezsin değil mi?"

Babam sessiz kalınca lay bir şey demeden odadan çıktı, sonunda gidiyor.

Ryujin yanıma gelirken rose sinirli bir ifadeyle hala babama bakıyordu" itibar denilen şey için kızlarını harcamaktan vazgeçmeyeceksin değil mi?"

Babam" ama bu ciddi bir şey chaeyoung"

Rose sinirle güldü" jennie'nin bana dokunmadığını biliyorum"

Babam bir bana bir rose'ye baktı" n-asıl yani"

Rose" bana tecavüz eden.. " duraksadı" jisoo'nun babasıymış yani senin yakın arkadaşın"

Babam" hatırlamadığını sanıyordum, ben.."

Rose" bunu nasıl yaptınız bilmiyorum ama senin yüzünden yıllarca ablamdan nefret ettim ve o adam hala evimize girip çıkıyordu. Nasıl bir babasın sen?"

Babam bana yaklaşınca yutkunup geri çekildim, ryujin kolumu kavradı.

Babam çenemi kavrayıp sıktı" nasıl söylersin ha!"

Ryujin babamın kolunu tutup çenemden çektiğinde başımı yere eğdim, canımı acıttı..

Ryujin" seni tanıyamıyorum artık baba..."

Göz yaşlarım yanaklarımdan süzülürken elimi cebime sokup evin ve arabamın anahtarını çıkardım.

Babam hala öfkeli bir şekilde yüzüme bakıyordu, masanın üstüne attım" artık senin gibi biri hayatımda yok"

Tam gidecekken kolumu yakalayıp sıktı" sırf hayatın mahvolmasın diye çabalıyordum ama artık umurumda değilsin"

Rose" bizim hayatımızı değil kendini düşünüyorsun, yalan söylemeyi kes!"

Rose bağırınca kolumu bıraktı, hızlı hızlı çıkışa doğru yürümeye başladım.

Bu evden defolup gideceğim ve bir daha da dönmeyeceğim.

Kapıya çıktıktan bir kaç saniye sonra ryujin'in sesi duyuldu" abla bekle!" arkamı döndüm.

Koşa koşa üstüme gelip kollarını boynuma sardı" üzülme biz senin yanındayız"

Change~JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin